System CRM / Pomoc / Szkolenia online / Kontrahent / Jak zmienić media społecznościowe kontrahenta?

Jak zmienić media społecznościowe kontrahenta?

Jak oceniasz tą instukcję?
0
Kroki do wykonania
1 Na karcie kontrahenta kliknij w przycisk 'więcej opcji'.
2 Wybierz opcję 'edytuj'.
3 Przejdź do karty 'ogólne'.
4 Przejdź do sekcji 'media społecznościowe'.
5 Edytuj istniejące informacje lub dodaj nowe media społecznościowe kontrahenta.
6 Kliknij w przycisk 'zapisz' aby zatwierdzić zmiany.

Aby edytować media społecznościowe kontrahenta, na karcie kontrahenta klikamy w przycisk więcej opcji i wybieramy edytuj. Przechodzimy do karty ogólne, a następnie media społecznościowe. Edytujemy lub dodajemy nowe media społecznościowe kontrahenta. Klikamy w przycisk zapisz.

Materiały szkoleniowe