System CRM / Pomoc / Szkolenia online / Poczta / Jak udostępnić skrzynkę pocztową?

Jak udostępnić skrzynkę pocztową?

Jak oceniasz tą instukcję?
0
Kroki do wykonania
1 Przejdź do ustawień swojej skrzynki e-mail.
2 Wybierz zakładkę 'udostępnianie'.
3 Kliknij ikonę plusa, aby dodać nowego pracownika.
4 Wybierz pracownika, któremu chcesz udostępnić skrzynkę.
5 Określ datę, do kiedy skrzynka ma być udostępniana.
6 Zdecyduj, czy dany użytkownik ma być administratorem skrzynki.

Aby udostępnić skrzynkę pocztową innemu użytkownikowi, przejdź do ustawień konkretnej skrzynki e-mail, a następnie na zakładkę udostępnianie. W tym miejscu za pomocą ikony plusa dodasz pracowników, którym chcesz udostępnić swoją skrzynkę e-mail, datę do kiedy chcesz ją udostępniać oraz czy dany użytkownik ma być administratorem Twojej skrzynki.

Materiały szkoleniowe