Od tej pory w systemie dostępna jest nowa funkcja - Logowania dostępu. Umożliwia ona sprawdzenie, kiedy i przez kogo została podjęta próba przejścia do danych kontrahenta oraz czy zakończyła się ona sukcesem. Dodatkowo nowa funkcja informuje o próbach eksportu danych kontrahenta pozwalając sprawdzić, kto i kiedy próbował wyeksportować dane, oraz czy uzyskał do nich dostęp. Dzięki historii logowań masz wgląd w aktywności dotyczące kontrahentów, co pomoże Ci zapewnić bezpieczeństwo ich informacji.
Od tej pory możesz przypisywać szansę sprzedaży do notatki z poziomu aktywności na kontrahencie. Możesz również edytować szansę i usługę z poziomu notatki na szansie sprzedaży. Dzięki temu usprawnisz swoją codzienną pracę poprzez lepsze zarządzanie danymi na temat sprzedaży.
Funkcja pozwala na edycję i zmianę kontrahenta w notatce, nawet jeśli jest do niej przypięta szansa sprzedaży lub usługa.
Zoptymalizowaliśmy widok dla komentarzy, dzięki czemu będziesz widział więcej komentarzy na jednym widoku. Więcej miejsca dla tej sekcji pomoże Ci odnaleźć się w korespondencji z innymi użytkownikami w zadaniu. Od tej pory, gdy komentarzy będzie więcej, zobaczysz tylko te nowe, których jeszcze nie widziałeś lub 5 ostatnich, a pozostałe możesz wyświetlić po kliknięciu na Pokaż wcześniejsze komentarze.
Dodaliśmy możliwość budżetowania projektów. Nowa funkcjonalność umożliwi ci precyzyjne planowanie i monitorowanie kosztów związanych z projektami. Dzięki niej możesz łatwo tworzyć plany finansowe dla poszczególnych projektów, śledzić wydatki oraz porównywać rzeczywiste koszty z założonymi budżetami.
Kompetencje dla budżetowania projektów
Rozpoczęcie pracy z budżetowaniem wymaga stworzenia kompetencji w ustawieniach systemowych, aby dostosować system do własnych potrzeb i efektywnie korzystać z funkcji budżetowania. Kompetencja w kontekście budżetowania oznacza odpowiednią rolę lub umiejętność użytkownika w projekcie, która jest kluczowa dla skutecznej jego realizacji.
Dane dla kompetencji:
Kompetencja - nazwa charakteryzująca nową kompetencję,
Koszt wewnętrzny - wydatki związane z zatrudnieniem i utrzymaniem pracownika wewnątrz organizacji,
Koszt zewnętrzny - cena, którą klient płaci firmie za usługi pracownika z tą kompetencją,
Nadgodziny - mnożnik dla kosztów wewnętrznych i zewnętrznych, dający w efekcie stawkę za nadgodziny pracownika.
Dni wolne - mnożnik dla kosztów wewnętrznych i zewnętrznych, dający w efekcie stawkę za dni uznane za wolne, takie jak weekendy czy święta.
Kolejnym krokiem jest przypisanie odpowiednich kompetencji do poszczególnych użytkowników systemu. Dzięki temu użytkownicy mogą mieć zdefiniowane indywidualne koszty, co zapewnia elastyczność i dostosowanie budżetowania do ich konkretnych stawek.
Uprawnienia dla budżetowania
W ustawieniach systemowych znajdziesz nowe uprawnienia dotyczące budżetowania, które umożliwiają trwałe przypisanie określonych możliwości użytkownikowi. Dzięki nim możesz precyzyjnie kontrolować dostęp do funkcji budżetowania oraz zdefiniować kto może widzieć stawki oraz kompetencje w projektach.
Nowe uprawnienia, które zauważysz to:
Podgląd stawek
Edycja stawek
Podgląd kompetencji
Edycja kompetencji
Znajdziesz je wybierając z listy uprawnień grupę Użytkownicy.
Dodawanie wycen
Administrator wycen
Administrator rozliczeń
Znajdziesz je wybierając z listy uprawnień grupę Zadania.
Budżetowanie w projekcie
Aby rozpocząć budżetowanie dla projektu aktywuj je za pomocą przełącznika w zakładce Budżet na projekcie. Następnie przypisz kompetencje do uczestników projektu poprzez kliknięcie na + Dodaj kompetencję. Teraz możesz przejść do budżetowania poszczególnych zadań.
Budżet zadania projektowego
Po aktywowaniu budżetowania dla projektu, można przejść do wprowadzania budżetu dla poszczególnych zadań projektowych, które możesz uzupełnić o wycenę oraz rozliczenie. Stwórz na początek wycenę, która będzie listą kompetencji niezbędnych do wykonania zadania, obejmującą informacje o szacunkowym czasie trwania pracy i kosztach. Następnie uzupełnij zadanie o uczestników, dla których dokonasz rozliczenia i wprowadzisz informacje dotyczące rzeczywistego czasu wykonania zadania, co pozwoli na dokładne monitorowanie efektywności działań, optymalizację zasobów i precyzyjne planowanie przyszłych projektów.
Widok dla budżetowania
W każdym projekcie znajdziesz dodatkowy widok Budżetowanie. Obejmuje on dedykowaną tabelę z danymi finansowymi dotyczącymi projektu, czyli podsumowanie kosztów oraz szczegółowe wyliczenia dotyczące każdego zadania, co umożliwi Ci monitorowanie i analizę kosztów w ramach projektu.
Od tej pory w ustawieniach dla wybranej skrzynki pocztowej znajdziesz nową funkcję Autoresponder, dzięki której system automatycznie wyśle przygotowaną odpowiedź na Twoje wiadomości. Możesz dostosować wzór wiadomości oraz ustawić okres czasu przez jaki ma być wysyłana. Korzystaj z Autorespondera np. gdy idziesz na urlop, aby poinformować nadawców o Twojej nieobecności.
Od teraz możesz skonfigurować dostęp do różnych typów notatek w systemie. Dzięki tej funkcji, masz pełną kontrolę nad tym, którzy użytkownicy mają uprawnienia do przeglądania, tworzenia lub edycji poszczególnych typów notatek.
Od tej pory, oprócz wyszukiwania po ID, będziesz mógł także przeszukać system w celu znalezienia swoich zadań zwykłych oraz projektowych po ich tytule i opisie. W ten sposób szybko znajdziesz niezbędne informacje, co zwiększy efektywność Twojej pracy.
Dodaliśmy możliwość zmiany wielkości tabel w systemie, która pozwala na łatwą zmianę rozmiaru tabeli poprzez kliknięcie na odpowiednie przyciski: Powiększ wielkość tabeli lub Pomniejsz wielkość tabeli. Dzięki temu możesz dostosować wielkość tabeli do swoich preferencji i potrzeb.
W nowej wersji zauważysz ulepszenie dla linków systemowych wklejanych do edytora tekstu np. opisu zadania. Nowa funkcja automatycznie zamienia wewnętrzne linki, związane z zadaniami, kontaktami i kontrahentami, na ich odpowiednie tytuły lub nazwy. Dodatkowo, funkcja sprawdza dostęp do tych elementów i blokuje go, a niedostępne linki są wyszarzane, co ułatwi użytkownikom rozpoznanie niedostępnych zasobów.