System CRM / Lista zmian / Zmiany Wrzesień 2024
Na skróty:

Aktualizacja Wrzesień 2024

Moduł CRM

nowość

Wprowadzono automatyczne podpowiadanie adresów w formularzach.

Wprowadziliśmy funkcję podpowiadania sugerowanych adresów. Teraz, po wpisaniu np. ulicy, system automatycznie zasugeruje pełne adresy, co znacznie przyspieszy proces ich wypełniania. W razie potrzeby zawsze możesz wyedytować dane klikając ikonkę, aby pojawiły się wszystkie pola dla adresu.

Zrzut ekranu przedstawiający podpowiadanie sugerowanych adresów podczas dodawania kontrahenta.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono dodawanie kontaktu i szansy sprzedaży podczas tworzenia nowego kontrahenta.

Dodaliśmy możliwość dodawania nowego kontaktu oraz tworzenia nowej szansy bezpośrednio z poziomu dodawania kontrahenta. Dane dla tych elementów zostaną pobrane z kontrahenta, możesz je też edytować z tego poziomu klikając ikonkę.

Zrzut ekranu przedstawiający opcje dodawania kontaktu i szansy sprzedaży z poziomu formularza dodawania kontrahenta.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono uzupełnianie pól niestandardowych w formularzu dodawania kontrahenta.

Od teraz już podczas dodawania kontrahenta możesz uzupełnić dane dla pól niestandardowych. Możesz określić jakie pola mają być widoczne na formularzu, możesz tez z tego miejsca dodać nowe pola niestandardowe.

Zrzut ekranu przedstawiający opcje edycji formularza dodawania pól niestandardowych dla kontrahenta.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono dodawanie kontrahenta i szansy sprzedaży podczas tworzenia nowego kontaktu.

Od teraz z poziomu dodawania nowego kontaktu będziesz mógł dodać kontrahenta, a także, po dodaniu kontrahenta kontaktu, szansę. Podstawowe informacje jak nazwa czy dane kontaktowe zostaną pobrane z kontaktu, ale możesz je wyedytować lub uzupełnić klikając ikonkę ołówka.

Zrzut ekranu przedstawiający opcje dodawania kontrahenta i szansy sprzedaży z poziomu formularza dodawania kontaktu.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono dodawanie załączników do aktywności na widoku kontrahenta.

Od teraz możesz dodawać załączniki do aktywności powiązanych z kontrahentem. Dzięki tej funkcji łatwiej będzie zarządzać dokumentami i innymi materiałami związanymi z działaniami na kontrahencie.

Zrzut ekranu przedstawiający opcję dodawania załączników do notatki aktywności.

Po kliknięciu w ikonkę zobaczysz listę wszystkich przypisanych do notatki załączników.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Wprowadzono automatyczne nadawanie domyślnych dostępów wg typu kontrahenta.

Dodaliśmy funkcję umożliwiającą definiowanie domyślnych dostępów dla typów kontrahentów w ustawieniach systemowych. Teraz możesz określić, którzy użytkownicy, działy lub role mają mieć dostęp do nowo dodanych Partnerów, Dostawców czy Klientów. Ustawienia, które wybierzesz, zostaną automatycznie przypisane do nowych kontrahentów w procesie ich dodawania.

Zrzut ekranu przedstawiający ustawienia domyślnych dostępów według typu kontrahenta.

Aby ustawić domyślne dostępy dla kontrahentów o typie Partner:

  • Przejdź na Ustawienia > Moduły > CRM.
  • W ustawieniach kliknij Zarządzaj w polu Domyślne dostępy.
  • W polu Partner kliknij w ikonkę.
  • Wybierz użytkowników, którzy mają mieć dostęp do kontrahentów o typie Partner.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Usprawniono formularz dodawania nowego kontrahenta.

Dodaliśmy nowe funkcje, które ułatwią Ci szybsze i wygodniejsze dodawanie kontrahentów, dzięki czemu zaoszczędzisz czas i usprawnisz swoją pracę.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Usprawniono formularz dodawania nowego kontaktu.

Wprowadziliśmy nowe funkcje, które sprawią, że dodawanie kontaktów stanie się szybsze i bardziej efektywne. Teraz możesz łatwiej zarządzać danymi swoich kontaktów i szybciej realizować cele.

Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł Projekty

nowość

Dodano widok Kanban do zarządzania projektami.

Dodaliśmy widok Kanban dla projektów, który pozwala na większą elastyczność zarządzania projektami.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono tworzenie i zapisywanie własnych widoków na Kanbanie projektów.

Od teraz możesz tworzyć i dostosowywać widoki projektów na Kanbanie, korzystając z funkcji szablonów widoków. Możesz modyfikować widoczność pól, dodać sortowanie oraz filtry według własnych potrzeb. Twórz widoki prywatne, dostępne tylko dla Ciebie lub publiczne, widoczne dla innych użytkowników. Masz również możliwość edytowania istniejących widoków, zapisywania ich jako nowe lub aktualizowania, wybierając widok do nadpisania.

Zrzut ekranu przedstawiający panel zarządzania widokami Kanban dla projektów.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Dodano możliwość grupowania projektów na widoku Kanban.

Masz teraz możliwość wyboru sposobu grupowania projektów: według statusu projektu lub jego grupy. Pozwoli to dostosować sposób wyświetlania przepływu projektów, co ułatwi monitorowanie postępów i zarządzanie projektami.

Zrzut ekranu przedstawiający opcje wyboru grupowania projektów w widoku Kanban.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono włączanie i wyłączanie powiadomień dla projektów tworzonych z szablonu.

Wprowadziliśmy opcję, która pozwala zdecydować, czy uczestnicy dodani do projektu z szablonu powinni otrzymać powiadomienie o jego dodaniu. Dzięki temu masz pełną kontrolę nad komunikacją z zespołem i możesz dostosować powiadomienia do swoich potrzeb.

Zrzut ekranu przedstawiający opcję aktywowania powiadomienia o dodaniu projektu z szablonu.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono wybór grup zadań podczas tworzenia projektu z szablonu.

Dodaliśmy opcję umożliwiającą wybór, które grupy zadań projektowych stworzone w szablonie mają być dodane do nowego projektu. Teraz możesz precyzyjnie dostosować zawartość projektu, tworząc go na podstawie wybranego szablonu.

Zrzut ekranu przedstawiający opcję wyboru grup zadań przed dodaniem projektu z szablonu.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Umożliwiono personalizację pól widocznych na kafelkach w Kanbanie projektów.

Możesz zdefiniować liczbę i kolejność elementów wyświetlanych na kafelku projektu za pomocą funkcji Dostosuj. Ułatwi to znajdowanie potrzebnych informacji i pozwoli na lepsze uporządkowanie widoku Kanban zgodnie z Twoimi preferencjami.

Zrzut ekranu przedstawiający opcje dostosowywania elementów i zarządzania widokiem Kanban dla projektów.

Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł Kalendarz

nowość

Umożliwiono eksportowanie wydarzeń do kalendarzy zewnętrznych (Google, Outlook).

Teraz możesz dodać wydarzenia utworzone w systemie bezpośrednio do swojego zewnętrznego kalendarza, takiego jak Google Calendar lub Microsoft Outlook. Dzięki tej funkcji możesz łatwo synchronizowaći zarządzać ważnymi datami oraz spotkaniami z poziomu zewnętrznego kalendarza, co ułatwia organizację i śledzenie zaplanowanych wydarzeń.

Zrzut ekranu przedstawiający opcję dodawania wydarzenia do zewnętrznego kalendarza (Google, Office365).

Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł Wiki

usprawnienie

Wprowadzono usprawnienia w Module Wiki.

Odświeżyliśmy wygląd wpisów dla baz wiedzy i procedur, aby były bardziej czytelne i estetyczne, co ułatwia nawigację i przeglądanie zawartości. Dodatkowo dodaliśmy:

Możliwość dodania podpisu "Zapoznałem się" od teraz możesz dodać podpis pod wpisem dla procedury, co pozwala na śledzenie, kto zapoznał się z danym dokumentem.

Zrzut ekranu przedstawiający odświeżony wygląd wpisów Wiki i opcję 'Lista podpisanych użytkowników'. Listę wszystkich podpisów znajdziesz pod ikonką... na konkretnym wpisie. Wystarczy, że wybierzesz opcję Lista podpisanych użytkowników.

Tabelę dla baz wiedzy i procedur wprowadziliśmy dodatkowy widok tabeli, który upraszcza przeglądanie i zarządzanie bazami wiedzy oraz procedurami, poprawiając organizację i dostępność informacji.

Zrzut ekranu przedstawiający nowy widok tabeli dla baz wiedzy i procedur w Moduł Wiki.

Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł DMS

nowość

Wprowadzono automatyczne tworzenie domyślnej struktury folderów dla nowych kontrahentów.

W nowej wersji będziesz mógł utworzyć strukturę folderów, która będzie domyślna dla Partnera, Dostawcy, Klienta. Po dodaniu kontrahenta z określonym typem foldery w określonej strukturze zostaną automatycznie pobrane do DMSa.

Zrzut ekranu przedstawiający ustawienia domyślnej struktury folderów w module DMS.

Aby stworzyć strukturę dokumentów dla kontrahentów o typie Dostawca:

  • Przejdź na Ustawienia > Moduły > DMS.
  • W ustawieniach kliknij Zarządzaj w polu Domyślna struktura folderów.
  • Na polu z Folderem głównym kliknij ikonkę.
  • Wybierz Utwórz folder, uzupełnij Nazwę i kliknij enter.

W analogiczny sposób stwórz kolejne foldery i podfoldery dla swojej struktury.

Administrator kontrahentów może także modyfikować strukturę dla dokumentów z poziomu DMS poszczególnych kontrahentów:

Zrzut ekranu przedstawiający opcje edycji domyślnej struktury folderów w DMS kontrahenta.

Opcja **Wczytaj domyślną strukturę folderów** będzie dostępna w przypadku, gdy w DMSie kontrahenta nie będą dodane żadne pliki.
Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł System

nowość

Wprowadzono nowy panel wyboru użytkowników w filtrach list.

Od teraz, podczas filtrowania użytkowników w tabelach dla szans, kontrahentów, kontaktów czy projektów, będziesz mógł korzystać z nowego panelu wyboru użytkowników. Zamiast tradycyjnej listy, użytkownicy będą wyświetlani w formie struktury Twojej firmy. Dzięki temu szybko i łatwo wybierzesz poszczególnych pracowników, konkretne działy lub całą firmę, co usprawni korzystanie z filtrów.

Zrzut ekranu przedstawiający nowy panel wyboru użytkowników dla filtrów tabel z widokiem struktury firmy.

Jak oceniasz tą zmianę?
0