System CXM umożliwia kompleksowe i spójne podejście do obsługi na każdym etapie kontaktu z klientem. Integruje w sobie narzędzia, procesy i analitykę aby każda interakcja z klientem sprzyjała budowaniu lojalności.
Skutecznie zaplanowany proces obsługi daje klientom pozytywne doświadczenia i wzmacnia wzajemne relacje. Wykorzystując informacje zawarte w systemie spersonalizujesz obsługę klienta, rozumiesz lepiej jego potrzeby oraz preferencje co sprzyja zaufaniu i budowaniu lojalności klienta.
Zapewnisz to przez zaplanowanie jasnych procesów, dzięki którym wszyscy bez względu na staż pracy będą wiedzieli jak dostarczyć klientowi umówioną wartość.
Optymalizuj i automatyzuj rutynowe działania. Zaoszczędzony czas przeznacz na budowanie dobrej relacji z klientem i realizację wysokiej jakości usług.
Wykorzystując raporty zyskasz wgląd w obszary obsługi, które wymagają ulepszeń. Podejmiesz decyzje zwiększające efektywność i jakość obsługi klienta.
Zaprojektowaliśmy Tillio, aby:
Skorzystaj z darmowego okresu próbnego i rozpocznij pracę z Tillio już dziś! Bez żadnych zobowiązań, zapłacisz jak Ci się spodba!
Tillio umożliwiają śledzenie kompleksowej historii interakcji z klientami. Dzięki naszym narzędziom możesz łatwo rejestrować i analizować każdą interakcję z klientem, w tym e-maile, spotkania, notatki i wiele więcej.
Tak, Tillio umożliwia kompleksowe zarządzanie bazą danych klientów
Tillio zawiera rozbudowany moduł do zarządzania zgodami RODO i ochroną danych osobowych klientów. Nasze narzędzie umożliwia łatwe monitorowanie zgód, wysyłkę klauzul informacyjnych oraz tworzenie list zapomnianych kontaktów, co pozwala na unikanie niechcianego kontaktu z klientami.
Wypełnij formularz, a my w 60 sekund przygotujemy dla Ciebie demo aktualnej wersji systemu wraz z przykładowymi danymi.