System CRM / Blog / Case study / Case Study: Sprawna sprzedaż i obsługa klienta z Tillio CRM w agencji Empressia
Na skróty:

Case Study: Sprawna sprzedaż i obsługa klienta z Tillio CRM w agencji Empressia

Z artykułu dowiesz się:

  • Dlaczego Empressia zmieniła narzędzie na Tillio CRM
  • Co zmieniło się po wdrożeniu wspólnego narzędzia dla sprzedaży i obsługi
  • Najważniejsze funkcje Tillio CRM dla Empressia
  • Efekty wdrożenia systemu międzydziałowego

Kiedy firma rośnie, a liczba klientów rośnie razem z nią, nie można pozwolić sobie na chaos w komunikacji i sprzedaży. Tak było w przypadku Empressia.co firmy, która zdecydowała się uporządkować procesy dzięki wdrożeniu Tillio CRM.

Efekt? Szybsza praca, lepsza kontrola i zespół zadowolony z codziennej obsługi systemu.

O firmie Empressia

Empressia.co to zespół specjalistów zajmujących się kompleksową obsługą marek w zakresie usług cyfrowych. Dynamiczny rozwój firmy spowodował, że dotychczasowe narzędzia przestały wystarczać do zarządzania relacjami z klientami.

Profil firmy klienta:

  • Branża: marketing cyfrowy / agencja kreatywna
  • Liczba użytkowników: 20+ aktywnych licencji
  • Działy objęte wdrożeniem: sprzedaż, obsługa klienta, SEO, copywriting
  • Poprzednie rozwiązanie: praca na e-mailach, arkuszach i ręcznym zarządzaniu zadaniami
  • Główne potrzeby: uporządkowanie pracy projektowej, lepsze zarządzanie wieloma równoległymi projektami i sprawna komunikacja zespołowa

Dlaczego Empressia wybrała Tillio CRM?

„Cenimy sobie przede wszystkim szybkość działania systemu, jego intuicyjny interfejs oraz bogaty zestaw funkcjonalności, który został precyzyjnie dopasowany do naszych potrzeb.” - Członek Zarządu Empressia

Agencja Empressia potrzebowała narzędzia, które:

  • uporządkuje procesy sprzedaży i obsługi klienta,
  • będzie łatwe do wdrożenia i wygodne w codziennym użytkowaniu,
  • zapewni szybki dostęp do informacji i historii kontaktu z klientami,
  • pozwoli działać zespołowi szybciej i skuteczniej, bez zbędnych klików,
  • wesprze zarządzanie wieloetapowymi projektami realizowanymi dla klientów.

Jak wygląda proces sprzedaży Empressia wykorzystujac Tillio?

Po wdrożeniu Tillio zespół agencji Empressia uporządkował sposób pracy i usprawnił współpracę między działami. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi i sprawnemu onboardingowi użytkownicy szybko zaczęli korzystać z pełnych możliwości systemu.

Wszystkie dane o kliencie od pierwszego kontaktu po realizację projektu znajdują się teraz w jednym miejscu.

Zespoły sprzedaży, obsługi, SEO i copy współpracują na jednej platformie, co eliminuje błędy i skraca czas reakcji.

Co ważne, Empressia realizuje wiele projektów równolegle dlatego codzienną pracę wspiera również moduł projektów, który pozwala w prosty sposób zarządzać zadaniami, etapami i odpowiedzialnością.

Proces obsługi klienta przy wsparciu Tillio CRM składa się z kilku etapów:

  • Automatyczne zbieranie i przypisywanie leadów do odpowiednich osób.
  • Zarządzanie kontaktami i pełna historia komunikacji w jednym systemie.
  • Kontrola postępów sprzedaży dzięki widokowi lejka i funkcji kalendarza.
  • Łatwe prowadzenie projektów i zarządzanie zadaniami międzydziałowymi.
  • Raportowanie działań i bieżąca analiza efektywności pracy zespołów.

Funkcje Tillio CRM, które wspierają agencję Empressia:

Dashboard sprzedażowy
wszystkie informacje o postępach sprzedaży dostępne w czasie rzeczywistym, z jasnym podziałem na etapy i statusy kontaktów.
Zadania i przypomnienia
W zespołach nic nie ginie, wszystko jest pod kontrolą liderów a zespół wie, co ma robić i kiedy
Historia interakcji z klientem
Łatwy dostęp do pełnej dokumentacji i komunikacji w jednym miejscu
Szablony projektów i automatyzacje
Odciążają zespół w realizacji powtarzalnych działań i usprawniają wdrażanie nowych projektów
Wsparcie techniczne
Zespół Tillio reaguje szybko, konkretnie i z zaangażowaniem na każdym etapie współpracy
„Dużym atutem Tillio CRM jest również bardzo sprawny i pomocny zespół wsparcia technicznego, który zawsze służy szybką i profesjonalną pomocą.” — Członek Zarządu Empressia.co

Efekty wdrożenia systemu CRM Tillio

  • Zwiększona efektywność sprzedaży i obsługi klienta: szybsze reagowanie, mniej pomyłek i lepsza kontrola nad procesami.
  • Uporządkowana komunikacja wewnętrzna i z klientem: wszystkie informacje i interakcje dostępne w jednym miejscu.
  • Redukcja czasu pracy na jednego klienta: mniej klików, mniej chaosu, więcej czasu na działania strategiczne.
  • Poprawa efektywności pracy zespołu: dzięki komentarzom na zadaniach komunikacja międzydziałowa stała się szybsza i bardziej przejrzysta.
  • Wysoka satysfakcja zespołu: użytkownicy doceniają intuicyjność systemu i realne ułatwienia w codziennej pracy.
„Polecamy to rozwiązanie każdej firmie, która szuka sprawnego, nowoczesnego i wszechstronnego systemu CRM do zarządzania relacjami z klientami.”

Sprawdź, jak Tillio może uporządkować Twoją sprzedaż i relacje z klientami

Zarejestruj się w Tillio, aby uzyskać dostęp do narzędzia, które realnie usprawnia pracę zespołów sprzedaży i obsługi klienta.

Skorzystaj z 14-dniowego, darmowego okresu próbnego i przetestuj Tillio!

Zuzanna Nosek Manager ds. Wdrożeń i Sukcesu Klienta w Tillio. Jest sercem zespołu, dba o relacje z klientami, czuwa nad wdrożeniami, zbiera feedback i pilnuje, żeby wszystko działało tak, jak powinno. Gdy pojawia się nowe wdrożenie, deadline lub ważna decyzja Zuzanna jest już dwa kroki przed resztą zespołu ;)
Ocena artykułu
5/5 według 1 opinii
laptop pokazujący alpikację Tillio na widoku zadań