Widok w formie tabeli zapewnia przejrzyste i uporządkowane wyświetlanie danych w wielu miejscach w systemie. Znajdziesz go m.in. przy Kontaktach i Kontrahentach oraz związanych z nimi elementami takimi jak Usługi lub Zamówienia, a także w Dokumentach, Szansach sprzedaży, Zadaniach czy też Projektach. Umożliwia wydajne zarządzanie danymi, a także wyszukiwanie, filtrowanie i sortowanie, co pozwoli Ci na szybki i intuicyjny dostęp do ważnych informacji.

Dostosuj tabelę

Dostosuj sposób wyświetlania danych w tabelach dostępnych w systemie do konkretnych potrzeb. Możesz zdecydować, które kolumny i w jakiej kolejności mają być wyświetlane, aby utworzyć widok, który usprawni efektywność pracy i ułatwi korzystanie z istotnych danych w trakcie Twojej pracy.

Zrzut ekranu widoku osi czasu z ułożonymi zadaniami

Elementy w kolumnach dostępne dla wybranego widoku będą się różnić w zależności od modułu. Główny interfejs dla Zadań będzie zawierał inne dane, niż te dla Kontaktów i Kontrahentów, które są powiązane z elementami kontrahenta i kontaktu. Analogicznie w Module Projektów, Dokumentów lub Szans sprzedaży w opcji Dostosuj dostępne będą elementy charakterystyczne tylko dla nich.

Aby ustawić kolejność kolumn – wystarczy, że przejdziesz do panelu Dostouj , najedziesz kursorem na ikonkę przy wybranym wierszu, a następnie chwycisz i przeciągniesz go w dowolne miejsce. Możliwa jest również zmiana położenia kolumny bezpośrednio z poziomu tabeli - znajdź ikonkę najeżdżając kursorem na nagłówek kolumny i przeciągnij ją. Dzięki temu uporządkujesz elementy danych według własnych preferencji.

Zrzut ekranu widoku osi czasu z ułożonymi zadaniami

Widoczność danych w kolumnach możesz dostosować do swoich potrzeb zwężając lub poszerzając kolumny poprzez chwycenie za krawędzie nagłówków. Możliwość dostosowania szerokości kolumn zapewnia przejrzysty i uporządkowany widok danych w tabeli.

Filtruj i sortuj dane

Sortowanie i filtrowanie danych w tabeli pozwala na ich łatwe i szybkie przeglądanie oraz zarządzanie. Są to przydatne narzędzia, aby uporządkować i wyszukać dane, których aktualnie potrzebujesz.

Sortuj w sposób, który Ci najbardziej odpowiada

Dzięki sortowaniu poukładasz dane w kolumnach według elementów specyficznych dla każdego modułu. Na przykład możesz posortować zadania według terminu wykonania czy kontrahentów po ich typie. Pozwoli Ci to łatwo organizować dane.

Zrzut ekranu widoku osi czasu z ułożonymi zadaniami

W przypadku zadań i projektów możesz dodatkowo sortować dane w grupach, do których należą lub wyłączyć tę opcję, aby mieć widok listy wszystkich rekordów w tabeli.
Filtruj dane, których aktualnie potrzebujesz

Filtrowanie pozwala Ci wybrać tylko te informacje, które są dla Ciebie istotne, bez konieczności przeglądania wszystkich danych. System wyfiltruje wiersze spełniające określone przez Ciebie wymagania. Dane możesz wyszukiwać po nagłówku kolumny rozwijając strzałką listę sugestii lub wpisując szukaną frazę.

Zrzut ekranu widoku osi czasu z ułożonymi zadaniami

Oprócz filtrów dostępnych pod nagłówkami konkretnych kolumn są w systemie miejsca, w których znajdziesz dodatkowe filtry boczne, m.in. w Module Zadań oraz Projektów.

Dostosuj wielkość tabeli

Skorzystaj z funkcji, która umożliwia łatwe zmienianie rozmiaru tabel w systemie, co pozwala dopasować je do własnych preferencji i konkretnych potrzeb. Aby zmienić wielkość tabeli, kliknij w ikonkę i wybierz opcję Powiększ/Pomniejsz wielkość tabeli .

Zrzut ekranu widoku osi czasu z ułożonymi zadaniami

Wyszukaj dane dla tabeli

Wyszukiwarka jest stałym elementem widoku tabeli. Pozwala na szybki dostęp do danych, jeśli znamy frazy, po których system wyszuka określone informacje. Znajdziesz ją nad tabelą pod ikonką w różnych miejscach w systemie.

Zrzut ekranu widoku osi czasu z ułożonymi zadaniami

Wyszukiwarka umożliwia Ci filtrowanie danych za pomocą słów kluczowych. Jednak w Module Zadań i Projektów dostępne są także konkretne filtry w wyszukiwarce, za pomocą których wyszukasz informacje dotyczące tylko elementów dla tych modułów.

Zapisuj i przywracaj widok

Dopasuj widok tabeli do swoich preferencji i zapisz go , aby zachować układ elementów. To przydatne, gdy chcesz utrzymać konkretne dane na widoku, jednocześnie zachowując przejrzystość. W razie potrzeby możesz zawsze przywrócić domyślny widok .

Zrzut ekranu widoku osi czasu z ułożonymi zadaniami

Zmiany, które zostaną zapisane na widoku to ustawienia sortowania, ułożenie i widoczność kolumn oraz ich rozmiar, a także liczba pozycji na stronie.

Wyróżnienie ostatniej pozycji

Wszystkie tabele w systemie oferują jednolitą funkcję ułatwiającą pracę z dużą ilością danych. Dzięki podświetlaniu ostatniej pozycji w tabeli szybko sprawdzisz, na którym elemencie ostatnio pracowałeś, co znacznie usprawnia działania i oszczędza czas, który zwykle byłby poświęcony na wyszukiwanie poprzednich aktywności.

Zrzut ekranu widoku osi czasu z ułożonymi zadaniami

Liczba pozycji na stronie

Dostosuj wyświetlanie elementów w tabeli i ustaw ilość widocznych rekordów na stronie. Wystarczy, że naciśniesz na ikonkę , która znajduje się pod tabelą, a następnie rozwiniesz listę i zdecydujesz czy wygodniejsze dla Ciebie będzie wyświetlanie 10, 100, czy nawet 3000 rekordów jednocześnie.

Zrzut ekranu widoku osi czasu z ułożonymi zadaniami