System Tillio podzielony jest na moduły. Odpowiednie dopasowanie poszczególnych modułów do firmy daje możliwość stworzenia spersonalizowanego, elastycznego i nowoczesnego systemu, który będzie wspierał pracę wszystkich działów. Moduły dostępne w systemie to: System, Zadania, CRM, DMS, Szanse sprzedaży, Projekty i Poczta.
Aby włączyć lub wyłączyć poszczególne moduły, zmienić ich ustawienia lub ustalić, kto ma mieć do nich dostęp, w menu wybierz Ustawienia, a następnie Moduły .
Włączanie i wyłączanie modułów
W ustawieniach modułów widoczne są wszystkie moduły, które są dostępne w systemie Tillio. W zależności od tego, jakie są aktualne potrzeby Twojej firmy, możesz w każdym momencie włączać lub wyłączać dostęp do każdego z nich. Możliwość włączania modułów pojedynczo sprawi, że system będzie bardziej czytelny, co umożliwi stopniowe wdrażanie i zapoznanie się z kolejnymi funkcjonalnościami.
Jeśli chcesz włączyć lub wyłączyć poszczególny moduł, w ustawieniach kliknij w odpowiedni kafelek np. Projekty, CRM czy DMS. W ten sposób otworzysz panel modułu, który Cię interesuje. W zakładce Ogólne znajduje się pole Moduł Aktywny. Włączanie i wyłączanie modułu odbywa się przez kliknięcie na przełącznik w tej sekcji.
Przypisywanie ról
Każdy użytkownik systemu Tillio przypisany jest do jednej ze zdefiniowanych wcześniej przez Administratora ról. Poszczególne moduły w systemie mogą być widoczne dla wszystkich lub tylko dla użytkowników o określonych rolach.
Jeśli chcesz zmienić dostępy, kliknij kafelek wybranego modułu i wybierz zakładkę Role. W tym miejscu możesz przy pomocy przełączników zaznaczyć, dla których użytkowników systemu dany moduł ma być dostępny. Jedynym modułem, do którego dostęp dostają automatycznie wszyscy użytkownicy jest Moduł Zadania.
Moduły
W ustawieniach każdego modułu tuż obok włączania i wyłączania oraz przypisywania ról znajdziesz również trzecią zakładkę Ustawienia. W tym miejscu znajdują się dodatkowe ustawienia dla każdego modułu z osobna.
- Moduł CRM – zdefiniuj ustawienia dla Kontrahenta oraz zarządzaj Zamówieniami, Usługami i Notatkami dla swojej firmy.
- Moduł DMS – zarządzaj typami i statusami dokumentów.
- Moduł Szanse sprzedaży – dodawaj lejki sprzedażowe i dopasowuj je do swojego cyklu sprzedaży.
- Moduł Projekty – zarządzaj statusami projektów.
- Moduł Zadania – dodawaj tagi oraz zarządzaj statusami zadań.
- Moduł Poczta – zarządzaj skrzynkami e-mailowymi i konfiguruj wygląd stopki mailowej.