System CRM / Lista zmian / Zmiany Październik 2024
Na skróty:

Aktualizacja Październik 2024

Moduł CRM

nowość

Wprowadzono automatyczne dodawanie kontaktów i kontrahentów za pomocą skanera wizytówek AI.

Wprowadziliśmy nową funkcję Wizytówkę AI, która usprawnia proces dodawania kontaktów i kontrahentów do systemu poprzez automatyczne skanowanie wizytówek. Teraz wystarczy zrobić zdjęcie fizycznej wizytówce lub przesłać jej zdjęcie z urządzenia, a AI automatycznie odczyta dane i uzupełni odpowiednie pola dla nowego kontaktu lub kontrahenta.

Podczas dodawania nowego kontaktu lub kontrahenta możesz skorzystać z dodatkowej opcji Dodaj dane z wizytówki.

Zrzut ekranu przedstawiający opcję dodawania danych z wizytówki. /2_1/

Po jej wybraniu otworzy się boczny panel Dodaj dane z wizytówki, w którym możesz wgrać zdjęcie wizytówki z komputera lub telefonu, albo zrobić zdjęcie bezpośrednio, wybierając opcję Zrób zdjęcie.

Zrzut ekranu przedstawiający panel 'Dodaj dane z wizytówki'. /2_2/

Dane odczytane przez AI zostaną automatycznie uzupełnione w odpowiednich polach, z możliwością ich edycji lub uzupełnienia brakujących informacji. Jeśli uważasz, że dane zostały niepoprawnie pobrane, możesz skorzystać z ikonki, aby ponownie przeładować dane. AI przeanalizuje wizytówkę jeszcze raz i zwróci nowe informacje, jeśli wykryje inne dane. Jeżeli wgrane zdjęcie wizytówki zawiera dane, które już istnieją w systemie, pojawi się komunikat Już istnieje w CRM, informujący o zduplikowanych informacjach.

Zrzut ekranu przedstawiający dane odczytane z wizytówki i komunikat o duplikacie. /3_1/

Funkcja Wizytówki AI pozwala zaoszczędzić czas, zminimalizować błędy przy ręcznym wpisywaniu danych oraz unikać duplikatów.

Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł Kreator dokumentów pdf

nowość

Umożliwiono powiązanie generowanych dokumentów z szansami sprzedaży.

Od teraz istnieje możliwość powiązania dokumentu z dowolną szansą sprzedaży. Na panelu szansy pojawiła się dodatkowa zakładka Dokumenty, z poziomu której możesz wygenerować nowy dokument bezpośrednio powiązany z daną szansą.

Zrzut ekranu przedstawiający nową zakładkę Dokumenty na panelu szansy sprzedaży. /4_1/

Dokumenty wygenerowane z poziomu szansy są automatycznie widoczne również w panelu powiązanego kontrahenta. Możesz także generując dokument z panelu kontrahenta, przypisać do wybranej szansy sprzedaży.

Zrzut ekranu przedstawiający opcję powiązania dokumentu z szansą sprzedaży. /4_2/

Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Dodano szczegółowe statystyki dla wysłanych dokumentów.

Dodaliśmy szczegółowe statystyki dla dokumentów, które pozwalają monitorować aktywność odbiorców w przejrzystej formie raportu, dzięki czemu można na bieżąco analizować ich aktywność i poziom zainteresowania dokumentem.

Zrzut ekranu przedstawiający statystyki wysłanego dokumentu. /5_1/

Statystyki zawierają m.in.:

- Zainteresowanie stronami - przedstawione w formie wykresu kołowego oraz szczegółowego zestawienia procentowego dla każdej strony dokumentu. Można zobaczyć, które strony były najczęściej przeglądane, a które pominięte. Można wybrać sposób wyświetlania danych: jako średnia lub suma, co pozwala na dostosowanie analizy do własnych potrzeb.

  • Czas przeglądania - łączny czas, jaki odbiorcy spędzili na przeglądaniu dokumentu.
  • Liczba sesji - pokazuje, ile razy dokument był otwierany oraz ilu unikalnych odbiorców go przeglądało.
  • Średni czas przeglądania i współczynnik odrzuceń - analizuje średnią aktywność odbiorców, klasyfikując sesje jako krótkie, średnie lub długie.
  • Szczegółowe informacje o odbiorcach - wyświetlają osoby, które aktualnie przeglądają dokument. Zawierają informacje w czasie rzeczywistym, na której stronie dokumentu dany odbiorca się znajduje oraz jak długo na niej przebywa.
  • Powroty do dokumentu oraz pełne wyświetlenie - statystyki pokazują, którzy odbiorcy powrócili do dokumentu i ilu z nich wyświetliło go w całości.

Odświeżanie danych w prawym górnym rogu widoku statystyk znajduje się ikonka, która pozwala na odświeżenie danych, aby wyświetlane informacje były zawsze aktualne.

Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł System

usprawnienie

Wprowadzono nowy wygląd i funkcje w Katalogu produktów.

Wprowadziliśmy znaczące usprawnienia w module Katalogu Produktów, które pozwalają na wygodniejsze zarządzanie produktami. Od teraz masz do dyspozycji dwa widoki:

- Widok Tabela - umożliwia pełne zarządzanie listą wszystkich produktów. Dzięki temu widokowi możesz:

  • Tworzyć szablony widoków dostosowane do indywidualnych preferencji,
  • Korzystać z zaawansowanych filtrów i sortowania,
  • Szybko przeglądać i zarządzać danymi w przejrzystej formie tabeli.

Zrzut ekranu przedstawiający widok tabeli w Katalogu produktów. /6_1/

- Widok Kategorie - pozwala na przeglądanie produktów w uporządkowanej strukturze kategorii i podkategorii. Po kliknięciu w wybraną kategorię wyświetla się lista produktów przypisanych do tej konkretnej grupy.

  • Dodatkowo:
  • Możesz tworzyć dowolną liczbę kategorii i podkategorii,
  • Produkty mogą być przypisywane do wszystkich poziomów struktury, co zapewnia większą elastyczność organizacji katalogu.

Zrzut ekranu przedstawiający widok kategorii w Katalogu produktów. /7_1/

Oprócz widoków znajdziesz również nowy formularz dodawania produktów, który został poszerzony o dodatkowe pola, jeszcze lepiej charakteryzujące produkty. Dodatkowo w trakcie edycji formularz umożliwia przypisywanie zdjęć do produktów, co znacząco ułatwia ich prezentację i identyfikację w systemie.

Dzięki tym usprawnieniom zarządzanie produktami w systemie staje się bardziej intuicyjne i dostosowane do Twoich potrzeb.

Jak oceniasz tą zmianę?
0