Dodaliśmy możliwość grupowego dodawania szans sprzedaży do kontrahentów. Od teraz możesz efektywnie zarządzać procesem sprzedażowym, dodając szanse do wielu kontrahentów jednocześnie. To narzędzie usprawni przepływ pracy, zapewniając szybkie i skuteczne działania w obszarze sprzedaży.
Wprowadziliśmy nowe zmiany dla listy kontrahentów, aby ułatwić Ci zarządzanie danymi. Zmieniony wygląd i wprowadzone funkcjonalności do tabeli umożliwiają bardziej intuicyjne korzystanie z informacji oraz pozwolą dostosować ją do Twoich indywidualnych potrzeb.
W nowej wersji, Twoje dotychczasowo zapisane widoki kontrahentów nie zostaną automatycznie przeniesione, jednak możesz je szybko odtworzyć i zapisać jako dedykowany widok. Nowa funkcja szablonów widoków daje pełną kontrolę nad wyglądem i zawartością tabeli kontrahentów. Od tej pory możesz tworzyć własne widoki, dostosowując widoczność pól, sortowanie oraz filtry do swoich indywidualnych potrzeb. Twórz zarówno widoki prywatne, dostępne tylko dla Ciebie, jak i publiczne, udostępniane innym użytkownikom. Standardowe widoki Moi kontrahenci i Wszyscy kontrahenci będą nadal dostępne w trybie publicznym. W każdej chwili możesz również edytować istniejący widok i zapisać go jako nowy lub zaktualizować już istniejący poprzez wybranie widoku do nadpisania.
Stworzyliśmy nowy Panel Filtrów, który umożliwia jeszcze bardziej precyzyjne zarządzanie danymi w tabeli kontrahentów. Od teraz, zamiast tradycyjnego filtrowania po kolumnach, po kliknięciu ikony Filtruj otwiera się panel, gdzie możesz dynamicznie dodawać filtry i definiować zależności między nimi. Po kliknięciu w pole +Dodaj filtr masz pełną swobodę wyboru pól, według których chcesz filtrować dane. Dzięki tej funkcji możesz szybko dostosować widok tabeli do własnych potrzeb, decydując, które kryteria są dla Ciebie aktualnie istotne. Dodatkowo istnieje możliwość filtrowania po kilku polach jednocześnie, która sprawia, że możesz skupić się na szczegółach. Dodając kolejne filtry, decyduj, które zależności mają być spełnione: Oraz czy Lub. Wybierając opcję Oraz/Lub decydujesz, czy filtry muszą spełniać oba kryteria jednocześnie, czy też jedno z nich. To narzędzie pozwala na bardziej zaawansowane i spersonalizowane filtrowanie, dostosowane do konkretnych potrzeb.
Dostosuj informacje o kontrahentach do swoich unikalnych potrzeb korzystając z Własnych Pól Niestandardowych. Te dodatkowe pola pozwalają na elastyczne zarządzanie zgromadzonymi danymi i dostosowanie systemu do specyfiki Twojego biznesu. Możesz łatwo je dodawać z dwóch miejsc: z panelu Dostosuj na liście kontrahenta, klikając na pole + Dodaj pole niestandardowe lub bezpośrednio z zakładki Własne podczas edycji na widoku kontrahenta.
Dodane pole niestandardowe może mieć następujący typ:
Pojedynczy Wybór,
Wielokrotny Wybór,
Datę,
Użytkowników - możliwość wybrania użytkownika systemu,
Telefon,
Domenę,
E-mail,
Hasło,
Długi i Krótki Tekst,
Liczbę.
Dla każdego pola niestandardowego istnieje możliwość zaznaczenia opcji Pole widoczne na widoku kontrahenta. Aktywacja tej opcji dla wybranego pola niestandardowego, któremu uzupełniono wartości, spowoduje jego pojawienie się w zakładce "Ogólne" na menu widoku kontrahenta.
Usprawniliśmy funkcjonalność wyszukiwarki kontrahentów, wprowadzając możliwość precyzyjnego szukania na podstawie Aliasu, Nazwy i Domeny. Po kliknięciu w ikonę możesz elastycznie dostosowywać swoje wyszukiwanie, aktywując lub dezaktywując opcje według własnych preferencji, aby wybrać na podstawie jakich danych chcesz wyszukiwać kontrahentów. To intuicyjne podejście umożliwia szybkie i spersonalizowane wyniki, zapewniając efektywne korzystanie z funkcji wyszukiwania w tabeli kontrahentów.
Do treści notatek można teraz wklejać obrazy (o maksymalnym rozmiarze 3MB).
Stworzyliśmy Nowy Moduł Wiki, który pozwoli na gromadzenie procedur oraz wszystkich kluczowych informacji w Twojej organizacji. Od teraz będziesz mógł skoncentrować się na efektywnym zarządzaniu informacjami, dodając artykuły do katalogu Bazy wiedzy lub Procedury.
To Twoje nowe źródło dla efektywnego zarządzania wiedzą, dzięki któremu z łatwością zgromadzisz, udostępnisz i zaktualizujesz kluczowe treści. Odkryj nową jakość w organizacji wiedzy, dostarczając spójność i efektywność w Twojej pracy.
Bazy wiedzy i Procedury
Bazy wiedzy
Bazy Wiedzy są dobrze zorganizowanymi bibliotekami, pełnymi istotnych informacji. To miejsce zapewniające spójne przechowywanie danych i łatwe odnajdywanie kluczowych faktów, zasad oraz kontekstu w organizacji.
Procedury
Procedury to zbiory kroków i wytycznych, ułatwiające efektywne i zgodne z normami działania w ramach określonych procesów. Razem tworzą solidną podstawę w zarządzaniu wiedzą i procesami organizacyjnymi.
Kategorie dla wpisów
Rozpocznij swoją pracę z bazami wiedzy i procedurami od stworzenia klarownych kategorii. Wprowadzając strukturę kategorii, nadajesz sens i porządek wiedzy, co przyczynia się do efektywnego zarządzania treściami. Możesz w prosty sposób zarządzać kategoriami oraz ich wpisami z poziomu panelu Kategorie. Z łatwością dodawaj, edytuj i porządkuj wszystkie wpisy i kategorie, dzięki czemu informacje przekazywane w Twojej organizacji będą zawsze czytelne i transparentne.
Wpisy baz wiedzy i procedur
Wpisy stanowią fundament bazy wiedzy. To artykuły zawierające kluczowe informacje na różnorodne tematy. Są podstawowym narzędziem dzielenia się wiedzą w organizacji, ułatwiającym zarządzanie informacjami i budowanie zorganizowanego źródła danych.
Wpisy posiadają szereg funkcji, które ułatwiają zarządzanie wiedzą i treściami w organizacji:
Liczba Wyświetleń: Monitoruj popularność artykułów, śledząc, ile razy zostały wyświetlone, co pozwala zidentyfikować najważniejsze tematy.
Ostatnia Edycja: Informacja o dacie ostatniej modyfikacji wpisu, aby zawsze dostarczać aktualne treści.
Załączniki: Dodawaj pliki i dokumenty bezpośrednio do wpisów, umożliwiając dostęp do dodatkowych materiałów.
Czy Artykuł Pomocny: Użytkownicy mogą oceniać pomocność artykułu, klikając przyciski Tak/Nie.
Nawigacja po Artykułach: Przełączaj się pomiędzy wszystkimi wpisami przy użyciu przycisków Wstecz/Dalej, ułatwiając korzystanie z bazy wiedzy.
Archiwizacja i Usuwanie: Zarządzaj wpisami poprzez archiwizację lub usunięcie tych nieaktualnych lub zbędnych.
Wpisy procedur oferują dodatkową funkcję umożliwiającą wstawianie w treści szablonu zadania, notatki czy maila. Po dodaniu takiego szablonu i zapisaniu artykułu będzie on widoczny w postaci linku. Po kliknięciu na link otworzy się okno dodawania danego elementu z konkretnego szablonu, umożliwiając efektywne korzystanie z gotowych wzorców. Umieszczenie tych szablonów zautomatyzuje pracę zgodnie z założonymi przez firmę regułami. Dodany do procedury szablon pozwoli dowolnemu użytkownikowi (posiadającemu dostęp do procedur) na szybkie wykorzystanie omawianego w procedurze szablonu zadań, notatek lub maila.
Uprawnienia dla Wiki
Z poziomu ustawień systemowych, Administrator może skonfigurować uprawnienia użytkowników dotyczące obszaru Wiki, dostosowując je do konkretnych potrzeb i ról w organizacji. Poniżej przedstawiamy główne rodzaje uprawnień:
Administrator Wiki - posiada pełną kontrolę nad bazami wiedzy i procedurami. Może dodawać, edytować oraz usuwać treści, zarządzając całą strukturą Wiki.
Kopiowanie Procedur użytkownik z tym uprawnieniem ma możliwość kopiowania treści procedur, co ułatwia powielanie i dostosowywanie istniejących informacji.
Usuwanie Własnych Wpisów - pozwala użytkownikowi usuwać bazy wiedzy i procedury, których jest właścicielem. To praktyczne narzędzie do utrzymania porządku w własnym zestawie treści.
Edycja Wiki - uprawnienie to umożliwia użytkownikowi dodawanie i edytowanie baz wiedzy oraz procedur. To kluczowy element, który pozwala na aktywny udział w tworzeniu i aktualizacji treści Wiki.
Wzbogaciliśmy raporty o Raport notatek, który skupia, gromadzi i porządkuje informacje związane z dodawanymi notatkami na kontrahentach, zapewniając klarowny przegląd danych w jednym miejscu. Funkcja ta dostarcza użytkownikom informacje przedstawione w postaci trzech pulpitów, z których każdy można dostosować według własnych preferencji:
Pulpit z Tradycyjną Tabelą:
Pozwala dostosować widok wszystkich danych za pomocą funkcji Dostosuj.
Obejmuje okres czasu, który można wybrać za pomocą dostępnych filtrów.
Pulpit z Wykresem:
Przedstawia graficzne zestawienie danych.
Umożliwia zarządzanie przeglądaniem danych ze względu na Sumę szacowanego czasu wszystkich notatek lub Ilość notatek.
Dostępne opcje pomiaru na podstawie Kontrahenta, Użytkownika lub Daty dodania.
Pulpit z Podsumowaniem:
Dzięki Raportowi Notatek zyskujesz efektywny sposób monitorowania aktywności na kontrahentach, a elastyczność dostępnych paneli pozwala dostosować wyświetlane dane do indywidualnych potrzeb i preferencji użytkownika.
Raport umów został wzbogacony o pola: "Data wypowiedzenia" i "Data końca umowy".
Użytkownik po zastosowaniu filtru widzi umowy, w których jest wskazany jako lider opiekuna usługi.
Weryfikacja dwuetapowa to dodatkowy poziom bezpieczeństwa, który zabezpiecza Twoje konto przed nieautoryzowanym dostępem. Działa poprzez potwierdzenie Twojej tożsamości za pomocą dwóch niezależnych metod weryfikacji.
W nowej zakładce Weryfikacja Dwuetapowa w ustawieniach Aplikacji, możesz dostosować metody weryfikacji dla wszystkich użytkowników w systemie. Wybierz spośród dostępnych opcji, takich jak Aplikacja, SMS i Email, gdzie opcja Aplikacja jest zawsze aktywowana, gwarantując stały dodatkowy poziom bezpieczeństwa. W tym miejscu masz również możliwość:
wymuszenia korzystania z weryfikacji dwuetapowej dla wszystkich użytkowników, co zapewni jednolite zabezpieczenie dostępu,
zablokowania zapisywania zaufanych urządzeń co sprawi, że każdy użytkownik będzie zobowiązany do przechodzenia procesu weryfikacji dwuetapowej przy każdym logowaniu.
Podczas próby logowania pojawi się panel, w którym musisz potwierdzić swoją tożsamość 6-cyfrowym kodem. Kod ten możesz otrzymać poprzez aplikację, SMS-a lub emaila, w zależności od metody, która została przez Ciebie wybrana. Możesz także wprowadzić 24-cyfrowy kod bezpieczeństwa, który został wygenerowany w trakcie aktywowania weryfikacji dwuetapowej. Dodatkowo zauważysz opcję Zapisz urządzenie jako zaufane, która pozwala unikać wprowadzania kodów przy każdym logowaniu, zwiększając wygodę korzystania z systemu.
Dodaliśmy możliwość wymuszenia zmiany hasła na nowe, aby zwiększyć bezpieczeństwo konta poprzez tworzenie aktualnych haseł chroniących przed nieautoryzowanym dostępem. Panel Zmień hasło pojawi się w momencie:
pierwszego logowania nowego użytkownika do systemu,
logowania do systemu użytkownika, któremu wyedytowałeś hasło opcja Wymuś zmianę hasła zostanie automatycznie aktywowana w trakcie edycji.
Stworzyliśmy nową funkcję ułatwiającą proces odzyskiwania dostępu do konta. W momencie, gdy zapomnisz swojego hasła, po wejściu na stronę logowania, wybierz opcję Nie pamiętasz hasła?. Następnie, zdecyduj, czy preferujesz odzyskiwanie za pomocą Emaila czy Telefonu. W zależności od wyboru, otrzymasz na maila link do resetowania hasła lub na telefon 6-cyfrowy kod weryfikacyjny.
Masz możliwość samodzielnego aktywowania weryfikacji dwuetapowej w sekcji Zabezpieczenia Konta. Wybierasz metody weryfikacji, które zostały aktywowane globalnie, a po ich włączeniu pojawiają się dodatkowe opcje, takie jak:
generowanie nowych kodów zapasowych,
zarządzanie zaufanymi urządzeniami.