Dodaliśmy możliwość edycji kontrahenta na notatce. Dzięki tej funkcjonalności możesz w szybki sposób przepiąć notatkę z jednego kontrahenta na drugiego, co pozwoli na sprawniejsze zarządzanie aktywnościami np. gdy dodasz notatkę dla nieodpowiedniego kontrahenta.
Od tej pory możesz filtrować emaile na kontrahencie po przypisanych do niego Kontaktach. Filtr pomoże ci odnaleźć korespondencję z wybraną osobą kontaktową.
Od teraz na aktywnościach znajdziesz nową funkcję - Ustaw szacowany czas. Uzupełnienie szacowanego czasu pozwoli Ci określić ile czasu potrzebujesz Ty i Twój zespół na obsługę kontrahenta, dzięki czemu jeszcze lepiej będziesz planował swoją pracę i zoptymalizujesz procesy w swojej firmie.
Dodaliśmy możliwość wyeksportowania danych o wszystkich notatkach, abyś w łatwy sposób mógł nimi zarządzać. Jednym kliknięciem pobierzesz plik .csv obejmujący wszystkie wybrane przez Ciebie dane dla aktywności. Stosując filtry na tabeli pobierzesz tylko te dane, które Cię interesują.
Dodaliśmy możliwość odświeżenia Danych Firmy kontrahenta. Od teraz po kliknięciu na ikonkę zostaną pobrane dane z GUS, co przyspieszy proces uaktualniania danych.
Dodaliśmy nową funkcję dla grupowych akcji dla kontrahentów - edycja #, dodawanie i usuwanie tagów która znacznie usprawni Twoją pracę. Od teraz możesz jednym kliknięciem aktualizować cechy charakterystyczne dla kontrahentów.
Dodaliśmy możliwość tworzenia nowych wydarzeń z poziomu kontrahenta. Dzięki temu możesz szybko i wygodnie planować kolejne spotkania z partnerami biznesowymi.
Od teraz możesz powiązać zadanie z szansą sprzedaży nie tylko z poziomu szansy, ale również bezpośrednio z wybranego zadania, co pozwoli na znaczne usprawnienie codziennej pracy i zarządzanie zadaniami powiązanymi z różnymi transakcjami.
W nowej wersji zmieniliśmy sposób zwijania/rozwijania grup oraz otwierania podzadań dla Projektów. Dodaliśmy także możliwość zaznaczania wszystkich widocznych zadań Zaznacz wszystko. Dzięki temu możesz w łatwy sposób zaznaczyć wszystkie widoczne zadania lub projekty, aby móc jednocześnie wykonywać na nich grupowe akcje, takie jak przeniesienie ich do innej grupy lub przypisanie im odpowiednich tagów, co ułatwi zarządzanie listą.
Dodatkowo dla listy zadań dla Projektu dodaliśmy sekcję: Bez grupy, dzięki czemu będziesz miał możliwość zaznaczenia wszystkich zadań bez przypisanej grupy, aby również na nich móc wykonywać szybkie akcje i zmieniać ich dane.
Od teraz możesz zapisać widok domyślny dla wszystkich projektów, dzięki czemu każdy nowy projekt, który stworzysz lub do którego zostaniesz dodany będzie korzystał z zapisanego szablonu. Dla widoku domyślnego możesz ułożyć kolejność kolumn, wybrać sortowanie oraz wyświetlane dane, z których korzystasz na co dzień. Dzięki temu zaoszczędzisz sporo czasu i będziesz miał stały dostęp do widoku z określonymi informacjami, aby móc skutecznie zarządzać projektami.
Dostępne nowe kolumny to m.in.: Data utworzenia, Ostatnio dodane zadanie, Ostatnio wykonane zadanie oraz Postęp kamieni milowych.
Przycisk pozwala na szybki powrót do aktualnej daty na osi czasu.
Dodaliśmy możliwość wywoływania kontaktów i użytkowników również w wiadomości e-mail. Od teraz możesz wywołać każdą osobę, której email uzupełniłeś w systemie, dzięki czemu zostanie ona automatycznie dodana do sekcji DO, czyli jako odbiorca wiadomości. Nowa funkcja usprawni codzienną korespondencję z innymi użytkownikami oraz partnerami biznesowymi.
Od tej pory możesz jeszcze lepiej chronić informacje o swoich kontrahentach. Jeżeli nie chcesz, aby użytkownik posiadał dostęp do zakładki Wszyscy kontrahenci upewnij się, że nie ma przypisanego uprawnienia Podgląd Kontrahentów.
Od teraz możesz dodatkowo zabezpieczyć informacje o strukturze w Twojej organizacji oraz danych wszystkich współpracowników. Skorzystaj z uprawnienia ograniczającego Brak Podglądu dla Użytkowników, a użytkownik któremu je przypiszesz będzie widział jedynie siebie na liście użytkowników np. podczas dodawania uczestników zadania lub projektu.
Uprawnienie pozwala ukryć usługi, których użytkownik nie jest opiekunem.
Od tej pory oprócz kontaktów i kontrahentów będziesz mógł globalnie przeszukać system w celu znalezienia zadań zwykłych oraz projektowych po ich ID. W ten sposób szybko znajdziesz niezbędne informacje, co zwiększy efektywność Twojej pracy.
Dodatkowo masz możliwość wyszukiwania zadań zwykłych i projektowych po ich unikalnym numerze, także za pomocą wyszukiwarki z poziomu listy zadań. Wystarczy, że klikniesz na i wpiszesz znak #, a następnie ID zadania np. #1234.
W nowej wersji znajdziesz dodatkowo możliwość dodawania wydarzenia w kalendarzu. Dzięki temu możesz szybko tworzyć nowe wydarzenia, bez potrzeby wychodzenia z modułu, w którym obecnie jesteś.
Ulepszyliśmy sposób eksportowania różnych danych w systemie. Od teraz po wybraniu opcji Eksportu będziesz mógł zarządzać danymi, które chcesz pobrać, wystarczy że klikniesz na przełącznik przy wybranym polu. Nowy sposób eksportu, pozwoli Ci pobrać tylko te dane, które cię interesują.
Wprowadziliśmy zmianę dotyczącą widoczności nieaktywnych użytkowników w systemie. Do tej pory nieaktywni uczestnicy zadań i projektów byli ukrywani, w nowej wersji będą widoczni do momentu ich usunięcia co pozwoli Ci zachować ciągłość pracy i nie zapomnieć o zadaniach, które są przypisane np. do kontrahenta i wymagają przekierowania pracy do innego użytkownika.
W tym celu dodaliśmy również możliwość grupowego usuwania uczestników zadań z poziomu kontrahenta. W przytoczonej sytuacji umożliwi to szybkie usunięcie z zadań powiązanych z kontrahentem nieaktywnych użytkowników.