Wprowadziliśmy zmiany dla listy usług, aby ułatwić zarządzanie danymi. Nowy wygląd i dodane funkcje w tabeli pomogą Ci dostosować dane do potrzeb Twojej organizacji.
Funkcja szablonów widoków umożliwia pełną kontrolę nad układem i zawartością tabeli usług. Od teraz masz możliwość tworzenia własnych oraz publicznych widoków, dostosowując widoczność pól, sortowanie oraz filtry. Dodawaj widoki prywatne, dostępne tylko dla Ciebie, lub publiczne, dostępne dla wszystkich użytkowników z dostępem do usług. Możesz też skorzystać z domyślnego widoku systemowego - Wszystkie usługi. W każdej chwili masz również możliwość edycji istniejącego widoku i zapisania go jako nowy lub zaktualizowania już istniejącego poprzez wybranie widoku do nadpisania.
Dostosuj informacje o swoich usługach do potrzeb Twojej organizacji korzystając z Własnych Pól Niestandardowych. Pola niestandardowe można dodawać indywidualnie dla każdej usługi w ustawieniach w Katalogu usług. Dzięki temu precyzyjnie dostosujesz informacje o usługach, unikając wyświetlania wszystkich dodanych pól niestandardowych dla każdej usługi, którą dodasz. Pola można łatwo dodać w ustawieniach usług lub z poziomu panelu Dostosuj na liście usług, klikając na + Dodaj pole niestandardowe.
Na widoku usługi na kontrahencie, w zakładce Własne, znajdziesz wszystkie pola niestandardowe, które zdefiniowałeś dla wybranej usługi z Katalogu Usług.
Na nowym Panelu Filtrów, umożliwiającym bardziej precyzyjne zarządzanie danymi dla listy usług, możesz dynamicznie dodawać filtry i definiować zależności między nimi. Kliknij pole +Dodaj filtr, a zobaczysz pełną listę pól do wyboru, według których możesz filtrować dane. Dzięki tej funkcji szybko dostosujesz widok tabeli do własnych potrzeb, decydując, które dane są dla Ciebie aktualnie potrzebne. Filtruj po kilku polach jednocześnie, aby skupić się na szczegółach. Dodając kolejne filtry, możesz wybierać, jakie zależności mają być spełnione: Oraz czy Lub. Korzystając z tych opcji decydujesz, czy filtry muszą spełniać oba kryteria jednocześnie, czy też jedno z nich, co pozwoli na bardziej zaawansowane i spersonalizowane filtrowanie.
Usprawniliśmy funkcjonalność wyszukiwarki usług, wprowadzając możliwość precyzyjnego szukania na podstawie Nazwy przypisanej do usługi z poziomu ustawień lub Nazwy własnej nadanej w trakcie dodawania usługi na kontrahencie. Po kliknięciu w ikonę możesz dostosowywać wyszukiwanie, aktywując lub dezaktywując opcje według własnych preferencji. To intuicyjne narzędzie umożliwia szybkie i spersonalizowane wyniki, zapewniając efektywne korzystanie z funkcji wyszukiwania w tabeli usług.
Dodaliśmy możliwość wyboru, czy w polu typu Data ma być uwzględniona godzina. Od tej pory, podczas uzupełniania tego pola niestandardowego, możesz zdecydować, czy chcesz aktywować również godzinę, czy pozostawić pole bez niej. Pozwoli to na większą precyzję i elastyczność w zarządzaniu datami w systemie.
Wprowadziliśmy możliwość negatywnego filtrowania dla pól typu Data w tabelach. Teraz możesz skorzystać z opcji nie jest, aby filtrować rekordy według dat, które nie spełniają określonych kryteriów. Dzięki tej funkcji masz większą kontrolę nad wyświetlanymi danymi i możesz łatwiej odnajdywać rekordy, które nie mieszczą się w zadanych ramach czasowych.
Usprawniliśmy działanie pól niestandardowych dla szans sprzedaży. Od teraz pola te są przypisywane do konkretnych lejków sprzedaży, a nie do całego Modułu szans. Oznacza to, że podczas dodawania lub edycji szans zobaczysz tylko te pola niestandardowe, które zostały przypisane do wybranego lejka, co pozwoli Ci na lepszą organizację danych.
Od teraz możesz aktywować w swoim lejku sprzedażowym funkcję automatycznej aktualizacji kwoty szansy sprzedaży. Po jej włączeniu, kwota szansy będzie automatycznie aktualizowana, gdy dodasz lub usuniesz usługę/produkt lub gdy wyedytujesz ich kwotę. Jeśli funkcja jest wyłączona, możesz ręcznie aktualizować kwotę szansy, decydując, czy chcesz uwzględniać wartość usług i produktów. Dzięki temu zyskujesz większą elastyczność w zarządzaniu danymi sprzedażowymi.
Wprowadziliśmy aktywne linki do wybranych pól w tabelach szans sprzedaży i kontrahentów. Oprócz standardowego wyświetlania daty i tytułu, od teraz pola takie jak Ostatnie zadanie, Następne zadanie, Ostatnia notatka oraz Data ostatniej notatki będą zawierały bezpośrednie linki, umożliwiające szybki dostęp do elementów, których dotyczy informacja.
Dodaliśmy opcję pomijania dni wolnych przy tworzeniu zadań z szablonów. Teraz, jeśli podczas dodawania zadania z szablonu termin wykonania przypada na dzień wolny, a opcja Pomiń dni wolne jest włączona, zadanie zostanie automatycznie przypisane na najbliższy dzień roboczy. Funkcja ta pozwala na bardziej precyzyjne planowanie zadań, uwzględniając dni wolne od pracy.