System Tillio podzielony jest na moduły. Odpowiednie dopasowanie poszczególnych modułów do firmy daje możliwość stworzenia spersonalizowanego, elastycznego i nowoczesnego systemu, który będzie wspierał pracę wszystkich działów. Moduły dostępne w systemie to: System, Zadania, CRM, DMS, Szanse sprzedaży, Projekty i Poczta.

Aby włączyć lub wyłączyć poszczególne moduły, zmienić ich ustawienia lub ustalić, kto ma mieć do nich dostęp, w menu wybierz Ustawienia, a następnie Moduły .

Włączanie i wyłączanie modułów

W ustawieniach modułów widoczne są wszystkie moduły, które są dostępne w systemie Tillio. W zależności od tego, jakie są aktualne potrzeby Twojej firmy, możesz w każdym momencie włączać lub wyłączać dostęp do każdego z nich. Możliwość włączania modułów pojedynczo sprawi, że system będzie bardziej czytelny, co umożliwi stopniowe wdrażanie i zapoznanie się z kolejnymi funkcjonalnościami.

Jeśli chcesz włączyć lub wyłączyć poszczególny moduł, w ustawieniach kliknij w odpowiedni kafelek np. Projekty, CRM czy DMS. W ten sposób otworzysz panel modułu, który Cię interesuje. W zakładce Ogólne znajduje się pole Moduł Aktywny. Włączanie i wyłączanie modułu odbywa się przez kliknięcie na przełącznik w tej sekcji.

Zrzut ekranu widoku osi czasu z ułożonymi zadaniami

Kiedy spróbujesz wyłączyć moduł, który jest już aktywny, system zapyta, czy na pewno chcesz to zrobić i przypomni, że wszystkie powiązania do modułu również zostaną wyłączone.

Przypisywanie ról

Każdy użytkownik systemu Tillio przypisany jest do jednej ze zdefiniowanych wcześniej przez Administratora ról. Poszczególne moduły w systemie mogą być widoczne dla wszystkich lub tylko dla użytkowników o określonych rolach.

Jeśli chcesz zmienić dostępy, kliknij kafelek wybranego modułu i wybierz zakładkę Role. W tym miejscu możesz przy pomocy przełączników zaznaczyć, dla których użytkowników systemu dany moduł ma być dostępny. Jedynym modułem, do którego dostęp dostają automatycznie wszyscy użytkownicy jest Moduł Zadania.

Zrzut ekranu widoku osi czasu z ułożonymi zadaniami

Pamiętaj, że użytkownicy, dla których dostęp do modułów został zmieniony, muszą się wylogować i zalogować jeszcze raz.

Moduły

W ustawieniach każdego modułu tuż obok włączania i wyłączania oraz przypisywania ról znajdziesz również trzecią zakładkę Ustawienia. W tym miejscu znajdują się dodatkowe ustawienia dla każdego modułu z osobna.

  • Moduł CRM – zdefiniuj ustawienia dla Kontrahenta oraz zarządzaj Zamówieniami, Usługami i Notatkami dla swojej firmy.
  • Moduł DMS – zarządzaj typami i statusami dokumentów.
  • Moduł Szanse sprzedaży – dodawaj lejki sprzedażowe i dopasowuj je do swojego cyklu sprzedaży.
  • Moduł Projekty – zarządzaj statusami projektów.
  • Moduł Zadania – dodawaj tagi oraz zarządzaj statusami zadań.
  • Moduł Poczta – zarządzaj skrzynkami e-mailowymi i konfiguruj wygląd stopki mailowej.