System CRM / Lista zmian / Zmiany Kwiecień 2024
Na skróty:

Aktualizacja Kwiecień 2024

Moduł CRM

nowość

Wprowadzono nowy wygląd oraz funkcje na liście kontaktów.

Wprowadziliśmy nowe zmiany dla listy kontaktów, aby ułatwić zarządzanie danymi. Nowy wygląd i dodane funkcje w tabeli mają na celu poprawę intuicyjności korzystania z informacji oraz dostosowanie jej do Twoich indywidualnych potrzeb.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono tworzenie i zapisywanie własnych widoków na liście kontaktów.

Podobnie jak w przypadku tabeli kontrahentów, wcześniej zapisane układy widoków kontaktów nie zostaną automatycznie przeniesione, ale masz możliwość szybkiego odtworzenia i zapisania ich jako dedykowane widoki. Funkcja szablonów widoków umożliwia pełną kontrolę nad układem i zawartością tabeli kontaktów. Od teraz masz możliwość tworzenia własnych widoków, dostosowując widoczność pól, sortowanie oraz filtry do swoich indywidualnych potrzeb. Dodawaj zarówno widoki prywatne, dostępne tylko dla Ciebie, jak i publiczne, udostępniane innym użytkownikom. Systemowe widoki Moje kontakty i Wszystkie kontakty pozostaną dostępne publicznie. W każdej chwili masz również możliwość edycji istniejącego widoku i zaktualizowania już istniejącego poprzez wybranie widoku do nadpisania.

Aby móc nadpisać istniejący widok musisz być jego Właścicielem lub posiadać uprawnienie Administratora Kontaktów.

Zrzut ekranu przedstawiający panel zarządzania widokami listy kontaktów.

Aby stworzyć nowy widok publiczny dla listy kontaktów:

  • Przejdź na listę kontaktów.
  • Dostosuj widok listy: wybierz pola i ich kolejność, zastosuj filtry.
  • Przejdź do panelu z szablonami widoków.
  • Wybierz opcję Zapisz obecny widok w części Publiczne widoki.
  • Wprowadź nazwę w polu Zapisz nowy widok jako i kliknij Utwórz nowy widok.
Aby wyróżnić wybrany widok prywatny lub publiczny, kliknij ikonkę. Taki widok stanie się widokiem domyślnym i będzie zawsze widoczny po przejściu na tabelę kontaktów, dając szybki dostęp do preferowanych ustawień.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Wprowadzono zaawansowany panel filtrowania na liście kontaktów.

Na nowym Panelu Filtrów, umożliwiającym bardziej precyzyjne zarządzanie danymi dla listy kontaktów, możesz dynamicznie dodawać filtry i definiować zależności między nimi. Kliknij pole +Dodaj filtr, a zobaczysz pełną listę pól do wyboru, według których możesz filtrować dane. Dzięki tej funkcji szybko dostosujesz widok tabeli do własnych potrzeb, decydując, które dane są dla Ciebie aktualnie potrzebne. Filtruj po kilku polach jednocześnie, aby skupić się na szczegółach. Dodając kolejne filtry, możesz wybierać, jakie zależności mają być spełnione: Oraz czy Lub. Korzystając z tych opcji decydujesz, czy filtry muszą spełniać oba kryteria jednocześnie, czy też jedno z nich, co pozwoli na bardziej zaawansowane i spersonalizowane filtrowanie.

Zrzut ekranu przedstawiający nowy panel filtrów dla listy kontaktów.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono tworzenie i zarządzanie polami niestandardowymi dla kontaktów.

Dostosuj informacje o kontaktach do swoich unikalnych potrzeb korzystając z Własnych Pól Niestandardowych. Te dodatkowe pola pozwalają na elastyczne zarządzanie zgromadzonymi danymi i dostosowanie systemu do specyfiki Twojego biznesu. Możesz łatwo je dodawać z dwóch miejsc: z panelu Dostosuj na liście kontaktów, klikając na pole + Dodaj pole niestandardowe lub bezpośrednio z zakładki Własne podczas edycji na widoku kontaktu.

Zrzut ekranu przedstawiający okno dodawania pola niestandardowego dla kontaktu.

Aby dodać nowe pole niestandardowe:

  • Przejdź na listę kontaktów.
  • Wybierz Dostosuj.
  • Kliknij na pole + Dodaj pole niestandardowe.
  • Wybierz typ pola i nadaj nazwę oraz uzupełnij pozostałe pola charakterystyczne dla wybranego typu.
  • Kliknij Zapisz.

Każde dodane pole niestandardowe będzie widoczne na podglądzie kontaktu. Skorzystaj z nowej zakładki Własne, w której będą wyświetlone wszystkie dodatkowe dane, które możesz sprawnie edytować przechodząc do edycji kontaktu.

Zrzut ekranu przedstawiający podgląd kontaktu z nową zakładką 'Własne' i dodanymi polami niestandardowymi.

Nowe pole niestandardowe możesz dodać również z poziomu tabeli kontaktów klikając ikonkę **+** w nagłówku za ostatnią kolumną.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Dodano akcję grupową masowej wysyłki e-maili do kontaktów.

Dodaliśmy nową funkcję, która umożliwia masową wysyłkę wiadomości email do Twoich kontaktów. Wystarczy, że z poziomu tabeli kontaktów zaznaczysz interesujące Cię osoby i użyjesz grupowej akcji: Wyślij email. Dla każdego wybranego kontaktu zostanie wysłana osobna wiadomość email, co pozwoli ci utrzymać kontakt z wieloma osobami oraz prowadzić efektywne kampanie marketingowe.

Zrzut ekranu przedstawiający opcję masowej wysyłki e-maili do kontaktów.

Aby masowo wysłać wiadomości email do kontaktów:

  • Przejdź na listę kontaktów.
  • Zaznacz pole wyboru przy wybranych kontaktach.
  • Kliknij ikonkę na pasku grupowych akcji.
  • Wybierz Wyślij email.
  • Uzupełnij tytuł, treść wiadomości i wyślij.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Dodano historię zmian dla pól na widoku kontrahenta.

Od teraz raz masz dostęp do nowej funkcji historia edycji kontrahenta, która pozwoli ci śledzić zmiany dokonywane na kluczowych polach kontrahenta. Dzięki niej szybko poznasz informacje o tym, co i kiedy zostało zmienione, co ułatwi monitorowanie zmian w danych kontrahentów.

Zrzut ekranu przedstawiający opcję 'Pokaż historię zmian pola' w edycji kontrahenta.

Aby wyświetlić historię edycji kontrahenta:

  • Przejdź do edycji wybranego kontrahenta.
  • Kliknij ikonkę w prawym górnym rogu.
  • Wybierz Pokaż historię zmian pola.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono generowanie plików PDF dla różnych danych w systemie.

Nowa funkcjonalność w systemie umożliwi ci wygodne generowanie plików PDF z różnych danych. Od teraz możesz w prosty sposób wyeksportować istotne informacje, takie jak zamówienia, adresy kontrahentów lub notatki, do czytelnego i łatwego do udostępnienia formatu PDF.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono eksportowanie zamówień do plików PDF.

Możesz szybko i sprawnie wygenerować zamówienia w formie plików PDF. Wybierając opcję Wyeksportuj zamówienie do PDF, system automatycznie konwertuje dane zamówienia na czytelny dokument w formacie PDF, co ułatwia udostępnianie i archiwizację zamówień.

Zrzut ekranu przedstawiający opcję 'Wyeksportuj do PDF' w widoku zamówienia.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono eksport adresu kontrahenta na kopertę do pliku PDF.

Ta funkcja pozwoli ci na generowanie gotowych adresów kontrahentów w formie plików PDF, które można wydrukować i umieścić na kopertach. Po prostu wybierz opcję Wyeksportuj adres na kopertę do PDF, a system automatycznie stworzy czytelny dokument gotowy do użycia.

Zrzut ekranu przedstawiający opcję 'Wyeksportuj adres na kopertę do PDF' w widoku kontrahenta.

Zrzut ekranu przedstawiający okno eksportu adresu na kopertę do PDF.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono eksport listy aktywności kontrahenta do pliku PDF.

Dzięki tej opcji wyeksportujesz wybrane aktywności kontrahenta, zgodnie z użytymi filtrami, do pliku PDF. Po wybraniu opcji Wyeksportuj do PDF, system przekształci notatki w czytelny dokument graficzny w formacie PDF, co ułatwi zarządzanie i udostępnianie ważnych informacji.

Zrzut ekranu przedstawiający opcję 'Wyeksportuj do PDF' w widoku aktywności kontrahenta.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Umożliwiono konfigurację pól przeszukiwanych na liście kontaktów.

Usprawniliśmy funkcjonalność wyszukiwarki kontaktów, wprowadzając możliwość precyzyjnego szukania na podstawie Imienia/Nazwy, Nazwiska, Stanowiska, Telefonu, Alternatywnego Telefonu i Adresu Email. Po kliknięciu w ikonę możesz dostosowywać wyszukiwanie, aktywując lub dezaktywując opcje według własnych preferencji. To intuicyjne narzędzie umożliwia szybkie i spersonalizowane wyniki, zapewniając efektywne korzystanie z funkcji wyszukiwania w tabeli kontaktów.

Zrzut ekranu przedstawiający opcje zarządzania polami dla wyszukiwarki kontaktów.

Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł Szanse sprzedaży

nowość

Umożliwiono zarządzanie lejkami sprzedaży bezpośrednio na widoku szans.

Dodaliśmy możliwość zarządzania lejkami sprzedaży bezpośrednio na widoku kanban dla szans. Od teraz nie tylko Administrator systemu będzie mógł dokonywać zmian dla lejków, ale także każdy Administrator Szans w Twojej firmie.

Zrzut ekranu przedstawiający zarządzanie lejkami sprzedaży w module Szanse Sprzedaży.

Aby sprawdzić dodać nowy lejek:

  • Przejdź na widok kanban szans sprzedaży.
  • Kliknij w pole z wybranym lejkiem.
  • Wybierz Dodaj lejek sprzedażowy.
  • Wprowadź nazwę.
  • Kliknij Zapisz.
Okno z lejkami jest podzielone na **Aktywne** i **Nieaktywne lejki sprzedażowe**. Lejki oznaczone jako nieaktywne to te, które posiadają status "Nieaktywny" lub te, które nie posiadają przynajmniej dwóch etapów.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono zarządzanie powodami zmiany statusu dla szans sprzedaży.

Od tej pory możesz zarządzać powodami zmiany dla statusu szans sprzedaży z poziomu edycji lejka na Module Szans. Możesz dodać własne powody zmiany statusu dla każdego lejka lub pobrać domyślne powody zmian statusu z Ustawień Systemowych, którymi możesz także zarządzać. Dzięki temu nowemu narzędziu, prowadzenie szczegółowych statystyk i rzetelnych analiz stanie się znacznie łatwiejsze, co z kolei pozwoli na usprawnienie procesu sprzedaży.

Zrzut ekranu przedstawiający zarządzanie powodami zmiany statusu w edycji lejka sprzedaży.

Aby dodać nowy powód zmiany dla statusu:

  • Przejdź na widok kanban szans sprzedaży.
  • Kliknij w pole z wybranym lejkiem.
  • Przejdź do edycji wybranego lejka.
  • Kliknij w Powody zmiany statusu.
  • Rozwiń pole z wybranym statusem.
  • Kliknij + Dodaj nowy powód zmiany statusu.
  • Wprowadź treść i naciśnij Enter.

Aby pobrać domyślne powody zmiany:

  • Przejdź na widok kanban szans sprzedaży.
  • Kliknij w pole z wybranym lejkiem.
  • Przejdź do edycji wybranego lejka.
  • Kliknij w Powody zmiany statusu.
  • Rozwiń pole z wybranym statusem.
  • Kliknij ikonkę.
Dodatkowo możesz skorzystać z opcji **Pozwalaj na dodawanie własnych powodów zmian statusu**. Umożliwi to wszystkim użytkownikom mającym dostęp do lejka na dodawanie własnych powodów w momencie zmiany statusu dla szansy.

Domyślne powody zmian statusów możesz dodać w Ustawieniach Systemowych dla Szans sprzedaży. Możesz zdefiniować domyślne powody dla każdego statusu.

Zrzut ekranu przedstawiający ustawienia domyślnych powodów zmiany statusu w module Szanse sprzedaży.

Aby dodać domyślny powód zmiany dla statusu:

  • Przejdź na System > Ustawienia > Moduły.
  • Kliknij w pole z Modułem Szans sprzedaży.
  • Przejdź do zakładki Ustawienia.
  • Kliknij Zarządzaj w Powody zmiany statusu.
  • Rozwiń pole z wybranym statusem.
  • Kliknij + Dodaj nowy powód zmiany statusu.
  • Wprowadź treść i naciśnij Enter.
Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł Projekty

usprawnienie

Usprawniono wizualizację postępu realizacji kamieni milowych w projektach.

Zrzut ekranu przedstawiający wizualizację kamieni milowych w projekcie. /24_1/

Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł Poczta

usprawnienie

Zwiększono limit rozmiaru załączników w wiadomościach e-mail.

Maksymalny rozmiar załączników został zwiększony do 50MB.

Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł RODO

nowość

Wprowadzono nowy Moduł RODO do zarządzania zgodami.

Korzystaj z możliwości nowego modułu, który zapewnia zgodność systemu z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO). Od teraz będziesz miał pełną transparentność statusu zgód RODO dla danych osób kontaktowych w Twojej firmie, a zarządzanie nimi będzie proste i efektywne. Moduł RODO da ci możliwość bezpiecznego gromadzenia, przechowywania oraz przetwarzania danych dla kontaktów.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono zarządzanie zgodami RODO na widoku kontaktu.

Od teraz dla kontaktów, zarówno na ich widoku, jak i na tabeli, od razu zobaczysz czy dana osoba wyraziła zgodę na kontakt przez adresy e-mail, telefony lub media społecznościowe. Z poziomu kontaktu możesz zarządzać zgodami na kontakt zgodnie z wytycznymi ustawy RODO.

Zrzut ekranu przedstawiający zarządzanie zgodami RODO dla kontaktu.

Aby przejść do panelu zarządzania zgodami RODO:

  • Przejdź na podgląd wybranego kontaktu.
  • Kliknij ikonę.
  • Wybierz Zarządzanie zgodami RODO.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Wprowadzono wizualne oznaczenia statusów zgód RODO.

Brak Zgody - oznacza brak potwierdzonej zgody na przetwarzanie danych osobowych. Status brak zgody, tworzy się automatycznie dla wszystkich nowo dodanych do systemu kontaktów.

Odmowa - oznacza odmowę przetwarzania danych osobowych przez dany środek kontaktu. Zaznaczenie tego rodzaju zgody spowoduje jego wyszarzenie oraz zablokowanie możliwości skopiowania elementu, dzięki czemu będziesz pewien, że żadna osoba w firmie nie użyje tego telefonu/e-maila lub media społecznościowego do kontaktu z klientem.

Zgoda - oznacza potwierdzoną zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz możliwy kontakt danym kanałem. Po wybraniu dla wszystkich kanałów komunikacji tej samej zgody, na awatarze użytkownika pojawi się odpowiednia ikonka. Jeżeli na którymś ze środków kontaktu wybierzesz inny rodzaj, każdy element będzie miał odpowiednią ikonkę.

Zrzuty ekranu przedstawiające różne oznaczenia zgody RODO dla kontaktu: brak zgody, zgoda, odmowa. Wstawiony obrazekWstawiony obrazek Możliwość automatycznej wysyłki klauzuli informacyjnej

Zgodnie z rozporządzeniem o ochronie danych (RODO) istnieje obowiązek poinformowania osób, których dane są przetwarzane o zasadach i celach tego przetwarzania. Nowy moduł pozwoli ci to zrobić na dwa sposoby:

  • manualnie, przez przejście do Zarządzania zgodami RODO i kliknięcie ikonki

  • automatycznie, przez skonfigurowanie ustawień dla automatycznej wysyłki wiadomości (więcej w ustawienia dla Modułu RODO).

Zrzut ekranu przedstawiający opcję 'Wyślij klauzulę informacyjną' w zarządzaniu zgodami RODO.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Dodano domyślny widok "Kontakty do wysłania klauzuli RODO".

Dla Twojej wygody przygotowaliśmy domyślny widok RODO dla tabeli kontaktów, który automatycznie filtruje kontakty wymagające wysłania klauzuli informacyjnej. Dzięki temu od razu masz podgląd na listę kontaktów, które należy uwzględnić w procesie wysyłki klauzul.

Zrzut ekranu przedstawiający nowy widok 'Kontakty do wysłania klauzuli RODO' z filtrem. Możesz dostosować swój własny widok RODO dla tabeli kontaktów, wykorzystując dodatkowe pola w panelu Dostosuj, takie jak:

  • Powiadomienie o wysłaniu klauzuli - data otrzymania przypomnienia o wysłaniu klauzuli do kontaktów.

  • Przetwarzanie danych (w dniach) - obliczana jako ilość dni pomiędzy utworzeniem kontaktu a datą dzisiejszą.

  • Rozpoczęcie przetwarzania danych - data, od której rozpoczęło się przetwarzanie danych kontaktu.

  • Wysłana klauzula - informacja o tym, czy klauzula została wysłana do danego kontaktu.

Zrzut ekranu przedstawiający opcje dostosowywania widoku RODO dla tabeli kontaktów.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Wprowadzono listę wykluczonych kontaktów na potrzeby RODO.

Lista wykluczonych kontaktów służy do gromadzenia danych kontaktowych osób, które zdecydowały się nie udzielać zgody na ich przetwarzanie. Dzięki temu narzędziu możesz skutecznie zapewnić zgodność z przepisami RODO oraz zagwarantować, że osoby te nie będą uwzględniane w kampaniach marketingowych, komunikacji firmowej ani żadnych innych procesach przetwarzania danych.

Zrzut ekranu przedstawiający listę wykluczonych kontaktów.

Zrzut ekranu przedstawiający okno dodawania numeru telefonu do listy wykluczonych kontaktów.

Aby dodać numer telefonu do listy wykluczonych kontaktów:

  • Przejdź na listę kontaktów.
  • Kliknij ikonę.
  • Wybierz Lista wykluczonych kontaktów.
  • Uzupełnij pole numerem telefonu do wykluczenia.
  • Kliknij ikonę +.
W momencie, gdy wpisywany kontakt na Listę wykluczonych został już dodany przez kogoś innego zauważysz informację **Wygląda na to, że rekord już został dodany do listy**.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Dodano ustawienia konfiguracyjne dla Modułu RODO.

Z poziomu ustawień systemowych dla modułu RODO możesz zarządzać danymi dla odpowiednich funkcjonalności. Aby wysyłać klauzule informacyjne musisz zdefiniować Skrzynkę pocztową oraz Szablon wiadomości Email, dzięki czemu zarówno przy manualnej jak i automatycznej wysyłce każdy kontakt dostanie taką samą treść informującą o przetwarzaniu danych. Dodatkowo zdefiniuj Szablon wiadomości SMS, aby wysyłać wiadomości tekstowe (aby korzystać z tej funkcji potrzebujesz zintegrować swój CRM z SMSAPI). Możesz także włączyć dla klauzuli informacyjnej automatyczną wysyłkę, wystarczy że zaznaczysz Automatyczne wysyłanie wiadomości oraz zdefiniujesz Godziny automatycznej wysyłki, w których system wyśle wiadomości. Ustaw Liczbę dni dla przypomnienia o wysłaniu klauzuli, po której opiekun kontaktu dostanie powiadomienie przypominające o konieczności wysyłki klauzuli. Wszystkie kontakty, do których wymagana jest wysyłka klauzul znajdziesz na widoku dla kontaktów Kontakty do wysłania klauzuli RODO.

Zrzut ekranu przedstawiający ustawienia dla Modułu RODO.

Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł Pulpit

nowość

Umożliwiono tworzenie prywatnych i publicznych pulpitów z widżetami.

Dashboardy, czyli pulpity, stanowią centralną przestrzeń, gdzie możesz w intuicyjny sposób analizować, prezentować i monitorować kluczowe dane za pomocą różnorodnych widżetów. Ten innowacyjny moduł dostarcza efektywnego narzędzia do szybkiego podsumowywania informacji i podejmowania decyzji opartych na przejrzystych wizualizacjach danych.

Twórz prywatne pulpity z danymi tylko dla siebie, a także publiczne pulpity, dzięki którym udostępnisz dane dla swojego zespołu. Pulpity pozwolą ci gromadzić wszystkie niezbędne informacje w jednym miejscu, konfigurować ich wygląd wg własnych potrzeb, dzięki czemu będziesz miał szybki dostęp do najważniejszych danych dla Twojej firmy.

Zrzut ekranu przedstawiający przykładowy pulpit w nowym module Pulpit.

Aby dodać prywatny pulpit:

  • Przejdź do Modułu Pulpit.
  • Kliknij w pole z aktualnie wybranym pulpitem.
  • Wybierz Dodaj pulpit w części Moje pulpity.
  • Wprowadź nazwę dla pulpitu.
  • Kliknij Zapisz.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Dodano bibliotekę domyślnych widżetów do umieszczania na pulpitach.

Dodawaj w szybki i intuicyjny sposób widżety z danymi, których potrzebujesz, dzięki domyślnym widżetom. Dla każdego modułu znajdziesz listę dostępnych raportów. Po dodaniu widżetu będziesz mógł dowolnie konfigurować raport dodając dodatkowe filtry, wybierając odpowiedni rodzaj wykresu, a także zmieniając sposób prezentacji danych.

Zrzut ekranu przedstawiający panel dodawania widżetu z listą domyślnych widżetów.

Aby dodać widżet na pulpicie:

  • Przejdź na wybrany pulpit.
  • Kliknij ikonkę +.
  • Przejdź do zakładki Modułu, który Cię interesuje.
  • Wybierz widżet.
  • Kliknij Zapisz.
Możesz tworzyć dowolną ilość pulpitów prywatnych i publicznych, a na każdy z nich dodasz maksymalnie 16 widżetów.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono zaawansowaną konfigurację widżetów na pulpitach.

Moduł Pulpit oferuje nieograniczone możliwości dostosowywania widżetów do Twoich unikalnych potrzeb. W trakcie edycji masz pełną kontrolę nad danymi możesz je dowolnie filtrować, grupować, a także konfigurować sposób wizualizacji otrzymanych informacji. Taki sposób raportowania znacznie ułatwi pracę Twojego zespołu.

Zrzut ekranu przedstawiający edycję widżetu na pulpicie.

Aby edytować widżet:

  • Kliknij ikonkę na wybranym widżecie.
  • Wybierz Edytuj.
  • Wprowadź dowolne zmiany.
  • Kliknij Zapisz.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono zapisywanie skonfigurowanych widżetów jako publiczne.

W każdej chwili i możesz efektywnie wymieniać się danymi w zespole. Dzięki dodaniu widżetu jako publicznego możesz udostępnić raport, który skonfigurowałeś. To umożliwi korzystanie z Twojego widżetu innym użytkownikom.

Zrzut ekranu przedstawiający okno dodawania widżetu z opcją 'Publiczne'.

Aby zapisać widżet jako publiczny:

  • Przejdź do edycji wybranego widżetu.
  • Wprowadź dowolne zmiany.
  • Kliknij ikonkę.
  • Zaznacz przełącznik w polu Widżet publiczny.
  • Kliknij Zapisz.

Wszystkie dodane publiczne raporty znajdziesz w panelu dodawania widżetów, obok domyślnych.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono zmianę rozmiaru i kolejności widżetów na pulpicie.

Spraw, aby Twój pulpit był miejscem idealnie dopasowanym do Twoich potrzeb. Organizuj widżety dowolnie, określając ich wielkość i kolejność, co pozwoli ci śledzić najważniejsze statystyki.

Zrzut ekranu przedstawiający pulpit z widżetami.

Aby zwiększyć widżet na swoim pulpicie:

  • Najedź na widżet kursorem.
  • Złap za prawy dolny róg widżetu i dowolnie zwiększaj lub pomniejszaj jego rozmiar.

Zrzut ekranu przedstawiający zmienioną wielkość widżetu na pulpicie.

Aby zmienić kolejność wyświetlania się widżetów na pulpicie:

  • Najedź na widżet kursorem.
  • Kliknij w dowolnym miejscu i przytrzymaj widżet, a następnie przesuń w wybrane przez miejsce na pulpicie.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono duplikowanie widżetów oraz całych pulpitów.

Unikaj powtarzalnych czynności i oszczędzaj swój czas, używając opcji duplikowania pulpitu lub widżetu. Ta funkcja pozwoli ci jednym kliknięciem skopiować dane, których potrzebujesz.

Duplikowanie całego pulpitu

Możesz w szybki sposób zduplikować cały pulpit własny lub publiczny. W ten sposób utworzysz identyczny widok z takimi samymi danymi oraz z takim samym układem widżetów. Wystarczy, że klikniesz ikonkę przy nazwie pulpitu i wybierzesz Duplikuj, wprowadzisz nazwę i wybierzesz czy pulpit ma być publiczny lub prywatny. Po kliknięciu Zapisz nowy pulpit zostanie dodany.

Zrzut ekranu przedstawiający opcję duplikowania pulpitu. Duplikowanie widżetu

Jeżeli chcesz skopiować dane tylko z jednego widżetu wystarczy, że wybierzesz opcje Duplikuj na konkretnym raporcie, a następnie wskażesz na jaki pulpit ma zostać dodany.

Zrzut ekranu przedstawiający opcję duplikowania widżetu.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Dodano nowe uprawnienia do zarządzania Modułem Pulpit.

Dzięki ustawieniom systemowym masz możliwość dostosowania uprawnień, definiując, kto może edytować pulpity innych użytkowników lub pełnić rolę Administratora Pulpitów, który może dodatkowo usuwać pulpity i widżety innych użytkowników.

Zrzut ekranu przedstawiający ustawienia uprawnień dla Modułu Pulpit.

Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł System

nowość

Dodano możliwość integracji z platformą SmsAPI.

Dodaliśmy możliwość integracji systemu z SmsAPI, co umożliwi Ci bezpośrednie wysyłanie wiadomości SMS z naszej platformy. Od teraz będziesz mógł łatwo komunikować się z klientami poprzez SMS, bez konieczności korzystania z zewnętrznych narzędzi. Szczegółowe kroki, jak zintegrować system z SmsAPI, znajdziesz w dodatkowym załączniku z instrukcją.

Zrzut ekranu przedstawiający ustawienia integracji z SmsAPI.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Zaktualizowano system uprawnień dla modułów Kontakty i Kontrahenci.

Przeprowadziliśmy aktualizację uprawnień dotyczących Kontaktów i Kontrahentów. Od teraz znajdziesz dwa dodatkowe uprawnienia ograniczające:

  • Brak Podglądu dla Wszystkich Kontaktów - ukrywa na tabeli wszystkie Kontakty, których nie jesteś opiekunem,

  • Brak Podglądu dla Wszystkich Kontrahentów - ukrywa na tabeli wszystkich Kontrahentów, których nie jesteś opiekunem.

Dodatkowo, wprowadziliśmy zmiany w uprawnieniu Podgląd Kontaktów, które od tej pory pozwoli Ci uzyskać dostęp do Kontaktów, a jego brak spowoduje ukrycie zakładki Kontakty w Menu.

Ze względu na powstanie nowego uprawnienia ograniczającego dla Kontrahentów, uprawnienie **Podgląd Kontrahentów** nie jest już potrzebne i zostało usunięte, a dostęp do Kontrahentów będzie miał każdy z dostępem do Modułu CRM.

Jak oceniasz tą zmianę?
0