Spójna komunikacja z klientem jest bardzo ważna od pierwszego kontaktu poprzez wszystkie etapy współpracy. Dzięki Tillio spersonalizujesz i prześledzisz historię komunikacji oraz zadbasz o jej jakość.
Zaplanuj procesy tak, by klient przy każdym kontakcie czuł się zaopiekowany i indywidualnie potraktowany. Wykorzystanie Tillio umożliwi zespołowi zachowanie spójności, personalizację i utrzymanie jakości komunikacji, a zmiana osób kontaktowych nie wpłynie negatywnie na doświadczenia klienta.
Zadbaj o to by doświadczenia klienta były pozytywne bez względu na to kto się z nim kontaktuje. Wszyscy powinni utrzymywać ustalone standardy komunikacji.
Współpraca na spójnych danych klienta i dyskusja wewnątrz zadań czy projektów elimnuje zbędną komunikację w zespole zwiększając produktywność.
Skonfiguruj skrzynki pocztowe wewnątrz systemu Tillio by uprościć proces komunikacji i zyskać unikalne funkcjonalności.
Zaprojektowaliśmy Tillio, aby:
Skorzystaj z darmowego okresu próbnego i rozpocznij pracę z Tillio już dziś! Bez żadnych zobowiązań, zapłacisz jak Ci się spodba!
Tillio oferuje narzędzia takie jak wbudowany system komentarzy, kalendarz zintegrowany z systemem, rozbudowane narzędzie pocztowe oraz możliwość przypisywania zadań i projektów do konkretnych użytkowników.
Tak! Tillio umożliwia wysyłanie masowych wiadomości e-mail dzięki funkcji grupowych e-maili.
Wypełnij formularz, a my w 60 sekund przygotujemy dla Ciebie demo aktualnej wersji systemu wraz z przykładowymi danymi.