System CRM / Lista zmian / Zmiany Październik 2024
Na skróty:

Aktualizacja Październik 2024

Moduł CRM

nowość

Wprowadzono nowy wygląd i funkcje na liście usług.

Wprowadziliśmy zmiany dla listy usług, aby ułatwić zarządzanie danymi. Nowy wygląd i dodane funkcje w tabeli pomogą Ci dostosować dane do potrzeb Twojej organizacji.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono tworzenie i zapisywanie własnych widoków na liście usług.

Funkcja szablonów widoków umożliwia pełną kontrolę nad układem i zawartością tabeli usług. Od teraz masz możliwość tworzenia własnych oraz publicznych widoków, dostosowując widoczność pól, sortowanie oraz filtry. Dodawaj widoki prywatne, dostępne tylko dla Ciebie, lub publiczne, dostępne dla wszystkich użytkowników z dostępem do usług. Możesz też skorzystać z domyślnego widoku systemowego - Wszystkie usługi. W każdej chwili masz również możliwość edycji istniejącego widoku i zapisania go jako nowy lub zaktualizowania już istniejącego poprzez wybranie widoku do nadpisania.

Zrzut ekranu przedstawiający opcję 'Zapisz obecny widok' dla listy usług.

Uwaga: Aby móc nadpisać istniejący widok musisz być jego Właścicielem lub posiadać uprawnienie Administratora.

Aby stworzyć nowy widok prywatny dla listy usług:

  • Przejdź na listę usług na kontrahencie. Dostosuj widok listy: wybierz pola i ich kolejność, zastosuj filtry.
  • Przejdź do panelu z szablonami widoków. Wybierz opcję Zapisz obecny widok w części Publiczne widoki.
  • Wprowadź nazwę w polu Zapisz nowy widok jako i kliknij Utwórz nowy widok.
Uwaga: Aby wyróżnić wybrany widok, kliknij ikonkę. Taki widok stanie się widokiem domyślnym i będzie zawsze widoczny po przejściu na tabelę usług, dając szybki dostęp do preferowanych ustawień.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono tworzenie i przypisywanie pól niestandardowych do poszczególnych usług.

Dostosuj informacje o swoich usługach do potrzeb Twojej organizacji korzystając z Własnych Pól Niestandardowych. Pola niestandardowe można dodawać indywidualnie dla każdej usługi w ustawieniach w Katalogu usług. Dzięki temu precyzyjnie dostosujesz informacje o usługach, unikając wyświetlania wszystkich dodanych pól niestandardowych dla każdej usługi, którą dodasz. Pola można łatwo dodać w ustawieniach usług lub z poziomu panelu Dostosuj na liście usług, klikając na + Dodaj pole niestandardowe.

Na widoku usługi na kontrahencie, w zakładce Własne, znajdziesz wszystkie pola niestandardowe, które zdefiniowałeś dla wybranej usługi z Katalogu Usług.

Zrzut ekranu przedstawiający Katalog usług i opcję dodawania pól niestandardowych.

Aby dodać nowe pole niestandardowe dla konkretnej usługi z poziomu ustawień:

  • Przejdź na System > Ustawienia > Moduły > CRM > Usługi. Kliknij Zarządzaj w polu Katalog usług.
  • Przejdź do edycji usługi, dla której dodasz pole niestandardowe. Kliknij ikonę, a następnie Edytuj pola niestandardowe.
  • Wybierz + Dodaj pole niestandardowe
  • Wybierz typ pola i nadaj nazwę oraz uzupełnij pozostałe pola dla wybranego typu. Upewnij się, że w polu Zastosuj dla znajduje się usługa, dla której chcesz dodać pole.
  • Kliknij Zapisz.

Zrzut ekranu przedstawiający formularz dodawania pola niestandardowego.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Wprowadzono zaawansowany panel filtrowania na liście usług.

Na nowym Panelu Filtrów, umożliwiającym bardziej precyzyjne zarządzanie danymi dla listy usług, możesz dynamicznie dodawać filtry i definiować zależności między nimi. Kliknij pole +Dodaj filtr, a zobaczysz pełną listę pól do wyboru, według których możesz filtrować dane. Dzięki tej funkcji szybko dostosujesz widok tabeli do własnych potrzeb, decydując, które dane są dla Ciebie aktualnie potrzebne. Filtruj po kilku polach jednocześnie, aby skupić się na szczegółach. Dodając kolejne filtry, możesz wybierać, jakie zależności mają być spełnione: Oraz czy Lub. Korzystając z tych opcji decydujesz, czy filtry muszą spełniać oba kryteria jednocześnie, czy też jedno z nich, co pozwoli na bardziej zaawansowane i spersonalizowane filtrowanie.

Zrzut ekranu przedstawiający zaawansowane filtrowanie dla usług.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Umożliwiono konfigurację pól przeszukiwanych na liście usług.

Usprawniliśmy funkcjonalność wyszukiwarki usług, wprowadzając możliwość precyzyjnego szukania na podstawie Nazwy przypisanej do usługi z poziomu ustawień lub Nazwy własnej nadanej w trakcie dodawania usługi na kontrahencie. Po kliknięciu w ikonę możesz dostosowywać wyszukiwanie, aktywując lub dezaktywując opcje według własnych preferencji. To intuicyjne narzędzie umożliwia szybkie i spersonalizowane wyniki, zapewniając efektywne korzystanie z funkcji wyszukiwania w tabeli usług.

Zrzut ekranu przedstawiający opcje wyszukiwania dla usług.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Dodano opcję uwzględnienia godziny w polach niestandardowych typu "Data".

Dodaliśmy możliwość wyboru, czy w polu typu Data ma być uwzględniona godzina. Od tej pory, podczas uzupełniania tego pola niestandardowego, możesz zdecydować, czy chcesz aktywować również godzinę, czy pozostawić pole bez niej. Pozwoli to na większą precyzję i elastyczność w zarządzaniu datami w systemie.

Zrzut ekranu przedstawiający kalendarz z możliwością wyboru godziny dla pola typu Data.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Wprowadzono opcję filtrowania negatywnego ("nie jest") dla pól typu "Data".

Wprowadziliśmy możliwość negatywnego filtrowania dla pól typu Data w tabelach. Teraz możesz skorzystać z opcji nie jest, aby filtrować rekordy według dat, które nie spełniają określonych kryteriów. Dzięki tej funkcji masz większą kontrolę nad wyświetlanymi danymi i możesz łatwiej odnajdywać rekordy, które nie mieszczą się w zadanych ramach czasowych.

Zrzut ekranu przedstawiający opcję negatywnego filtrowania dla pól typu Data.

Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł Szanse sprzedaży

usprawnienie

Umożliwiono przypisywanie pól niestandardowych do konkretnych lejków sprzedaży.

Usprawniliśmy działanie pól niestandardowych dla szans sprzedaży. Od teraz pola te są przypisywane do konkretnych lejków sprzedaży, a nie do całego Modułu szans. Oznacza to, że podczas dodawania lub edycji szans zobaczysz tylko te pola niestandardowe, które zostały przypisane do wybranego lejka, co pozwoli Ci na lepszą organizację danych.

Zrzut ekranu przedstawiający opcję edycji pól niestandardowych dla lejka sprzedaży.

Aby dodać pole niestandardowe dla konkretnego lejka sprzedażowego:

  • Przejdź do edycji lejka sprzedażowego. Kliknij ikonę, a następnie Edytuj pola niestandardowe.
  • Wybierz + Dodaj pole niestandardowe
  • Wybierz typ pola i nadaj nazwę oraz uzupełnij pozostałe pola charakterystyczne dla wybranego typu.
  • Upewnij się, że w polu Zastosuj dla znajduje się lejek, dla którego chcesz dodać pole.
  • Kliknij Zapisz.

Zrzut ekranu przedstawiający formularz dodawania pola niestandardowego do lejka.

Uwaga: Po aktualizacji wszystkie istniejące pola niestandardowe dla szans sprzedaży zostaną automatycznie aktywowane dla każdego lejka.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Dodano opcję automatycznej aktualizacji kwoty szansy sprzedaży.

Od teraz możesz aktywować w swoim lejku sprzedażowym funkcję automatycznej aktualizacji kwoty szansy sprzedaży. Po jej włączeniu, kwota szansy będzie automatycznie aktualizowana, gdy dodasz lub usuniesz usługę/produkt lub gdy wyedytujesz ich kwotę. Jeśli funkcja jest wyłączona, możesz ręcznie aktualizować kwotę szansy, decydując, czy chcesz uwzględniać wartość usług i produktów. Dzięki temu zyskujesz większą elastyczność w zarządzaniu danymi sprzedażowymi.

Zrzut ekranu przedstawiający opcję automatycznego pobierania kwoty z usług i produktów.

Aby włączyć automatyczną aktualizację kwoty na szansie:

  • Przejdź do edycji wybranego lejka sprzedażowego. Kliknij ikonkę, a następnie w polu Automatycznie pobieraj kwotę z usług i produktów.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Wprowadzono aktywne linki w wybranych kolumnach na listach szans sprzedaży i kontrahentów.

Wprowadziliśmy aktywne linki do wybranych pól w tabelach szans sprzedaży i kontrahentów. Oprócz standardowego wyświetlania daty i tytułu, od teraz pola takie jak Ostatnie zadanie, Następne zadanie, Ostatnia notatka oraz Data ostatniej notatki będą zawierały bezpośrednie linki, umożliwiające szybki dostęp do elementów, których dotyczy informacja.

Zrzut ekranu przedstawiający tabelę kontrahentów z aktywnymi linkami.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Umożliwiono edycję kwot usług i produktów w wygranych szansach sprzedaży.

Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł Zadania

usprawnienie

Dodano opcję pomijania dni wolnych w szablonach zadań.

Dodaliśmy opcję pomijania dni wolnych przy tworzeniu zadań z szablonów. Teraz, jeśli podczas dodawania zadania z szablonu termin wykonania przypada na dzień wolny, a opcja Pomiń dni wolne jest włączona, zadanie zostanie automatycznie przypisane na najbliższy dzień roboczy. Funkcja ta pozwala na bardziej precyzyjne planowanie zadań, uwzględniając dni wolne od pracy.

Zrzut ekranu przedstawiający opcję 'Pomijanie dni wolnych' w szablonie zadań.

Aby włączyć pomijanie dni wolnych na szablonie zadań:

  • Przejdź do edycji wybranego szablonu zadania. Kliknij w polu Pomiń dni wolne.
  • Kliknij Zapisz.
Jak oceniasz tą zmianę?
0