System CRM / Lista zmian / Zmiany Marzec 2025
Na skróty:

Aktualizacja Marzec 2025

Moduł CRM

nowość

Dodano widok tabelaryczny dla aktywności na widoku kontrahenta.

Dodaliśmy widok tabeli dla notatek na kontrahencie. Ma on na celu poprawę intuicyjności korzystania z informacji oraz dostosowanie ich do Twoich indywidualnych potrzeb.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono tworzenie i zapisywanie własnych widoków na liście aktywności.

Funkcja szablonów widoków daje pełną kontrolę nad wyglądem i zawartością tabeli aktywności. Od tej pory możesz tworzyć własne widoki, dostosowując widoczność pól, sortowanie oraz filtry do swoich indywidualnych potrzeb.

Zrzut ekranu przedstawiający tworzenie własnych widoków dla aktywności.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono tworzenie i przypisywanie pól niestandardowych do poszczególnych typów aktywności.

Dostosuj informacje o swoich aktywnościach do specyficznych potrzeb, korzystając z Własnych Pól Niestandardowych. Te dodatkowe pola pozwalają na elastyczne zarządzanie zgromadzonymi danymi i dostosowanie systemu do specyfiki Twojego biznesu.

Pola niestandardowe można dodawać indywidualnie dla każdego typu. Dzięki temu precyzyjnie dostosujesz informacje o aktywnościach, unikając wyświetlania wszystkich pól dla każdej z nich. Pola można łatwo dodać w ustawieniach notatek lub z poziomu panelu Dostosuj na liście aktywności, klikając na + Dodaj pole niestandardowe.

Zrzut ekranu przedstawiający dodawanie pola niestandardowego dla aktywności. Każde dodane pole niestandardowe będzie widoczne na podglądzie aktywności, do której jest przypisane. Aby uzupełnić dodatkowe pola skorzystaj z zakładki Własne w trakcie dodawania lub edycji notatki.

Zrzut ekranu przedstawiający zakładkę 'Własne' w podglądzie aktywności.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Wprowadzono bezpośrednią edycję (inline) pól na widoku kontaktu.

Od tej pory możesz edytować wszystkie dane kontaktu bezpośrednio z poziomu jego podglądu. Nie musisz już przechodzić do osobnego formularza – wystarczy kliknąć na wybrane pole, aby wprowadzić zmiany szybciej i wygodniej.

Zrzut ekranu przedstawiający edycję danych kontaktu poprzez kliknięcie.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Wprowadzono zaawansowany panel filtrowania na liście aktywności.

Po kliknięciu w pole +Dodaj filtr masz pełną swobodę wyboru pól, według których chcesz filtrować dane. Dzięki tej funkcji możesz szybko dostosować widok tabeli do własnych potrzeb, decydując, które kryteria są dla Ciebie aktualnie istotne. Możesz filtrować po kilku polach jednocześnie, dzięki czemu możesz skupić się na szczegółach. Dodając kolejne filtry, decyduj, które zależności mają być spełnione: Oraz czy Lub. Wybierając opcję Oraz/Lub decydujesz, czy filtry muszą spełniać oba kryteria jednocześnie, czy też jedno z nich. To narzędzie pozwala na bardziej zaawansowane i spersonalizowane filtrowanie, dostosowane do konkretnych potrzeb.

Zrzut ekranu przedstawiający zaawansowane filtrowanie listy aktywności.

Zrzut ekranu przedstawiający opcje widoczności pól dla wyszukiwarki aktywności.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Dodano możliwość filtrowania aktywności po załącznikach na widoku kafelkowym.

Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł Szanse sprzedaży

nowość

Dodano automatyczne zliczanie aktywności w szansach sprzedaży.

Dodaliśmy pola, które umożliwiają śledzenie liczby notatek, e-maili, telefonów i spotkań związanych z daną szansą sprzedaży. Pola te są automatycznie aktualizowane na podstawie wprowadzonych aktywności, co pozwala na lepszą analizę i skuteczniejsze zarządzanie procesem sprzedażowym.

Zrzut ekranu przedstawiający opcje dostosowania widoku szansy sprzedaży z polami aktywności.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Umożliwiono uzupełnianie pól niestandardowych w formularzu dodawania szansy sprzedaży.

W nowej wersji już podczas dodawania szansy sprzedaży możesz uzupełnić dane dla pól niestandardowych. Możesz określić jakie pola mają być widoczne na formularzu, możesz też z tego miejsca dodać nowe pola niestandardowe.

Zrzut ekranu przedstawiający dodawanie szansy sprzedażowej z widocznymi polami niestandardowymi.

Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł Kreator dokumentów pdf

nowość

Wprowadzono automatyczną numerację dla generowanych dokumentów.

Od teraz możesz zarządzać schematami numeracji dokumentów bezpośrednio z poziomu ustawień. Dzięki temu proces numeracji ofert jest bardziej uporządkowany i zautomatyzowany, co ułatwia pracę i eliminuje konieczność ręcznego nadawania numerów.

Zrzut ekranu przedstawiający schemat numeracji w ustawieniach Generatora dokumentów.

Aby dodać nowy schemat numeracji dla szablonów dokumentów:

  • Przejdź na System > Ustawienia > Moduły > Generator dokumentów.
  • Wybierz zakładkę Ustawienia.
  • Kliknij Zarządzaj w polu Schemat numeracji. Uzupełnij pole Wzorzec i Numer początkowy. Kliknij ikonkę, aby zatwierdzić.

Podczas edycji szablonu dokumentu dostępne będą utworzone schematy, które możesz przypisać do dowolnego szablonu - ich użycie jest opcjonalne.

Zrzut ekranu przedstawiający edycję szablonu z opcją wyboru schematu numeracji.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Umożliwiono duplikowanie dokumentów na widoku kontrahenta.

Od teraz możesz szybko duplikować dokumenty dla tego samego kontrahenta. Funkcja ta pozwala na łatwe tworzenie kopii istniejącego dokumentu, co oszczędza czas i ułatwia pracę z powtarzalnymi danymi.

Zrzut ekranu przedstawiający opcję duplikowania dokumentu na karcie kontrahenta. Po wybraniu opcji Duplikuj otworzy się modal ze szczegółami dokumentu, które możesz edytować lub zapisać bez zmian, tworząc nowy dokument z takimi samymi danymi.

Zrzut ekranu przedstawiający modal edycji dokumentu po jego zduplikowaniu.

Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł Poczta

nowość

Umożliwiono tworzenie nowej szansy sprzedaży bezpośrednio z widoku wiadomości e-mail.

Od tej pory możesz nie tylko powiązać wiadomość e-mail z istniejącą szansą sprzedaży dostępną na kontrahencie, ale także dodać nową szansę bezpośrednio z poziomu e-maila. Nowo utworzona szansa sprzedaży zostanie automatycznie powiązana zarówno z wiadomością, jak i z odpowiednim kontrahentem, co usprawni zarządzanie procesem sprzedażowym.

Zrzut ekranu przedstawiający opcję dodawania nowej szansy sprzedaży z poziomu wiadomości e-mail.

Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł Kalendarz

usprawnienie

Wprowadzono opcję automatycznego tagowania zadań tworzonych z wydarzeń.

Od teraz możesz określić, który tag typu wydarzenie ma być domyślnie dodawany do zadania tworzonego z poziomu wydarzenia w kalendarzu, co pozwoli na automatyczne oznaczanie zadań odpowiednim tagiem i ułatwi ich organizację.

Zrzut ekranu przedstawiający edycję tagów zadań z opcją 'Oznacz jako domyślny przy zdarzeniu'.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Dodano widok dzienny w kalendarzu w aplikacji mobilnej.

Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł Raporty

nowość

Dodano "Miesięczny raport aktywności"

Raport miesięczny notatek przedstawia podsumowanie aktywności użytkownika w danym miesiącu i składa się z trzech paneli:

- Kalendarz aktywności pokazuje rozkład notatek na każdy dzień miesiąca wraz z informacją o łącznym czasie pracy użytkownika oraz czasie aktywności.

  • Miesięczne podsumowanie aktywności - tabela prezentująca notatki z podziałem na ich typy, liczbę oraz czas poświęcony na każdy typ. Pod tabelą znajdują się dodatkowe informacje, takie jak łączny i średni czas aktywności oraz liczba dni raportowych.
  • Przegląd notatek - zawiera dwa widoki: pudełkowy oraz tabelaryczny, które umożliwiają wygodne przeglądanie notatek z danego miesiąca. W obu widokach dostępne są filtry, które pozwalają na szybkie wyszukiwanie i analizowanie zapisanych informacji.

Zrzut ekranu przedstawiający raport miesięczny notatek.

Jak oceniasz tą zmianę?
0