Od teraz Usługi są dostępne jako osobny moduł w menu, co umożliwia łatwiejszy dostęp i zarządzanie danymi. Po przejściu do tego modułu możesz korzystać z tabeli zawierającej wszystkie usługi, do których masz dostęp, gdzie szybko i wygodnie zaktualizujesz potrzebne informacje.
Zabezpieczyliśmy dane dla usług i kontaktów na kontrahencie. Od teraz, aby je wyświetlić, wymagane jest posiadanie uprawnienia Podgląd Usług lub Podgląd Kontaktów. Administrator Kontrahentów również potrzebuje tych uprawnień, aby widzieć te dane na kontrahencie.
Od teraz masz możliwość duplikowania swoich szans sprzedaży, co pozwala szybko stworzyć nową szansę na podstawie istniejącej. Nowa szansa zawsze otrzymuje status Aktywny oraz pierwszy etap w lejku, a kopiowane są dane szansy, kontakty, pola niestandardowe oraz usługi i produkty (jeżeli tak wybrałeś). Dzięki temu oszczędzasz czas i możesz sprawnie rozwijać swoje działania sprzedażowe bez konieczności ręcznego uzupełniania danych.
Dzięki nowej funkcji system automatycznie podpowiada ostatnio użyte nazwy dla szans sprzedaży. To rozwiązanie przyspiesza proces tworzenia nowych szans i pomaga zachować spójność w nazewnictwie, co ułatwia zarządzanie i wyszukiwanie szans w systemie.
Od teraz masz możliwość eksportowania interesujących Cię danych z tabeli projektów do pliku CSV. Dzięki tej funkcji, szybko i wygodnie pobierzesz dane, które chcesz przeanalizować lub udostępnić, bez konieczności ręcznego przetwarzania informacji.
Od teraz, w oknie edycji kamieni milowych, masz możliwość filtrowania kamieni milowych według postępu realizacji. Możesz łatwo wyświetlić tylko te, które zostały już wykonane, lub te, które są jeszcze do zrealizowania, co umożliwia sprawniejsze zarządzanie projektem.
Od teraz możesz powiązać e-mail z konkretną szansą sprzedaży bezpośrednio z poziomu widoku wiadomości w module Poczta. Do wyboru dostępne będą szanse powiązane z kontrahentem, który jest przypisany do danej wiadomości e-mail. Ułatwia to organizację komunikacji, pozwalając szybko przypisać wiadomości do odpowiednich szans i mieć pełny kontekst rozmów w jednym miejscu.
Od teraz na widoku dziennym w module Kalendarz możesz skorzystać z opcji Zgrupuj wydarzenia. Funkcja ta pozwala wyświetlić wydarzenia ze wszystkich aktywnych kalendarzy w jednym widoku, gdzie każdy kalendarz jest prezentowany w osobnej kolumnie. Dzięki temu możesz łatwo porównywać harmonogramy i efektywnie zarządzać swoimi wydarzeniami.
Od teraz masz dostęp do statusów obecności dla użytkowników w systemie. Aby je skonfigurować, przejdź do modułu System > Ustawienia > Użytkownicy, a następnie wybierz zakładkę Statusy. Znajdziesz tam dwa automatyczne statusy: Dostępny oraz Niedostępny. Statusy te są ustawiane automatycznie na podstawie logowań użytkownika w systemie. Możesz również określić, po jakim czasie braku aktywności status z Dostępnego zmieni się na Niedostępny.
Dodatkowo masz możliwość stworzenia własnych statusów aktywności, co umożliwia lepsze zarządzanie dostępnością użytkowników w systemie. Dla każdego zdefiniowanego statusu możesz ustawić domyślny czas, po którym status zostanie automatycznie wyłączony. Domyślnie dostępne statusy to: Nieobecność, Urlop, Na spotkaniu i Zdalnie.
Po kliknięciu na swój awatar, zauważysz przycisk umożliwiający edytowanie statusu Edytuj swój status. Możesz wybrać jeden z dostępnych statusów w systemie oraz określić, po jakim czasie ma zostać on automatycznie usunięty.
Wszystkie miejsca, w których widoczny jest awatar użytkownika np. panel wyboru uczestnika zadania, będą teraz zawierać ikonę kropki w kolorze zielonym (oznaczającą dostępność) lub szarym (oznaczającą niedostępność), dzięki czemu łatwo rozpoznasz aktualny status obecności użytkownika.