Wprowadziliśmy nowe zmiany dla listy kontaktów, aby ułatwić zarządzanie danymi. Nowy wygląd i dodane funkcje w tabeli mają na celu poprawę intuicyjności korzystania z informacji oraz dostosowanie jej do Twoich indywidualnych potrzeb.
Podobnie jak w przypadku tabeli kontrahentów, wcześniej zapisane układy widoków kontaktów nie zostaną automatycznie przeniesione, ale masz możliwość szybkiego odtworzenia i zapisania ich jako dedykowane widoki. Funkcja szablonów widoków umożliwia pełną kontrolę nad układem i zawartością tabeli kontaktów. Od teraz masz możliwość tworzenia własnych widoków, dostosowując widoczność pól, sortowanie oraz filtry do swoich indywidualnych potrzeb. Dodawaj zarówno widoki prywatne, dostępne tylko dla Ciebie, jak i publiczne, udostępniane innym użytkownikom. Systemowe widoki Moje kontakty i Wszystkie kontakty pozostaną dostępne publicznie. W każdej chwili masz również możliwość edycji istniejącego widoku i zaktualizowania już istniejącego poprzez wybranie widoku do nadpisania.
Na nowym Panelu Filtrów, umożliwiającym bardziej precyzyjne zarządzanie danymi dla listy kontaktów, możesz dynamicznie dodawać filtry i definiować zależności między nimi. Kliknij pole +Dodaj filtr, a zobaczysz pełną listę pól do wyboru, według których możesz filtrować dane. Dzięki tej funkcji szybko dostosujesz widok tabeli do własnych potrzeb, decydując, które dane są dla Ciebie aktualnie potrzebne. Filtruj po kilku polach jednocześnie, aby skupić się na szczegółach. Dodając kolejne filtry, możesz wybierać, jakie zależności mają być spełnione: Oraz czy Lub. Korzystając z tych opcji decydujesz, czy filtry muszą spełniać oba kryteria jednocześnie, czy też jedno z nich, co pozwoli na bardziej zaawansowane i spersonalizowane filtrowanie.
Dostosuj informacje o kontaktach do swoich unikalnych potrzeb korzystając z Własnych Pól Niestandardowych. Te dodatkowe pola pozwalają na elastyczne zarządzanie zgromadzonymi danymi i dostosowanie systemu do specyfiki Twojego biznesu. Możesz łatwo je dodawać z dwóch miejsc: z panelu Dostosuj na liście kontaktów, klikając na pole + Dodaj pole niestandardowe lub bezpośrednio z zakładki Własne podczas edycji na widoku kontaktu.
Każde dodane pole niestandardowe będzie widoczne na podglądzie kontaktu. Skorzystaj z nowej zakładki Własne, w której będą wyświetlone wszystkie dodatkowe dane, które możesz sprawnie edytować przechodząc do edycji kontaktu.
Dodaliśmy nową funkcję, która umożliwia masową wysyłkę wiadomości email do Twoich kontaktów. Wystarczy, że z poziomu tabeli kontaktów zaznaczysz interesujące Cię osoby i użyjesz grupowej akcji: Wyślij email. Dla każdego wybranego kontaktu zostanie wysłana osobna wiadomość email, co pozwoli ci utrzymać kontakt z wieloma osobami oraz prowadzić efektywne kampanie marketingowe.
Od teraz raz masz dostęp do nowej funkcji historia edycji kontrahenta, która pozwoli ci śledzić zmiany dokonywane na kluczowych polach kontrahenta. Dzięki niej szybko poznasz informacje o tym, co i kiedy zostało zmienione, co ułatwi monitorowanie zmian w danych kontrahentów.
Nowa funkcjonalność w systemie umożliwi ci wygodne generowanie plików PDF z różnych danych. Od teraz możesz w prosty sposób wyeksportować istotne informacje, takie jak zamówienia, adresy kontrahentów lub notatki, do czytelnego i łatwego do udostępnienia formatu PDF.
Możesz szybko i sprawnie wygenerować zamówienia w formie plików PDF. Wybierając opcję Wyeksportuj zamówienie do PDF, system automatycznie konwertuje dane zamówienia na czytelny dokument w formacie PDF, co ułatwia udostępnianie i archiwizację zamówień.
Ta funkcja pozwoli ci na generowanie gotowych adresów kontrahentów w formie plików PDF, które można wydrukować i umieścić na kopertach. Po prostu wybierz opcję Wyeksportuj adres na kopertę do PDF, a system automatycznie stworzy czytelny dokument gotowy do użycia.
Dzięki tej opcji wyeksportujesz wybrane aktywności kontrahenta, zgodnie z użytymi filtrami, do pliku PDF. Po wybraniu opcji Wyeksportuj do PDF, system przekształci notatki w czytelny dokument graficzny w formacie PDF, co ułatwi zarządzanie i udostępnianie ważnych informacji.
Usprawniliśmy funkcjonalność wyszukiwarki kontaktów, wprowadzając możliwość precyzyjnego szukania na podstawie Imienia/Nazwy, Nazwiska, Stanowiska, Telefonu, Alternatywnego Telefonu i Adresu Email. Po kliknięciu w ikonę możesz dostosowywać wyszukiwanie, aktywując lub dezaktywując opcje według własnych preferencji. To intuicyjne narzędzie umożliwia szybkie i spersonalizowane wyniki, zapewniając efektywne korzystanie z funkcji wyszukiwania w tabeli kontaktów.
Dodaliśmy możliwość zarządzania lejkami sprzedaży bezpośrednio na widoku kanban dla szans. Od teraz nie tylko Administrator systemu będzie mógł dokonywać zmian dla lejków, ale także każdy Administrator Szans w Twojej firmie.
Od tej pory możesz zarządzać powodami zmiany dla statusu szans sprzedaży z poziomu edycji lejka na Module Szans. Możesz dodać własne powody zmiany statusu dla każdego lejka lub pobrać domyślne powody zmian statusu z Ustawień Systemowych, którymi możesz także zarządzać. Dzięki temu nowemu narzędziu, prowadzenie szczegółowych statystyk i rzetelnych analiz stanie się znacznie łatwiejsze, co z kolei pozwoli na usprawnienie procesu sprzedaży.
Domyślne powody zmian statusów możesz dodać w Ustawieniach Systemowych dla Szans sprzedaży. Możesz zdefiniować domyślne powody dla każdego statusu.
Maksymalny rozmiar załączników został zwiększony do 50MB.
Korzystaj z możliwości nowego modułu, który zapewnia zgodność systemu z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO). Od teraz będziesz miał pełną transparentność statusu zgód RODO dla danych osób kontaktowych w Twojej firmie, a zarządzanie nimi będzie proste i efektywne. Moduł RODO da ci możliwość bezpiecznego gromadzenia, przechowywania oraz przetwarzania danych dla kontaktów.
Od teraz dla kontaktów, zarówno na ich widoku, jak i na tabeli, od razu zobaczysz czy dana osoba wyraziła zgodę na kontakt przez adresy e-mail, telefony lub media społecznościowe. Z poziomu kontaktu możesz zarządzać zgodami na kontakt zgodnie z wytycznymi ustawy RODO.
Brak Zgody - oznacza brak potwierdzonej zgody na przetwarzanie danych osobowych. Status brak zgody, tworzy się automatycznie dla wszystkich nowo dodanych do systemu kontaktów.
Odmowa - oznacza odmowę przetwarzania danych osobowych przez dany środek kontaktu. Zaznaczenie tego rodzaju zgody spowoduje jego wyszarzenie oraz zablokowanie możliwości skopiowania elementu, dzięki czemu będziesz pewien, że żadna osoba w firmie nie użyje tego telefonu/e-maila lub media społecznościowego do kontaktu z klientem.
Zgoda - oznacza potwierdzoną zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz możliwy kontakt danym kanałem. Po wybraniu dla wszystkich kanałów komunikacji tej samej zgody, na awatarze użytkownika pojawi się odpowiednia ikonka. Jeżeli na którymś ze środków kontaktu wybierzesz inny rodzaj, każdy element będzie miał odpowiednią ikonkę.
Możliwość automatycznej wysyłki klauzuli informacyjnej
Zgodnie z rozporządzeniem o ochronie danych (RODO) istnieje obowiązek poinformowania osób, których dane są przetwarzane o zasadach i celach tego przetwarzania. Nowy moduł pozwoli ci to zrobić na dwa sposoby:
manualnie, przez przejście do Zarządzania zgodami RODO i kliknięcie ikonki
automatycznie, przez skonfigurowanie ustawień dla automatycznej wysyłki wiadomości (więcej w ustawienia dla Modułu RODO).
Dla Twojej wygody przygotowaliśmy domyślny widok RODO dla tabeli kontaktów, który automatycznie filtruje kontakty wymagające wysłania klauzuli informacyjnej. Dzięki temu od razu masz podgląd na listę kontaktów, które należy uwzględnić w procesie wysyłki klauzul.
Możesz dostosować swój własny widok RODO dla tabeli kontaktów, wykorzystując dodatkowe pola w panelu Dostosuj, takie jak:
Powiadomienie o wysłaniu klauzuli - data otrzymania przypomnienia o wysłaniu klauzuli do kontaktów.
Przetwarzanie danych (w dniach) - obliczana jako ilość dni pomiędzy utworzeniem kontaktu a datą dzisiejszą.
Rozpoczęcie przetwarzania danych - data, od której rozpoczęło się przetwarzanie danych kontaktu.
Wysłana klauzula - informacja o tym, czy klauzula została wysłana do danego kontaktu.
Lista wykluczonych kontaktów służy do gromadzenia danych kontaktowych osób, które zdecydowały się nie udzielać zgody na ich przetwarzanie. Dzięki temu narzędziu możesz skutecznie zapewnić zgodność z przepisami RODO oraz zagwarantować, że osoby te nie będą uwzględniane w kampaniach marketingowych, komunikacji firmowej ani żadnych innych procesach przetwarzania danych.
Z poziomu ustawień systemowych dla modułu RODO możesz zarządzać danymi dla odpowiednich funkcjonalności. Aby wysyłać klauzule informacyjne musisz zdefiniować Skrzynkę pocztową oraz Szablon wiadomości Email, dzięki czemu zarówno przy manualnej jak i automatycznej wysyłce każdy kontakt dostanie taką samą treść informującą o przetwarzaniu danych. Dodatkowo zdefiniuj Szablon wiadomości SMS, aby wysyłać wiadomości tekstowe (aby korzystać z tej funkcji potrzebujesz zintegrować swój CRM z SMSAPI). Możesz także włączyć dla klauzuli informacyjnej automatyczną wysyłkę, wystarczy że zaznaczysz Automatyczne wysyłanie wiadomości oraz zdefiniujesz Godziny automatycznej wysyłki, w których system wyśle wiadomości. Ustaw Liczbę dni dla przypomnienia o wysłaniu klauzuli, po której opiekun kontaktu dostanie powiadomienie przypominające o konieczności wysyłki klauzuli. Wszystkie kontakty, do których wymagana jest wysyłka klauzul znajdziesz na widoku dla kontaktów Kontakty do wysłania klauzuli RODO.
Dashboardy, czyli pulpity, stanowią centralną przestrzeń, gdzie możesz w intuicyjny sposób analizować, prezentować i monitorować kluczowe dane za pomocą różnorodnych widżetów. Ten innowacyjny moduł dostarcza efektywnego narzędzia do szybkiego podsumowywania informacji i podejmowania decyzji opartych na przejrzystych wizualizacjach danych.
Twórz prywatne pulpity z danymi tylko dla siebie, a także publiczne pulpity, dzięki którym udostępnisz dane dla swojego zespołu. Pulpity pozwolą ci gromadzić wszystkie niezbędne informacje w jednym miejscu, konfigurować ich wygląd wg własnych potrzeb, dzięki czemu będziesz miał szybki dostęp do najważniejszych danych dla Twojej firmy.
Dodawaj w szybki i intuicyjny sposób widżety z danymi, których potrzebujesz, dzięki domyślnym widżetom. Dla każdego modułu znajdziesz listę dostępnych raportów. Po dodaniu widżetu będziesz mógł dowolnie konfigurować raport dodając dodatkowe filtry, wybierając odpowiedni rodzaj wykresu, a także zmieniając sposób prezentacji danych.
Moduł Pulpit oferuje nieograniczone możliwości dostosowywania widżetów do Twoich unikalnych potrzeb. W trakcie edycji masz pełną kontrolę nad danymi możesz je dowolnie filtrować, grupować, a także konfigurować sposób wizualizacji otrzymanych informacji. Taki sposób raportowania znacznie ułatwi pracę Twojego zespołu.
W każdej chwili i możesz efektywnie wymieniać się danymi w zespole. Dzięki dodaniu widżetu jako publicznego możesz udostępnić raport, który skonfigurowałeś. To umożliwi korzystanie z Twojego widżetu innym użytkownikom.
Wszystkie dodane publiczne raporty znajdziesz w panelu dodawania widżetów, obok domyślnych.
Spraw, aby Twój pulpit był miejscem idealnie dopasowanym do Twoich potrzeb. Organizuj widżety dowolnie, określając ich wielkość i kolejność, co pozwoli ci śledzić najważniejsze statystyki.
Unikaj powtarzalnych czynności i oszczędzaj swój czas, używając opcji duplikowania pulpitu lub widżetu. Ta funkcja pozwoli ci jednym kliknięciem skopiować dane, których potrzebujesz.
Duplikowanie całego pulpitu
Możesz w szybki sposób zduplikować cały pulpit własny lub publiczny. W ten sposób utworzysz identyczny widok z takimi samymi danymi oraz z takim samym układem widżetów. Wystarczy, że klikniesz ikonkę przy nazwie pulpitu i wybierzesz Duplikuj, wprowadzisz nazwę i wybierzesz czy pulpit ma być publiczny lub prywatny. Po kliknięciu Zapisz nowy pulpit zostanie dodany.
Duplikowanie widżetu
Jeżeli chcesz skopiować dane tylko z jednego widżetu wystarczy, że wybierzesz opcje Duplikuj na konkretnym raporcie, a następnie wskażesz na jaki pulpit ma zostać dodany.
Dzięki ustawieniom systemowym masz możliwość dostosowania uprawnień, definiując, kto może edytować pulpity innych użytkowników lub pełnić rolę Administratora Pulpitów, który może dodatkowo usuwać pulpity i widżety innych użytkowników.
Dodaliśmy możliwość integracji systemu z SmsAPI, co umożliwi Ci bezpośrednie wysyłanie wiadomości SMS z naszej platformy. Od teraz będziesz mógł łatwo komunikować się z klientami poprzez SMS, bez konieczności korzystania z zewnętrznych narzędzi. Szczegółowe kroki, jak zintegrować system z SmsAPI, znajdziesz w dodatkowym załączniku z instrukcją.
Przeprowadziliśmy aktualizację uprawnień dotyczących Kontaktów i Kontrahentów. Od teraz znajdziesz dwa dodatkowe uprawnienia ograniczające:
Brak Podglądu dla Wszystkich Kontaktów - ukrywa na tabeli wszystkie Kontakty, których nie jesteś opiekunem,
Brak Podglądu dla Wszystkich Kontrahentów - ukrywa na tabeli wszystkich Kontrahentów, których nie jesteś opiekunem.
Dodatkowo, wprowadziliśmy zmiany w uprawnieniu Podgląd Kontaktów, które od tej pory pozwoli Ci uzyskać dostęp do Kontaktów, a jego brak spowoduje ukrycie zakładki Kontakty w Menu.
Ze względu na powstanie nowego uprawnienia ograniczającego dla Kontrahentów, uprawnienie **Podgląd Kontrahentów** nie jest już potrzebne i zostało usunięte, a dostęp do Kontrahentów będzie miał każdy z dostępem do Modułu CRM.