Moduł Zadania uporządkuje Twoją pracę, sprawi, że delegowanie obowiązków będzie jeszcze prostsze i pomoże Ci skupić się na realizowaniu konkretnych działań. Nie będziesz tracił czasu na przeszukiwanie dysku, skrzynki mailowej oraz dopytywanie współpracowników o to, czym masz się zająć. Wszystko czego potrzebujesz, będzie zebrane w jednym, intuicyjnym i prostym w obsłudze Module Zadań.

Co to są zadania?

Zadania to konkretne działania do wykonania, które przypisane są do poszczególnych użytkowników systemu. Zadania uporządkują Twoją codzienną pracę, usystematyzują delegowanie obowiązków oraz sprawią, że każdy współpracownik będzie dokładnie wiedział, za jakie działania odpowiada.

Dzięki zdaniom znajdziesz wszystko w jednym miejscu – informacje dotyczące zadania i polecenia, a także komentarze oraz załączniki. Już nigdy nie będziesz musiał przeszukiwać dziesiątek maili po to, by znaleźć ten jeden załącznik dotyczący wybranego zlecenia dla klienta.

Możesz tworzyć proste, niezależne zadania lub – jeśli te powiększą się, możesz zamienić je na część większego, bardziej zaawansowanego projektu. Wszystko zależy od tego, jakie są Twoje aktualne potrzeby.

Podstawowe informacje - Widok zadania

Jak tworzyć zadania?

Jeśli chcesz utworzyć nowe zadanie, możesz skorzystać z jednego z trzech podstawowych sposobów:

  • Skorzystaj z paska szybkiego dostępu znajdującego się po prawej stronie ekranu i kliknij ikonę .
  • Kliknij ikonkę , znajdującą się w prawym górnym rogu na widoku zadań.
  • Pod listą zadań w Module Zadania kliknij +Dodaj, wpisz tytuł zadania i zatwierdź przyciskiem Enter.

Podstawowe informacje - Dodawanie zadania przez pasek szybkiego dostępu

Efektywna praca z zadaniami

Wykorzystuj zadania, by osiągać jak najlepsze efekty w swojej pracy:

  • Dodaj do zadania czytelny, klarowny tytuł oraz treściwy opis zadania, dzięki którym każdy przypisany do niego użytkownik będzie wiedział, czym powinien się zająć.
  • Formatuj opis zadania w edytorze, by był jak najbardziej czytelny. Korzystaj z wcięć, punktowania, pogrubień, podkreśleń oraz listy zadań.
  • Oznaczaj użytkowników używając znacznika @, aby skierować uwagę uczestnika na określone działania dla zadania.
  • Przydzielaj zadania do wielu współpracowników i dziel odpowiedzialność za jego wykonanie na kilka osób.
  • Wykorzystuj tagi, by móc skategoryzować swoje zadania i jeszcze łatwiej filtrować je na swoim widoku.
  • Nadawaj swoim zadaniom statusy, które będą informacją dla zlecającego, na jakim etapie realizacji zadania jesteś. Możesz np. ustawić status W trakcie, by zaznaczyć, że pracujesz nad zadaniem.
  • Definiuj terminy wykonania dla konkretnych zadań i ustawiaj przypomnienia o ich wykonaniu, aby zawsze dotrzymywać terminów swoich zobowiązań.