Wprowadziliśmy zmiany w Raporcie czasu pracy, aby poprawić jego czytelność i ułatwić zarządzanie informacjami. Nowy wygląd raportu zapewnia wyraźny podział na użytkowników systemu oraz prezentuje ich czas pracy w poszczególne dni miesiąca. Dni, w których nie został przepracowany określony czas, są wyróżnione kolorem czerwonym, co pozwala szybko zidentyfikować ewentualne braki.
Dodatkowo, pod ikonką "..." znajdziesz funkcje takie jak:
Raport czasu pracy można przeglądać dla osób, których jesteśmy liderem. Użytkowników wybieramy, klikając ikonę omegi widoczną na ekranie, co pozwala na szybki dostęp do zespołu, którym zarządzamy. Zmiany te zostały wprowadzone z myślą o zwiększeniu intuicyjności oraz dopasowaniu raportu do Twoich indywidualnych potrzeb.
Wprowadziliśmy nowy moduł VoIP, który umożliwia automatyczne rejestrowanie wszystkich połączeń telefonicznych oraz wiadomości SMS bezpośrednio w systemie. Dzięki temu możesz w jednym miejscu monitorować historię kontaktu z kontrahentami, co znacząco ułatwia zarządzanie komunikacją. Wraz z wprowadzeniem nowego modułu udostępniliśmy również Raport Połączeń, który gromadzi wszystkie informacje o zarejestrowanych połączeniach w jednym miejscu. Oprócz raportu, szczegółowe dane dotyczące poszczególnych kontrahentów są dostępne bezpośrednio w ich panelu - wszystkie połączenia i wiadomości SMS prezentowane są w formie tabeli wraz z dodatkowymi notatkami, co znacząco ułatwia śledzenie pełnej historii komunikacji z klientem.
Szczegóły dotyczące możliwości nowego modułu VoIP znajdziesz w serii filmów dostępnych na naszym kanale:
Instrukcję konfiguracji modułu VoIP zarówno w systemie, jak i po stronie operatora znajdziesz w załączonym dokumencie z instrukcją.