Case Study: Sprawna sprzedaż i obsługa klienta z Tillio CRM w agencji Empressia
09.07.2025
Case study
Zuzanna Nosek
4 min.
Z artykułu dowiesz się:
- Dlaczego Empressia zmieniła narzędzie na Tillio CRM
- Co zmieniło się po wdrożeniu wspólnego narzędzia dla sprzedaży i obsługi
- Najważniejsze funkcje Tillio CRM dla Empressia
- Efekty wdrożenia systemu międzydziałowego
Kiedy firma rośnie, a liczba klientów rośnie razem z nią, nie można pozwolić sobie na chaos w komunikacji i sprzedaży.
Tak było w przypadku Empressia.co firmy, która zdecydowała się uporządkować procesy dzięki wdrożeniu Tillio CRM.
Efekt? Szybsza praca, lepsza kontrola i zespół zadowolony z codziennej obsługi systemu.
O firmie Empressia
Empressia.co to zespół specjalistów zajmujących się kompleksową obsługą marek w zakresie usług cyfrowych. Dynamiczny rozwój firmy spowodował, że dotychczasowe narzędzia przestały wystarczać do zarządzania relacjami z klientami.
Profil firmy klienta:
- Branża: marketing cyfrowy / agencja kreatywna
- Liczba użytkowników: 20+ aktywnych licencji
- Działy objęte wdrożeniem: sprzedaż, obsługa klienta, SEO, copywriting
- Poprzednie rozwiązanie: praca na e-mailach, arkuszach i ręcznym zarządzaniu zadaniami
- Główne potrzeby: uporządkowanie pracy projektowej, lepsze zarządzanie wieloma równoległymi projektami i sprawna komunikacja zespołowa
Dlaczego Empressia wybrała Tillio CRM?
„Cenimy sobie przede wszystkim szybkość działania systemu, jego intuicyjny interfejs oraz bogaty zestaw funkcjonalności, który został precyzyjnie dopasowany do naszych potrzeb.” - Członek Zarządu Empressia
Agencja Empressia potrzebowała narzędzia, które:
- uporządkuje procesy sprzedaży i obsługi klienta,
- będzie łatwe do wdrożenia i wygodne w codziennym użytkowaniu,
- zapewni szybki dostęp do informacji i historii kontaktu z klientami,
- pozwoli działać zespołowi szybciej i skuteczniej, bez zbędnych klików,
- wesprze zarządzanie wieloetapowymi projektami realizowanymi dla klientów.
Jak wygląda proces sprzedaży Empressia wykorzystujac Tillio?
Po wdrożeniu Tillio zespół agencji Empressia uporządkował sposób pracy i usprawnił współpracę między działami. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi i sprawnemu onboardingowi użytkownicy szybko zaczęli korzystać z pełnych możliwości systemu.
Wszystkie dane o kliencie od pierwszego kontaktu po realizację projektu znajdują się teraz w jednym miejscu.
Zespoły sprzedaży, obsługi, SEO i copy współpracują na jednej platformie, co eliminuje błędy i skraca czas reakcji.
Co ważne, Empressia realizuje wiele projektów równolegle dlatego codzienną pracę wspiera również moduł projektów, który pozwala w prosty sposób zarządzać zadaniami, etapami i odpowiedzialnością.
Proces obsługi klienta przy wsparciu Tillio CRM składa się z kilku etapów:
- Automatyczne zbieranie i przypisywanie leadów do odpowiednich osób.
- Zarządzanie kontaktami i pełna historia komunikacji w jednym systemie.
- Kontrola postępów sprzedaży dzięki widokowi lejka i funkcji kalendarza.
- Łatwe prowadzenie projektów i zarządzanie zadaniami międzydziałowymi.
- Raportowanie działań i bieżąca analiza efektywności pracy zespołów.
Funkcje Tillio CRM, które wspierają agencję Empressia:
Dashboard sprzedażowy
wszystkie informacje o postępach sprzedaży dostępne w czasie rzeczywistym, z jasnym podziałem na etapy i statusy kontaktów.
Zadania i przypomnienia
W zespołach nic nie ginie, wszystko jest pod kontrolą liderów a zespół wie, co ma robić i kiedy
Historia interakcji z klientem
Łatwy dostęp do pełnej dokumentacji i komunikacji w jednym miejscu
Szablony projektów i automatyzacje
Odciążają zespół w realizacji powtarzalnych działań i usprawniają wdrażanie nowych projektów
Wsparcie techniczne
Zespół Tillio reaguje szybko, konkretnie i z zaangażowaniem na każdym etapie współpracy
„Dużym atutem Tillio CRM jest również bardzo sprawny i pomocny zespół wsparcia technicznego, który zawsze służy szybką i profesjonalną pomocą.” — Członek Zarządu Empressia.co
Efekty wdrożenia systemu CRM Tillio
- Zwiększona efektywność sprzedaży i obsługi klienta: szybsze reagowanie, mniej pomyłek i lepsza kontrola nad procesami.
- Uporządkowana komunikacja wewnętrzna i z klientem: wszystkie informacje i interakcje dostępne w jednym miejscu.
- Redukcja czasu pracy na jednego klienta: mniej klików, mniej chaosu, więcej czasu na działania strategiczne.
- Poprawa efektywności pracy zespołu: dzięki komentarzom na zadaniach komunikacja międzydziałowa stała się szybsza i bardziej przejrzysta.
- Wysoka satysfakcja zespołu: użytkownicy doceniają intuicyjność systemu i realne ułatwienia w codziennej pracy.
„Polecamy to rozwiązanie każdej firmie, która szuka sprawnego, nowoczesnego i wszechstronnego systemu CRM do zarządzania relacjami z klientami.”
Sprawdź, jak Tillio może uporządkować Twoją sprzedaż i relacje z klientami
Zarejestruj się w Tillio, aby uzyskać dostęp do narzędzia, które realnie usprawnia pracę zespołów sprzedaży i obsługi klienta.
Skorzystaj z 14-dniowego, darmowego okresu próbnego i przetestuj Tillio!
Zuzanna Nosek
Manager ds. Wdrożeń i Sukcesu Klienta w Tillio. Jest sercem zespołu, dba o relacje z klientami, czuwa nad wdrożeniami, zbiera feedback i pilnuje, żeby wszystko działało tak, jak powinno. Gdy pojawia się nowe wdrożenie, deadline lub ważna decyzja Zuzanna jest już dwa kroki przed resztą zespołu ;)
Ocena artykułu
Dziękujemy za oddanie głosu.
5/5
według 1 opinii