Od teraz na pasku grupowych akcji dla kontrahenta znajdziesz dodatkową możliwość zarządzania dostępami kontrahenta. Dzięki tej funkcji możesz dodawać, edytować i usuwać dostępy użytkowników dla wielu kontrahentów jednocześnie. Nowa funkcja pozwoli na efektywniejsze zarządzanie dostępami do kontrahentów w firmie.
Od teraz możesz dodawać aktywności do kontrahenta bezpośrednio z poziomu podglądu kontaktu. Dzięki tej funkcji możesz z łatwością tworzyć notatki dla kontrahentów przypisanych do danego kontaktu. Dodana notatka będzie widoczna w zakładce Aktywności na panelu kontrahenta, co ułatwi śledzenie i zarządzanie informacjami.
Od tej pory możesz korzystać z szablonów projektów bezpośrednio z poziomu kontrahenta. Dzięki tej funkcji szybko stworzysz projekty z gotowych wzorców, dostosowanych do konkretnego klienta. To usprawnienie pozwoli Ci oszczędzić czas i zapewnić spójność realizowanych projektów.
Od teraz możesz korzystać z nowego, ulepszonego menu kontrahenta. Zwiększona liczba możliwości pozwoli ci szybciej i efektywniej zarządzać informacjami o swoich kontrahentach.
Funkcja Dostosuj dla menu bocznego kontrahenta
Wprowadziliśmy funkcję Dostosuj w menu bocznym kontrahenta, która umożliwi Ci decydowanie, które informacje mają być widoczne i w jakiej kolejności. Co więcej, funkcja Dostosuj została rozszerzona, pozwalając na dostosowanie widoku dla trzech typów kontrahenta. Możesz teraz zarządzać widokiem wszystkich kontrahentów z poziomu menu jednego z nich, co znacznie ułatwi pracę.
Funkcja Dostosuj dla panelu głównego kontrahenta
Funkcja Dostosuj jest dostępna także na panelu głównym kontrahenta, co pozwali Ci decydować, jakie elementy powiązane z kontrahentem mają być widoczne. Dzięki temu masz pełną kontrolę nad wyświetlanymi informacjami i możesz dostosować widok do swoich indywidualnych potrzeb.
Dodatkowe opcje dla Dostosuj na kontrahencie
Zastosuj do wszystkich widoków - dzięki tej opcji jednym kliknięciem zapiszesz indywidualne zmiany dla widoku kontrahenta dla wszystkich typów.
Przywróć domyślne widoki - dzięki niej przywrócisz domyślne ustawienia dla widoku kontrahenta dla wszystkich typów.
W widoku aktywności (notatki) widoczna jest teraz informacja, które z powiązanych z nią zadań zostały już wykonane.
Wprowadziliśmy zmiany w zarządzaniu szansami sprzedaży, aby ułatwić pracę z danymi. Nowy wygląd oraz dodatkowe funkcje dla widoków szans sprzedaży pomogą dostosować proces sprzedaży do potrzeb Twojej firmy.
Dzięki funkcji szablonów widoków masz pełną kontrolę nad układem i zawartością listy szans sprzedaży. Teraz możesz tworzyć widoki, dostosowując widoczność pól, dodając sortowanie oraz filtry do swoich specyficznych potrzeb. Możesz tworzyć widoki prywatne, dostępne tylko dla Ciebie, oraz publiczne, które będą widoczne dla innych użytkowników. Dostępny jest także widok systemowy: Moje szanse, który posiada domyślnie zdefiniowane filtry. W każdej chwili masz możliwość edytowania istniejącego widoku, zapisania go jako nowy lub zaktualizowania obecnego, wybierając widok do nadpisania.
Nowy Panel Filtrów umożliwia bardziej precyzyjne zarządzanie danymi dotyczącymi szans sprzedaży. Możesz dynamicznie dodawać filtry i definiować zależności między nimi. Klikając na pole +Dodaj filtr, zobaczysz pełną listę dostępnych pól, według których możesz filtrować dane. Dzięki tej funkcji łatwo dostosujesz widok szans do swoich potrzeb, wybierając, które dane są dla Ciebie aktualnie istotne. Filtruj po wielu polach jednocześnie, aby skupić się na tym co dla Ciebie ważne. Dodając kolejne filtry, możesz zdecydować, jakie zależności mają być spełnione: Oraz czy Lub. Wybierając te opcje, określasz, czy filtry muszą spełniać oba kryteria jednocześnie, czy tylko jedno z nich, co umożliwia bardziej zaawansowane i spersonalizowane filtrowanie.
Dostosuj informacje o szansach sprzedaży do swoich indywidualnych potrzeb korzystając z Własnych Pól Niestandardowych. Te dodatkowe pola pozwalają na elastyczne zarządzanie danymi i dostosowanie systemu do specyfiki Twojego biznesu. Możesz łatwo je dodawać z dwóch miejsc: z panelu Dostosuj na liście szans, klikając na pole +Dodaj pole niestandardowe lub bezpośrednio z zakładki Własne podczas edycji szansy sprzedaży.
Dodaliśmy edytor tekstu do pola Notatka na szansie sprzedaży, abyś mógł łatwo modyfikować i dostosowywać treść informacji dla szansy według własnych potrzeb. Od teraz możesz formatować tekst, dodawać listy, linki oraz inne elementy, co pozwoli na bardziej szczegółowe i przejrzyste notatki.
Ulepszyliśmy funkcjonalność wyszukiwarki szans sprzedaży, dodając możliwość precyzyjnego szukania na podstawie Nazwy oraz Nazwy usługi. Klikając na ikonę, możesz dostosować wyszukiwanie, aktywując lub dezaktywując poszczególne opcje według swoich preferencji. To intuicyjne narzędzie umożliwia szybkie i spersonalizowane wyniki, zapewniając efektywne korzystanie z funkcji wyszukiwania szans sprzedaży.
Widok kanban dla szans sprzedaży przeszedł odświeżenie, dzięki czemu jest teraz bardziej przejrzysty. Nowy wygląd ułatwi Ci pracę i poprawi komfort korzystania z systemu.
Dostosowanie elementów i zarządzanie widokiem
Teraz możesz samodzielnie zdefiniować ilość i kolejność elementów wyświetlanych na kafelku szansy za pomocą funkcji Dostosuj. Dodatkowo wprowadziliśmy możliwość filtrowania i sortowania szans sprzedaży według wszystkich dostępnych pól. Dzięki temu łatwiej znajdziesz potrzebne informacje i uporządkujesz widok kanban zgodnie ze swoimi preferencjami.
W widoku zadania należącego do projektu widoczna jest teraz nazwa kontrahenta powiązanego z tym projektem.
W nowej wersji znajdziesz także zmiany dla zarządzania projektami, co pozwoli ci jeszcze lepiej je dostosować do sposobu organizacji pracy w Twojej firmie.
Nowy Panel Filtrów pozwala na dokładniejsze zarządzanie danymi projektów. Możesz dodawać filtry i określać między nimi zależności. Po kliknięciu na pole +Dodaj filtr, zobaczysz pełną listę dostępnych pól, według których można filtrować dane. Ta funkcjonalność pozwali szybko dostosować widok tabeli do bieżących potrzeb, wybierając kluczowe informacje. Możliwość filtrowania po wielu polach jednocześnie pozwala na dokładne skoncentrowanie się na szczegółach Dodatkowo, definiując kolejne filtry, możesz ustalić zależności między nimi: Oraz czy Lub. Te opcje pozwalają określić, czy filtry muszą spełniać oba kryteria jednocześnie, czy tylko jedno z nich, co umożliwia bardziej zaawansowane i spersonalizowane filtrowanie, dostosowane do indywidualnych preferencji i potrzeb użytkownika.
Dostosuj informacje o projektach do swoich indywidualnych potrzeb, dzięki funckji Własnych Pól Niestandardowych. Te dodatkowe pola pozwalają na elastyczne zarządzanie danymi i dostosowanie systemu do specyfiki Twojej organizacji. Możesz je łatwo dodawać z dwóch miejsc: z panelu Dostosuj na liście projektów, klikając na pole +Dodaj pole niestandardowe lub bezpośrednio z zakładki Własne podczas edycji projektu. Każde dodane pole niestandardowe będzie widoczne na podglądzie projektu.
Od tej pory, podczas usuwania grupy projektowej, możesz wybrać, czy chcesz usunąć grupę wraz z zadaniami, które obejmuje, czy tylko samą grupę, pozostawiając zadania. Jeśli zdecydujesz się na drugą opcję, zadania zostaną automatycznie przeniesione do sekcji Bez grupy. To usprawnienie daje Ci większą kontrolę nad zarządzaniem projektami i organizacją zadań.
Od teraz, gdy zostanie dodany projekt z szablonu, wszyscy użytkownicy, którzy zostaną przypisani jako uczestnicy tego projektu, otrzymają automatyczne powiadomienie. Dzięki temu każdy uczestnik będzie natychmiast informowany o konieczności zaangażowania się w nowy projekt, co poprawi komunikację i organizację pracy.
Od tej pory, podczas dodawania projektu z szablonu, zauważysz dwie nowe opcje:
Dodaj uczestników do zadań bez nich - możesz wybrać dowolnych użytkowników systemu, a oni zostaną automatycznie przypisani do zadań z szablonu projektu, które nie miały wcześniej przypisanych uczestników.
Zmień zlecającego dla zadań - pozwala wybrać użytkownika, który zostanie przypisany jako zlecający do wszystkich zadań z szablonu.
Wyszukiwarka projektów została ulepszona, umożliwiając precyzyjne wyszukiwanie na podstawie Nazwy. Umożliwi to szybkie i konkretne wyniki, poprawiając efektywność korzystania z funkcji wyszukiwania w tabeli projektów.
Wraz z wprowadzeniem nowej tabeli dla projektów dokonaliśmy zmiany w funkcjonowaniu Lidera. Od teraz lider projektu nie będzie dostępny z poziomu widoku listy projektów, lecz bezpośrednio wewnątrz konkretnego projektu. Jego funkcjonalność pozostaje bez zmian nadal będziesz mógł wybrać użytkowników, dla których jesteś liderem i przeglądać ich zadania projektowe.
Od teraz możesz zaplanować, kiedy chcesz wysłać wiadomość email. Masz do wyboru proponowane opcje: Jutro na początek dnia lub Jutro na koniec dnia, możesz także ustawić dowolną datę i godzinę, klikając na Wybierz datę i godzinę. Dzięki temu łatwiej będzie Ci zarządzać korespondencją i wysyłać wiadomości nawet gdy nie masz możliwości wysłania ich ręcznie w danym czasie.
Wprowadziliśmy możliwość włączenia na kalendarzu dodatkowych opcji: Pokaż kontrahenta i Pokaż lokalizację. Dzięki temu wydarzenia będą wzbogacone o dodatkowe informacje, takie jak lokalizacja przypisana do wydarzenia oraz szczegóły dotyczące kontrahenta. To ułatwi ci szybki dostęp do ważnych informacji bez konieczności otwierania szczegółów każdego wydarzenia.
Edytor tekstu we wpisach Wiki automatycznie zamienia wklejone linki do zadań, kontaktów i kontrahentów na ich nazwy.
Poszerzyliśmy zakres Modułu Pulpit o Projekty. Od teraz możesz tworzyć dedykowane pulpity z szczegółowymi raportami o projektach w postaci widżetów. Po dodaniu widżetu będziesz mógł dowolnie konfigurować raporty, dodając dodatkowe filtry, wybierając odpowiedni rodzaj wykresu, a także zmieniając sposób prezentacji danych. Dzięki temu będziesz mógł lepiej monitorować postęp, analizować dane i zarządzać projektami w bardziej zorganizowany sposób.
Odświeżyliśmy panel dodawania nowych widżetów. Teraz widżety systemowe dla każdego modułu są przedstawione w formie graficznej, wyglądającej tak samo jak po dodaniu na pulpit, zamiast w postaci listy z samymi nazwami. Ułatwi to wybór odpowiednich widżetów i lepsze dostosowanie pulpitu do Twoich potrzeb.
Od teraz w miejscach, gdzie występuje lokalizacja, takich jak adres kontrahenta czy adres wydarzenia, lokalizacja będzie działać jako aktywny link. Kliknięcie na ten link przeniesie Cię bezpośrednio do Google Maps z wybranym adresem. Dzięki temu łatwo znajdziesz dokładne miejsce bez potrzeby ręcznego wpisywania adresu w mapach.
Skrót działa podczas edycji opisów w zadaniach, projektach oraz w treści notatek (aktywności).
Pola niestandardowe można teraz dodawać, edytować i usuwać bez opuszczania formularza edycji kontrahenta, kontaktu, szansy sprzedaży czy projektu.