System CRM / Lista zmian / Zmiany Lipiec 2024
Na skróty:

Aktualizacja Lipiec 2024

Moduł CRM

nowość

Dodano akcję grupową do zarządzania dostępami do kontrahentów.

Od teraz na pasku grupowych akcji dla kontrahenta znajdziesz dodatkową możliwość zarządzania dostępami kontrahenta. Dzięki tej funkcji możesz dodawać, edytować i usuwać dostępy użytkowników dla wielu kontrahentów jednocześnie. Nowa funkcja pozwoli na efektywniejsze zarządzanie dostępami do kontrahentów w firmie.

Zrzut ekranu przedstawiający opcję 'Edytuj dostępy' w grupach akcji dla kontrahentów.

Aby grupowo edytować dostępy kontrahentów:

  • Przejdź na listę kontrahentów.
  • Zaznacz pole wyboru przy wybranych kontrahentach.
  • Wybierz Zarządzaj dostępami.
  • Kliknij Edytuj dostępy.
  • Wybierz użytkowników, którzy powinni mieć dostęp do kontrahentów.
Funkcja **Edytuj dostępy** usuwa wcześniejsze dostępy dla wybranych kontrahentów. Jeżeli chcesz zachować wcześniejsze dostępy i tylko dodać lub usunąć dostęp dla określonego użytkownika/użytkowników, użyj: **Dodaj/Usuń dostępy**.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono dodawanie aktywności dla kontrahenta z widoku powiązanego kontaktu.

Od teraz możesz dodawać aktywności do kontrahenta bezpośrednio z poziomu podglądu kontaktu. Dzięki tej funkcji możesz z łatwością tworzyć notatki dla kontrahentów przypisanych do danego kontaktu. Dodana notatka będzie widoczna w zakładce Aktywności na panelu kontrahenta, co ułatwi śledzenie i zarządzanie informacjami.

Zrzut ekranu przedstawiający opcję 'Dodaj aktywność do kontrahenta' z poziomu widoku kontaktu.

Aby dodać aktywność na kontrahencie z poziomu kontaktu:

  • Przejdź na wybrany kontakt z przypisanym kontrahentem.
  • Kliknij na ikonkę przy kontrahencie.
  • Wybierz Dodaj aktywność do kontrahenta.
  • Uzupełnij notatkę i Zapisz.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono tworzenie projektów z szablonu na widoku kontrahenta.

Od tej pory możesz korzystać z szablonów projektów bezpośrednio z poziomu kontrahenta. Dzięki tej funkcji szybko stworzysz projekty z gotowych wzorców, dostosowanych do konkretnego klienta. To usprawnienie pozwoli Ci oszczędzić czas i zapewnić spójność realizowanych projektów.

Zrzut ekranu przedstawiający opcję 'Dodaj projekt' i 'Szablony projektów' w widoku kontrahenta.

Aby dodać projekt z szablonu na kontrahencie:

  • Przejdź na wybranego kontrahenta do zakładki Projekty.
  • Kliknij ikonkę Dodaj projekt.
  • Kliknij ikonkę Szablony projektów.
  • Wybierz szablon, który chcesz użyć.
  • Zapisz projekt.
Możesz dodać nowy projekt z szablonu na kontrahencie również bezpośrednio na liście projektów. Wystarczy, że w polu **+ Dodaj** wpiszesz **!** i alias szablonu np. **!kampania**.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Umożliwiono personalizację menu bocznego i panelu głównego na widoku kontrahenta.

Od teraz możesz korzystać z nowego, ulepszonego menu kontrahenta. Zwiększona liczba możliwości pozwoli ci szybciej i efektywniej zarządzać informacjami o swoich kontrahentach.

Funkcja Dostosuj dla menu bocznego kontrahenta

Wprowadziliśmy funkcję Dostosuj w menu bocznym kontrahenta, która umożliwi Ci decydowanie, które informacje mają być widoczne i w jakiej kolejności. Co więcej, funkcja Dostosuj została rozszerzona, pozwalając na dostosowanie widoku dla trzech typów kontrahenta. Możesz teraz zarządzać widokiem wszystkich kontrahentów z poziomu menu jednego z nich, co znacznie ułatwi pracę.

Zrzut ekranu przedstawiający opcję 'Dostosuj menu kontrahenta' z możliwością wyboru typu kontrahenta (Partner, Klient, Dostawca).

Aby dostosować menu kontrahenta:

  • Przejdź na wybranego kontrahenta.
  • Kliknij ikonkę na menu bocznym.
  • Wybierz typ, dla którego chcesz zmienić widok menu bocznego.
  • Dostosuj widoczność i kolejność pól.

Funkcja Dostosuj dla panelu głównego kontrahenta

Funkcja Dostosuj jest dostępna także na panelu głównym kontrahenta, co pozwali Ci decydować, jakie elementy powiązane z kontrahentem mają być widoczne. Dzięki temu masz pełną kontrolę nad wyświetlanymi informacjami i możesz dostosować widok do swoich indywidualnych potrzeb.

Zrzut ekranu przedstawiający opcję 'Dostosuj zakładki kontrahenta' na panelu głównym kontrahenta.

Aby dostosować panel kontrahenta:

  • Przejdź na wybranego kontrahenta.
  • Kliknij ikonkę na panelu głównym.
  • Wybierz, które elementy mają być widoczne.

Dodatkowe opcje dla Dostosuj na kontrahencie

  • Zastosuj do wszystkich widoków - dzięki tej opcji jednym kliknięciem zapiszesz indywidualne zmiany dla widoku kontrahenta dla wszystkich typów.

  • Przywróć domyślne widoki - dzięki niej przywrócisz domyślne ustawienia dla widoku kontrahenta dla wszystkich typów.

Zrzut ekranu przedstawiający dodatkowe opcje dostosowywania menu kontrahenta: 'Zastosuj do wszystkich widoków' i 'Przywróć domyślne widoki'.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Dodano wskaźnik statusu powiązanych zadań w widoku aktywności.

W widoku aktywności (notatki) widoczna jest teraz informacja, które z powiązanych z nią zadań zostały już wykonane.

Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł Szanse sprzedaży

nowość

Wprowadzono nowy wygląd i funkcje na liście szans sprzedaży.

Wprowadziliśmy zmiany w zarządzaniu szansami sprzedaży, aby ułatwić pracę z danymi. Nowy wygląd oraz dodatkowe funkcje dla widoków szans sprzedaży pomogą dostosować proces sprzedaży do potrzeb Twojej firmy.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono tworzenie i zapisywanie własnych widoków dla szans sprzedaży.

Dzięki funkcji szablonów widoków masz pełną kontrolę nad układem i zawartością listy szans sprzedaży. Teraz możesz tworzyć widoki, dostosowując widoczność pól, dodając sortowanie oraz filtry do swoich specyficznych potrzeb. Możesz tworzyć widoki prywatne, dostępne tylko dla Ciebie, oraz publiczne, które będą widoczne dla innych użytkowników. Dostępny jest także widok systemowy: Moje szanse, który posiada domyślnie zdefiniowane filtry. W każdej chwili masz możliwość edytowania istniejącego widoku, zapisania go jako nowy lub zaktualizowania obecnego, wybierając widok do nadpisania.

Aby móc nadpisać istniejący widok musisz być jego Właścicielem lub posiadać uprawnienie Administratora Szans sprzedaży.

Zrzut ekranu przedstawiający panel zarządzania widokami listy szans sprzedaży.

Aby stworzyć nowy widok publiczny dla szans sprzedaży:

  • Przejdź na listę szans.
  • Dostosuj widok listy: wybierz pola i ich kolejność, zastosuj filtry.
  • Przejdź do panelu z szablonami widoków.
  • Wybierz opcję Zapisz obecny widok w części Publiczne widoki.
  • Wprowadź nazwę w polu Zapisz nowy widok jako i kliknij Utwórz nowy widok.
Tworzenie własnych szablonów widoków jest dostępne zarówno z poziomu tabeli jak i Kanban.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Wprowadzono zaawansowany panel filtrowania na liście szans sprzedaży.

Nowy Panel Filtrów umożliwia bardziej precyzyjne zarządzanie danymi dotyczącymi szans sprzedaży. Możesz dynamicznie dodawać filtry i definiować zależności między nimi. Klikając na pole +Dodaj filtr, zobaczysz pełną listę dostępnych pól, według których możesz filtrować dane. Dzięki tej funkcji łatwo dostosujesz widok szans do swoich potrzeb, wybierając, które dane są dla Ciebie aktualnie istotne. Filtruj po wielu polach jednocześnie, aby skupić się na tym co dla Ciebie ważne. Dodając kolejne filtry, możesz zdecydować, jakie zależności mają być spełnione: Oraz czy Lub. Wybierając te opcje, określasz, czy filtry muszą spełniać oba kryteria jednocześnie, czy tylko jedno z nich, co umożliwia bardziej zaawansowane i spersonalizowane filtrowanie.

Zrzut ekranu przedstawiający nowy panel filtrów dla szans sprzedaży.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono tworzenie i zarządzanie polami niestandardowymi dla szans sprzedaży.

Dostosuj informacje o szansach sprzedaży do swoich indywidualnych potrzeb korzystając z Własnych Pól Niestandardowych. Te dodatkowe pola pozwalają na elastyczne zarządzanie danymi i dostosowanie systemu do specyfiki Twojego biznesu. Możesz łatwo je dodawać z dwóch miejsc: z panelu Dostosuj na liście szans, klikając na pole +Dodaj pole niestandardowe lub bezpośrednio z zakładki Własne podczas edycji szansy sprzedaży.

Zrzut ekranu przedstawiający okno dodawania pola niestandardowego z poziomu edycji szansy sprzedaży.

Aby dodać nowe pole niestandardowe z poziomu szansy sprzedaży:

  • Przejdź na wybraną szansę.
  • Wybierz zakładkę Własne.
  • Kliknij na Zarządzaj własnymi polami.
  • Kliknij na pole + Dodaj pole niestandardowe.
  • Wybierz typ pola i nadaj nazwę oraz uzupełnij pozostałe pola charakterystyczne dla wybranego typu.
  • Kliknij Zapisz.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Dodano edytor tekstu w polu "Notatka" na widoku szansy sprzedaży.

Dodaliśmy edytor tekstu do pola Notatka na szansie sprzedaży, abyś mógł łatwo modyfikować i dostosowywać treść informacji dla szansy według własnych potrzeb. Od teraz możesz formatować tekst, dodawać listy, linki oraz inne elementy, co pozwoli na bardziej szczegółowe i przejrzyste notatki.

Zrzut ekranu przedstawiający edytor tekstu dla notatki na szansie sprzedaży.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Umożliwiono konfigurację pól przeszukiwanych na liście szans sprzedaży.

Ulepszyliśmy funkcjonalność wyszukiwarki szans sprzedaży, dodając możliwość precyzyjnego szukania na podstawie Nazwy oraz Nazwy usługi. Klikając na ikonę, możesz dostosować wyszukiwanie, aktywując lub dezaktywując poszczególne opcje według swoich preferencji. To intuicyjne narzędzie umożliwia szybkie i spersonalizowane wyniki, zapewniając efektywne korzystanie z funkcji wyszukiwania szans sprzedaży.

Zrzut ekranu przedstawiający panel zarządzania polami dla wyszukiwarki szans sprzedaży.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Usprawniono wygląd i dodano opcje personalizacji widoku Kanban.

Widok kanban dla szans sprzedaży przeszedł odświeżenie, dzięki czemu jest teraz bardziej przejrzysty. Nowy wygląd ułatwi Ci pracę i poprawi komfort korzystania z systemu.

Dostosowanie elementów i zarządzanie widokiem

Teraz możesz samodzielnie zdefiniować ilość i kolejność elementów wyświetlanych na kafelku szansy za pomocą funkcji Dostosuj. Dodatkowo wprowadziliśmy możliwość filtrowania i sortowania szans sprzedaży według wszystkich dostępnych pól. Dzięki temu łatwiej znajdziesz potrzebne informacje i uporządkujesz widok kanban zgodnie ze swoimi preferencjami.

Zrzut ekranu przedstawiający dostosowywanie widoku kanban szans sprzedaży.

Aby dostosować widok kanban:

  • Przejdź na widok kanban szans sprzedaży.
  • Kliknij w Dostosuj.
  • Wybierz, które dane mają być widoczne na kafelku i odkliknij.
Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł Zadania

usprawnienie

Dodano informację o kontrahencie projektu na widoku zadania.

W widoku zadania należącego do projektu widoczna jest teraz nazwa kontrahenta powiązanego z tym projektem.

Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł Projekty

nowość

Wprowadzono nowe funkcje zarządzania i personalizacji w projektach.

W nowej wersji znajdziesz także zmiany dla zarządzania projektami, co pozwoli ci jeszcze lepiej je dostosować do sposobu organizacji pracy w Twojej firmie.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Wprowadzono zaawansowany panel filtrowania na liście projektów.

Nowy Panel Filtrów pozwala na dokładniejsze zarządzanie danymi projektów. Możesz dodawać filtry i określać między nimi zależności. Po kliknięciu na pole +Dodaj filtr, zobaczysz pełną listę dostępnych pól, według których można filtrować dane. Ta funkcjonalność pozwali szybko dostosować widok tabeli do bieżących potrzeb, wybierając kluczowe informacje. Możliwość filtrowania po wielu polach jednocześnie pozwala na dokładne skoncentrowanie się na szczegółach Dodatkowo, definiując kolejne filtry, możesz ustalić zależności między nimi: Oraz czy Lub. Te opcje pozwalają określić, czy filtry muszą spełniać oba kryteria jednocześnie, czy tylko jedno z nich, co umożliwia bardziej zaawansowane i spersonalizowane filtrowanie, dostosowane do indywidualnych preferencji i potrzeb użytkownika.

Zrzut ekranu przedstawiający nowy panel filtrów dla projektów.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono tworzenie i zarządzanie polami niestandardowymi dla projektów.

Dostosuj informacje o projektach do swoich indywidualnych potrzeb, dzięki funckji Własnych Pól Niestandardowych. Te dodatkowe pola pozwalają na elastyczne zarządzanie danymi i dostosowanie systemu do specyfiki Twojej organizacji. Możesz je łatwo dodawać z dwóch miejsc: z panelu Dostosuj na liście projektów, klikając na pole +Dodaj pole niestandardowe lub bezpośrednio z zakładki Własne podczas edycji projektu. Każde dodane pole niestandardowe będzie widoczne na podglądzie projektu.

Zrzut ekranu przedstawiający okno dodawania pola niestandardowego z poziomu edycji projektu.

Aby dodać nowe pole niestandardowe z poziomu projektu:

  • Przejdź na wybrany projekt.
  • Wybierz zakładkę Własne.
  • Kliknij na Zarządzaj własnymi polami.
  • Kliknij na pole + Dodaj pole niestandardowe.
  • Wybierz typ pola i nadaj nazwę oraz uzupełnij pozostałe pola charakterystyczne dla wybranego typu.
  • Kliknij Zapisz.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Dodano opcje zarządzania zadaniami przy usuwaniu grupy w projekcie.

Od tej pory, podczas usuwania grupy projektowej, możesz wybrać, czy chcesz usunąć grupę wraz z zadaniami, które obejmuje, czy tylko samą grupę, pozostawiając zadania. Jeśli zdecydujesz się na drugą opcję, zadania zostaną automatycznie przeniesione do sekcji Bez grupy. To usprawnienie daje Ci większą kontrolę nad zarządzaniem projektami i organizacją zadań.

Zrzut ekranu przedstawiający okno dialogowe usuwania grupy projektowej z opcjami przeniesienia zadań.

Aby usunąć grupę bez zadań:

  • Przejdź na widok zadań projektowych.
  • Kliknij ikonkę przy wybranej grupie.
  • Wybierz opcję Usuń grupę oraz przenieś jej zadania do 'Bez grupy'.
  • Kliknij OK.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Wprowadzono automatyczne powiadomienia dla uczestników projektów tworzonych z szablonu.

Od teraz, gdy zostanie dodany projekt z szablonu, wszyscy użytkownicy, którzy zostaną przypisani jako uczestnicy tego projektu, otrzymają automatyczne powiadomienie. Dzięki temu każdy uczestnik będzie natychmiast informowany o konieczności zaangażowania się w nowy projekt, co poprawi komunikację i organizację pracy.

Zrzut ekranu przedstawiający powiadomienie o dodaniu nowego projektu.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Dodano nowe opcje podczas tworzenia projektu z szablonu.

Od tej pory, podczas dodawania projektu z szablonu, zauważysz dwie nowe opcje:

  1. Dodaj uczestników do zadań bez nich - możesz wybrać dowolnych użytkowników systemu, a oni zostaną automatycznie przypisani do zadań z szablonu projektu, które nie miały wcześniej przypisanych uczestników.

  2. Zmień zlecającego dla zadań - pozwala wybrać użytkownika, który zostanie przypisany jako zlecający do wszystkich zadań z szablonu.

Zrzut ekranu przedstawiający panel dodawania projektu z szablonu z nowymi opcjami.

Aby przypisać uczestników do zadań bez nich:

  • Kliknij ikonkę + od dodawania projektu.
  • Przejdź na listę szablonów.
  • Wybierz dowolny szablon projektu.
  • Kliknij ikonkę w polu Dodaj uczestników dla zadań bez nich.
  • Wybierz uczestników dla zadań i odkliknij.
  • Zapisz projekt.
Jeżeli dodani uczestnicy lub zlecający nie będą uczestnikami projektu, zostaną do niego automatycznie przypisani.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Umożliwiono konfigurację pól przeszukiwanych na liście projektów.

Wyszukiwarka projektów została ulepszona, umożliwiając precyzyjne wyszukiwanie na podstawie Nazwy. Umożliwi to szybkie i konkretne wyniki, poprawiając efektywność korzystania z funkcji wyszukiwania w tabeli projektów.

Zrzut ekranu przedstawiający panel zarządzania polami dla wyszukiwarki projektów.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Zmieniono lokalizację funkcji "Lidera" w widoku projektu.

Wraz z wprowadzeniem nowej tabeli dla projektów dokonaliśmy zmiany w funkcjonowaniu Lidera. Od teraz lider projektu nie będzie dostępny z poziomu widoku listy projektów, lecz bezpośrednio wewnątrz konkretnego projektu. Jego funkcjonalność pozostaje bez zmian nadal będziesz mógł wybrać użytkowników, dla których jesteś liderem i przeglądać ich zadania projektowe.

Zrzut ekranu przedstawiający widok projektu z panelem lidera projektu.

Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł Poczta

nowość

Umożliwiono planowanie wysyłki wiadomości e-mail.

Od teraz możesz zaplanować, kiedy chcesz wysłać wiadomość email. Masz do wyboru proponowane opcje: Jutro na początek dnia lub Jutro na koniec dnia, możesz także ustawić dowolną datę i godzinę, klikając na Wybierz datę i godzinę. Dzięki temu łatwiej będzie Ci zarządzać korespondencją i wysyłać wiadomości nawet gdy nie masz możliwości wysłania ich ręcznie w danym czasie.

Zrzut ekranu przedstawiający opcję zaplanowania wysyłki wiadomości email.

Aby zaplanować wysyłkę wiadomości email na jutro na początek dnia:

  • Kliknij ikonkę Wyślij email.
  • Uzupełnij odbiorcę, tytuł i treść wiadomości.
  • Kliknij ikonkę na przycisku Wyślij.
  • Wybierz zaplanuj wysłanie.
  • Kliknij w pole jutro na początek dnia i Wyślij.
Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł Kalendarz

nowość

Dodano opcje wyświetlania kontrahenta i lokalizacji na widoku kalendarza.

Wprowadziliśmy możliwość włączenia na kalendarzu dodatkowych opcji: Pokaż kontrahenta i Pokaż lokalizację. Dzięki temu wydarzenia będą wzbogacone o dodatkowe informacje, takie jak lokalizacja przypisana do wydarzenia oraz szczegóły dotyczące kontrahenta. To ułatwi ci szybki dostęp do ważnych informacji bez konieczności otwierania szczegółów każdego wydarzenia.

Zrzut ekranu przedstawiający opcje 'Pokaż kontrahenta' i 'Pokaż lokalizację' w ustawieniach kalendarza.

Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł Wiki

usprawnienie

Wprowadzono automatyczne tworzenie przyjaznych linków w edytorze Wiki.

Edytor tekstu we wpisach Wiki automatycznie zamienia wklejone linki do zadań, kontaktów i kontrahentów na ich nazwy.

Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł Pulpit

nowość

Rozszerzono Moduł Pulpit o widżety z danymi z projektów.

Poszerzyliśmy zakres Modułu Pulpit o Projekty. Od teraz możesz tworzyć dedykowane pulpity z szczegółowymi raportami o projektach w postaci widżetów. Po dodaniu widżetu będziesz mógł dowolnie konfigurować raporty, dodając dodatkowe filtry, wybierając odpowiedni rodzaj wykresu, a także zmieniając sposób prezentacji danych. Dzięki temu będziesz mógł lepiej monitorować postęp, analizować dane i zarządzać projektami w bardziej zorganizowany sposób.

Zrzut ekranu przedstawiający dodawanie widżetów dla Modułu Projekty.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Usprawniono wygląd panelu dodawania nowych widżetów.

Odświeżyliśmy panel dodawania nowych widżetów. Teraz widżety systemowe dla każdego modułu są przedstawione w formie graficznej, wyglądającej tak samo jak po dodaniu na pulpit, zamiast w postaci listy z samymi nazwami. Ułatwi to wybór odpowiednich widżetów i lepsze dostosowanie pulpitu do Twoich potrzeb.

Zrzut ekranu przedstawiający odświeżony panel dodawania widżetów.

Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł System

usprawnienie

Wprowadzono aktywne linki do Google Maps dla pól z adresem.

Od teraz w miejscach, gdzie występuje lokalizacja, takich jak adres kontrahenta czy adres wydarzenia, lokalizacja będzie działać jako aktywny link. Kliknięcie na ten link przeniesie Cię bezpośrednio do Google Maps z wybranym adresem. Dzięki temu łatwo znajdziesz dokładne miejsce bez potrzeby ręcznego wpisywania adresu w mapach.

Zrzut ekranu przedstawiający aktywny link do lokalizacji w widoku kontrahenta.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Dodano skrót klawiszowy Ctrl+S do zapisywania zmian.

Skrót działa podczas edycji opisów w zadaniach, projektach oraz w treści notatek (aktywności).

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Umożliwiono zarządzanie polami niestandardowymi bezpośrednio z widoku edycji obiektu.

Pola niestandardowe można teraz dodawać, edytować i usuwać bez opuszczania formularza edycji kontrahenta, kontaktu, szansy sprzedaży czy projektu.

Jak oceniasz tą zmianę?
0