Śledź, przeglądaj i analizuj każdą aktywność związaną z kontrahentem Twojej firmy. Historia wszystkich interakcji, takich jak notatki własne , telefony , wymienione e-maile czy spotkania , będą widoczne na panelu kontrahenta. Dzięki temu będziesz mieć stały dostęp do wszystkich informacji, co pozwoli Ci lepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania klientów oraz dostosować ofertę do ich indywidualnych wymagań.
Jak dodać aktywność
Możesz dodać nieograniczoną liczbę aktywności na kontrahencie. W celu zachowania porządku na tablicy wszystkie działania zostaną ułożone chronologiczne, tak abyś z łatwością mógł prześledzić każdą dodaną aktywność.
Korespondencja mailowa z kontrahentem
Śledź korespondencję mailową z kontrahentem oraz dodawaj do niej swoje notatki, by ułatwić pracę sobie i osobom z nim współpracującym. Skonfiguruj skrzynkę pocztową, aby wiadomości e-mail były automatycznie podpinane pod odpowiednich kontrahentów i były widoczne jako notatki e-mail. Dzięki temu usprawnisz proces wymiany informacji z klientami, a cała zebrana korespondencja będzie dostępna w jednym miejscu.
- Kontrahenci
- Panel wybranego kontrahenta
- Zakładka z notatkami e-mail
- Wiadomości e-mail jako notatki na kontrahencie
Dostosuj aktywności do swoich potrzeb
Dzięki notatkom możesz streścić opis wszystkich zdarzeń związanych z kontrahentem korzystając z różnych typów notatek, dotyczących m.in. negocjacji, windykacji, umowy czy reklamacji, które możesz dodawać z poziomu ustawień systemowych. Zanotuj też najważniejsze informacje związane z rozmową telefoniczną z klientem, jak i przebiegiem spotkania, abyś zachował ciągłość korespondecji. Dostosuj rodzaj aktywnoścido formy kontaktu z kontrahentem, aby efektywnie budować współpracę.