System CRM / Pomoc / Szkolenia online / Kalendarz / Jak korzystać ze współdzielonych kalendarzy

Jak korzystać ze współdzielonych kalendarzy

Jak oceniasz tą instukcję?
0
Kroki do wykonania
1 Najpierw zaznacz współdzielone kalendarze na widoku, aby wyświetlić spotkania i wydarzenia wszystkich użytkowników.
2 Kliknij opcję dodania nowego spotkania.
3 Podczas dodawania spotkania wybierz współdzielony kalendarz, na którym ma się ono pojawić.
4 Zatwierdź dodanie spotkania, które będzie widoczne dla wszystkich osób mających dostęp do kalendarza.

Aby wyświetlić spotkania lub dodać nowe dla współdzielonych kalendarzy zaznaczamy współdzielone kalendarze na widoku. Wyświetlą nam się spotkania i inne wydarzenia wszystkich użytkowników systemu, którzy dodali je na tym kalendarzu. Aby dodać spotkanie konkretnie na tym kalendarzu podczas dodawania spotkania wybieramy ten właśnie kalendarz. Ta informacja będzie dostępna dla wszystkich osób, które mają dostęp do tego współdzielonego kalendarza.