System Tillio został zaprojektowany w taki sposób, aby umożliwić Ci proste zarządzanie pracą oraz sprawną komunikację, co przyczyni się do zwiększenia Twojej produktywności i zaoszczędzenia cennego czasu. Interfejs został dostosowany w sposób intuicyjny, abyś mógł łatwo korzystać z dostępnych funkcjonalności systemu i poruszać się między modułami.

Interfejs

Po zalogowaniu się do systemu zobaczysz stałe elementy znajdujące się we wszystkich dostępnych modułach. Takie rozwiązanie pozwoli Ci na zarządzanie pracą z każdego miejsca Tillio. Poruszaj się płynnie po systemie i korzystaj z dostępnych funkcji widocznych w interfejsie.

Panel górny pozwoli Ci na zarządzanie swoim kontem w systemie, szybkie zapoznanie się z nowymi powiadomieniami wymagającymi Twojej uwagi, a także skorzystanie z wyszukiwarki globalnej.

Po lewej stronie interfejsu widoczne jest menu z listą aktywnych modułów takich jak: Zadania, CRM czy Projekty. Dzięki temu możesz szybko przejść do interesującego Cię modułu i wykonać potrzebne akcje.

Dodatkowo skorzystaj z paska szybkego dostępu, aby nie przerywać swojej pracy i dodać dane, których potrzebujesz w danym momencie. Z tego miejsca możesz wysyłać wiadomości email czy dodawać nowe aktywności i osoby kontaktowe w systemie. To wszystko po to, aby zwiększyć Twoją wydajność i pomóc w skutecznym zarządzaniu pracą.

Zrzut ekranu widoku osi czasu z ułożonymi zadaniami

W menu masz dostęp do listy swoich aktywnych modułów. Domyślnie znajduje się ona po lewej stronie, ale możesz zmienić jej położenie w ustawieniach, aby system był jeszcze bardziej wygodny w użytkowaniu. Pojedynczym kliknięciem możesz swobodnie przełączać się między dostępnymi modułami takimi jak Zadania, CRM, Raporty, Kalendarz, Poczta, Projekty oraz System, co pozwoli Ci skupić się na pracy w konkretnym obszarze.

Aby zobaczyć dostępne podmoduły w ramach określonego modułu, skorzystaj z ikony w postaci strzałki skierowanej w dół . Na przykład po rozwinięciu Modułu CRM pojawią się pola takie jak Kontrahenci, Kontakty czy Szanse Sprzedaży.

Zrzut ekranu widoku osi czasu z ułożonymi zadaniami

Kliknij ikonkę , którą znajdziesz w lewym górnym rogu w obok nazwy swojej firmy i zminimalizuj widok menu głównego. Po takim działaniu nazwy z menu znikną i pozostaną jedynie ikony aktywnych modułów. Dzięki temu widok elementów zostanie rozszerzony, a Ty będziesz mógł wygodniej nimi zarządzać.

Panel górny

Na panelu górnym znajdziesz dodatkowe funkcje oferowane przez Tillio, które obejmują:

  • Wyszukiwarkę globalną, która pozwoli na:
    • szybkie wyszukiwanie kontrahentów i kontaktów bez konieczności przełączenia się do Modułu CRM. Wystarczy, że wpiszesz nazwę lub alias, a system automatycznie pokaże interesujące Cię dane.
    • odnalezienie potrzebnego zadania - wpisz ti, a następnie ID zadania lub słowa kluczowe związane z tytułem lub opisem zadania, a zobaczysz w podpowiedzi wybraną pozycję.
  • Powiadomienia - o wybranych akcjach w systemie, które Cię dotyczą, a także informacje o wiadomościach e-mail, jeżeli wcześniej skonfigurowałeś swoją skrzynkę pocztową w systemie. Dzięki temu nigdy nie przegapisz ważnych informacji.
  • Możliwość wylogowania się z systemu - kliknij na swój awatar w prawym górnym rogu, a otworzy się okno zalogowanego użytkownika, na którym zauważysz przycisk Wyloguj. Dodatkowo znajdziesz tam:
    • Możliwość edycji ustawień systemowych> dotyczących danych ogólnych i kontaktowych, preferencji, kompetencji, a także zabezpieczenia konta. Wystarczy, że klikniesz na ikonkę .
    • Przełącznik trybu nocnego/dziennego, dzięki któremu dopasujesz wygląd aplikacji do aktualnych potrzeb i warunków .

Takie umiejscowienie ustawień pozwoli Ci na dostosowanie widoku systemu oraz danych dotyczących użytkownika, kiedy tylko będziesz tego potrzebował, ponieważ zawsze będą pod ręką.

Pasek szybkiego dostępu

Pasek szybkiego dostępu znajdziesz po prawej stronie interfejsu. To narzędzie, dzięki któremu nie będziesz musiał przerywać swojej pracy, kiedy konieczne będzie dodanie ważnych danych lub zaplanowanie nowych działań. Z paska szybkego dostępu jednym kliknięciem lub skrótem klawiaturowym możesz:

  • Dodać zadanie - Ctrl/Cmd+Alt+T
  • Dodać kontrahenta - Ctrl/Cmd+Alt+K
  • Dodać kontakt - Ctrl/Cmd+Alt+P
  • Dodać szansę sprzedaży - Ctrl/Cmd+Alt+D
  • Wysłać wiadomość e-mail - Ctrl/Cmd+Alt+M
  • Dodać nową aktywność - Ctrl/Cmd+Alt+I
  • Dodać wydarzenie - Ctrl/Cmd+Alt+E

Po wybraniu odpowiedniej funkcji automatycznie otworzy się nowe okno dodawania danej aktywności, gdzie będziesz mógł uzupełnić ważne informacje dotyczące wybranych przez Ciebie działań.

Tryb nocny i dzienny

Możesz skorzystać z funkcji trybu nocnego, który umożliwi wygodniejsze korzystanie z systemu w warunkach słabego oświetlenia. Wystarczy, że klikniesz we własny avatar znajdujący się w panelu górnym, a następnie naciśniesz ikonkę . System automatycznie zmniejszy jasność i kontrast strony, aby korzystanie z niego było jeszcze wygodniejsze.

Po zakończeniu pracy w warunkach słabego oświetlenia możesz wrócić do trybu dziennego, klikając ikonkę i przywrócić pierwotne ustawienia. Dostosuj widok do własnych preferencji i korzystaj z trybu nocnego i dziennego, kiedy okaże się to konieczne.