Zadania to element, który łączy się z wieloma innymi modułami w ramach systemu. Każde powiązanie umożliwia usprawnienie pracy, jeszcze lepsze zarządzanie działaniami, łatwiejsze uzupełnianie zadań o kluczowe informacje i szybszy przepływ informacji między współpracownikami.
Przypisz projekt
Przypisz zadanie do projektu. Zostanie ono powiązane z Modułem Projektów i będzie widoczne w wybranym projekcie jako zadanie projektowe. Przypisanie do projektu jest przydatne, gdy zadanie rośnie i staje się bardziej złożone, a także gdy wymaga większej ilości pracy niż pierwotnie przewidywano.
Aby przypisać zadanie do projektu, kliknij w pole Kontrahent/Projekt , a następnie w zakładkę Projekty i wybierz projekt z listy proponowanych lub użyj wyszukiwarki. Możesz także skorzystać z opcji +Dodaj nowy projekt i stworzyć go od zera, a po zapisaniu zostanie automatycznie przypisany do zadania.
Przypisz kontrahenta
Przypisz zadanie do konkretnego kontrahenta. Zostanie ono powiązane z Modułem CRM i będzie widoczne w zakładce Zadania na wybranym kontrahencie. Usystematyzowane i odpowiednio przypisane zadanie umożliwią lepszą organizację pracy i śledzenie wszystkich działań związanych z kontrahentami.
Aby dodać kontrahenta do zadania, kliknij w pole Kontrahent/Projekt i wybierz kontrahenta z listy proponowanych lub użyj wyszukiwarki. Możesz także skorzystać z opcji +Dodaj nowego kontrahenta, który po zapisaniu zostanie automatycznie przypisany do zadania.
Dodaj szansę sprzedaży
Z poziomu zadania przydzielonego do kontrahenta możesz również przypisać do niego szansę sprzedaży. Opcja ta znacznie usprawni Twoją codzienną pracę oraz umożliwi bardziej efektywne śledzenie i zarządzanie szansami sprzedażowymi, co w przyszłości przyniesie większą liczbę sfinalizowanych transakcji.
Aby dodać szansę sprzedaży do zadania, kliknij ikonkę w prawym górnym rogu i wybierz Dodaj szansę sprzedażową .
Dodaj wydarzenie
Funkcja dodawania wydarzenia do zadania umożliwia przypisanie konkretnego terminu oraz godziny wykonania zadania. Dzięki temu możesz bezpośrednio na zadaniu utworzyć wydarzenie w kalendarzu, co ułatwia śledzenie harmonogramu i planowanie czasu.
W przypadku, gdy tworzysz zadanie, które jest powiązane przykładowo: z konkretnym spotkaniem biznesowym, konferencją czy imprezą firmową, możesz dodać do niego wydarzenie i tym samym lepiej zaplanować swoją pracę.
Aby skorzystać z funkcji dodawania wydarzenia, w polu Tagi dodaj tag typu wydarzenie, a w oknie edycji zadania zobaczysz dodatkowe pole Wydarzenie . Kliknij w nie, a pojawi się okno tworzenia wydarzenia, w którym możesz wprowadzić wszystkie istotne informacje oraz zaprosić gości.
Powiąż z aktywnością
Po dodaniu aktywności dla konkretnego kontrahenta, możesz ją także powiązać z zadaniem, by uzupełnić je o dodatkowe szczegóły. Kiedy to zrobisz, do zadania automatycznie zostanie przydzielony odpowiedni kontrahent, a notatka zostanie załączona w formie komentarza. Taka możliwość pozwala na tworzenie zadań uzupełnionych o istotne dla procesu realizacji informacje.
Po kliknięciu w notatkę pojawi się panel, na którym zobaczysz pełną jej treść oraz będziesz miał możliwość edycji bez konieczności przechodzenia na kontrahenta
Powiąż z wiadomością email
W szybki sposób możesz tworzyć zadania dla każdego emaila znajdującego się w systemie. Po dodaniu zadania dla wybranej wiadomości zostanie ona do niego dodana w postaci załącznika. Dzięki tej przydatnej funkcji będziesz mógł w prosty sposób tworzyć zadania, które automatycznie zawierają kluczowe informacje z korespondencji mailowej.
Po przejściu do zakładki Załączniki i kliknięciu w powiązanego maila zobaczysz podgląd wiadomości, dzięki czemu nie będziesz musiał przeszukiwać swojej skrzynki pocztowej.