System CRM / Pomoc / Szkolenia online / Szanse sprzedaży / Jak ustawić alarm na etapie szansy sprzedażowej

Jak ustawić alarm na etapie szansy sprzedażowej

Jak oceniasz tą instukcję?
0
Kroki do wykonania
1 Rozwiń listę lejków sprzedażowych w systemie.
2 Kliknij w ikonę ołówka przy tym lejku sprzedażowym, który chcesz edytować.
3 Przy wybranym etapie lejka ustaw liczbę dni, po których ma być wyzwolony alarm.
4 Zapisz ustawienia, aby alarm mógł powiadamiać odpowiednią osobę o przedłużającym się etapie.

Aby ustawić alarm na konkretnym etapie na lejku sprzedażowym, rozwijamy listę lejków i klikamy w ikonę ołówka przy konkretnym lejku. Przy konkretnym etapie ustawiamy liczbę dni do wyzwolenia alarmu. Alarm to powiadomienie, które przyjdzie do osoby odpowiedzialnej za szansę sprzedaży, jeśli będzie za długo na danym etapie.