Wprowadziliśmy funkcję podpowiadania sugerowanych adresów. Teraz, po wpisaniu np. ulicy, system automatycznie zasugeruje pełne adresy, co znacznie przyspieszy proces ich wypełniania. W razie potrzeby zawsze możesz wyedytować dane klikając ikonkę, aby pojawiły się wszystkie pola dla adresu.
Dodaliśmy możliwość dodawania nowego kontaktu oraz tworzenia nowej szansy bezpośrednio z poziomu dodawania kontrahenta. Dane dla tych elementów zostaną pobrane z kontrahenta, możesz je też edytować z tego poziomu klikając ikonkę.
Od teraz już podczas dodawania kontrahenta możesz uzupełnić dane dla pól niestandardowych. Możesz określić jakie pola mają być widoczne na formularzu, możesz tez z tego miejsca dodać nowe pola niestandardowe.
Od teraz z poziomu dodawania nowego kontaktu będziesz mógł dodać kontrahenta, a także, po dodaniu kontrahenta kontaktu, szansę. Podstawowe informacje jak nazwa czy dane kontaktowe zostaną pobrane z kontaktu, ale możesz je wyedytować lub uzupełnić klikając ikonkę ołówka.
Od teraz możesz dodawać załączniki do aktywności powiązanych z kontrahentem. Dzięki tej funkcji łatwiej będzie zarządzać dokumentami i innymi materiałami związanymi z działaniami na kontrahencie.
Dodaliśmy funkcję umożliwiającą definiowanie domyślnych dostępów dla typów kontrahentów w ustawieniach systemowych. Teraz możesz określić, którzy użytkownicy, działy lub role mają mieć dostęp do nowo dodanych Partnerów, Dostawców czy Klientów. Ustawienia, które wybierzesz, zostaną automatycznie przypisane do nowych kontrahentów w procesie ich dodawania.
Dodaliśmy nowe funkcje, które ułatwią Ci szybsze i wygodniejsze dodawanie kontrahentów, dzięki czemu zaoszczędzisz czas i usprawnisz swoją pracę.
Wprowadziliśmy nowe funkcje, które sprawią, że dodawanie kontaktów stanie się szybsze i bardziej efektywne. Teraz możesz łatwiej zarządzać danymi swoich kontaktów i szybciej realizować cele.
Dodaliśmy widok Kanban dla projektów, który pozwala na większą elastyczność zarządzania projektami.
Od teraz możesz tworzyć i dostosowywać widoki projektów na Kanbanie, korzystając z funkcji szablonów widoków. Możesz modyfikować widoczność pól, dodać sortowanie oraz filtry według własnych potrzeb. Twórz widoki prywatne, dostępne tylko dla Ciebie lub publiczne, widoczne dla innych użytkowników. Masz również możliwość edytowania istniejących widoków, zapisywania ich jako nowe lub aktualizowania, wybierając widok do nadpisania.
Masz teraz możliwość wyboru sposobu grupowania projektów: według statusu projektu lub jego grupy. Pozwoli to dostosować sposób wyświetlania przepływu projektów, co ułatwi monitorowanie postępów i zarządzanie projektami.
Wprowadziliśmy opcję, która pozwala zdecydować, czy uczestnicy dodani do projektu z szablonu powinni otrzymać powiadomienie o jego dodaniu. Dzięki temu masz pełną kontrolę nad komunikacją z zespołem i możesz dostosować powiadomienia do swoich potrzeb.
Dodaliśmy opcję umożliwiającą wybór, które grupy zadań projektowych stworzone w szablonie mają być dodane do nowego projektu. Teraz możesz precyzyjnie dostosować zawartość projektu, tworząc go na podstawie wybranego szablonu.
Możesz zdefiniować liczbę i kolejność elementów wyświetlanych na kafelku projektu za pomocą funkcji Dostosuj. Ułatwi to znajdowanie potrzebnych informacji i pozwoli na lepsze uporządkowanie widoku Kanban zgodnie z Twoimi preferencjami.
Teraz możesz dodać wydarzenia utworzone w systemie bezpośrednio do swojego zewnętrznego kalendarza, takiego jak Google Calendar lub Microsoft Outlook. Dzięki tej funkcji możesz łatwo synchronizowaći zarządzać ważnymi datami oraz spotkaniami z poziomu zewnętrznego kalendarza, co ułatwia organizację i śledzenie zaplanowanych wydarzeń.
Odświeżyliśmy wygląd wpisów dla baz wiedzy i procedur, aby były bardziej czytelne i estetyczne, co ułatwia nawigację i przeglądanie zawartości. Dodatkowo dodaliśmy:
Możliwość dodania podpisu "Zapoznałem się" od teraz możesz dodać podpis pod wpisem dla procedury, co pozwala na śledzenie, kto zapoznał się z danym dokumentem.
Listę wszystkich podpisów znajdziesz pod ikonką... na konkretnym wpisie. Wystarczy, że wybierzesz opcję Lista podpisanych użytkowników.
Tabelę dla baz wiedzy i procedur wprowadziliśmy dodatkowy widok tabeli, który upraszcza przeglądanie i zarządzanie bazami wiedzy oraz procedurami, poprawiając organizację i dostępność informacji.
W nowej wersji będziesz mógł utworzyć strukturę folderów, która będzie domyślna dla Partnera, Dostawcy, Klienta. Po dodaniu kontrahenta z określonym typem foldery w określonej strukturze zostaną automatycznie pobrane do DMSa.
W analogiczny sposób stwórz kolejne foldery i podfoldery dla swojej struktury.
Administrator kontrahentów może także modyfikować strukturę dla dokumentów z poziomu DMS poszczególnych kontrahentów:
Od teraz, podczas filtrowania użytkowników w tabelach dla szans, kontrahentów, kontaktów czy projektów, będziesz mógł korzystać z nowego panelu wyboru użytkowników. Zamiast tradycyjnej listy, użytkownicy będą wyświetlani w formie struktury Twojej firmy. Dzięki temu szybko i łatwo wybierzesz poszczególnych pracowników, konkretne działy lub całą firmę, co usprawni korzystanie z filtrów.