Każda firma jest inna, ma różne procedury i odmienną specyfikę działania. W ustawieniach systemu Tillio możesz dostosować globalne tagi oraz statusy, których podczas tworzenia zadań będą używali wszyscy pracownicy firmy. Dopasuj je tak, by były intuicyjne i jak najlepiej dopasowane do codziennej pracy.
Zarządzaj tagami ogólnymi
Tagi umożliwiają kategoryzowanie poszczególnych zadań i ułatwiają ich wyszukiwanie oraz identyfikowanie.
- Przejdź do Modułu System - Ustawienia
- Kliknij w pole Moduły i wybierz Zadania
- Przejdź do zakładki ustawienia i w polu Tagi kliknij przycisk Zarządzaj.
- Kliknij ikonkę w prawym górnym rogu lub bezpośrednio w pole +Dodaj.
- Wpisz nazwę nowego tagu.
- Kliknij jeśli chcesz zatwierdzić nowy tag i wprowadzić go do systemu lub , jeśli zechcesz zrezygnować z dodawania.
Jeśli chcesz edytować tag - kliknij obok jego nazwy. Aby go usunąć - kliknij .
- Edycja tagów
- Usuwanie tagów
- Tagi typu e-mail, spotkanie i telefon są systemowe i nie mogą być edytowane ani usunięte.
- Usunięcie dodanego tagu spowoduje usunięcie go ze wszystkich zadań, w których został on przypisany.
Tag typu wydarzenie
Każdy tag możesz oznaczyć jako tag typu wydarzenie, który umożliwia dodawanie wydarzenia do zadania. Dzięki niemu następuje powiązanie między Modułem Zadania oraz Modułem Kalendarz.
Aby oznaczyć tag jako wydarzenie wystarczy, że przy nazwie tagu klikniesz ikonkę , a kiedy to zrobisz zauważysz podświetloną ikonkę .
Zarządzaj statusami zadań
Statusy umożliwiają śledzenie postępów pracy nad zadaniami. Każdy użytkownik może korzystać z ogólnych statusów, które są definiowane dla całej firmy.
- Przejdź do Modułu System - Ustawienia
- Kliknij w pole Moduły i wybierz Zadania
- Przejdź do zakładki ustawienia i w polu Statusy zadań kliknij przycisk Zarządzaj.
- Kliknij ikonkę w prawym górnym rogu lub bezpośrednio w pole +Dodaj.
- Wpisz nazwę nowego statusu.
- Kliknij jeśli chcesz zatwierdzić nowy status i wprowadzić go do systemu lub , jeśli zechcesz zrezygnować z dodawania.
Aby edytować status, kliknij ikonkę obok jego nazwy, a jeśli chcesz go usunąć wybierz .
- Edycja statusów
- Usuwanie statusów
- Edycja i usuwanie nie dotyczy statusów systemowych Wykonane i Niewykonane, ponieważ są one stałym elementem systemu.
- Usunięcie dodanego statusu sprawi, że status wszystkich zadań, do których był on użyty, zostanie zmieniony na Wykonany lub Niewykonany.
Status typu wykonane
Zaznacz pole wyboru przy nazwie statusu jeśli chcesz, by stworzony przez Ciebie status kwalifikował zadanie jako wykonane. Domyślnym statusem określającym ukończenie zadania jest systemowy status Wykonane.