System CRM / Lista zmian / Zmiany Maj 2023
Na skróty:

Aktualizacja Maj 2023

Moduł CRM

nowość

Umożliwiono zmianę kontrahenta powiązanego z aktywnością.

Dodaliśmy możliwość edycji kontrahenta na notatce. Dzięki tej funkcjonalności możesz w szybki sposób przepiąć notatkę z jednego kontrahenta na drugiego, co pozwoli na sprawniejsze zarządzanie aktywnościami np. gdy dodasz notatkę dla nieodpowiedniego kontrahenta.

Aby wyedytować kontrahenta na notatce:

  • Kliknij ikonkę trzech kropek na wybranej notatce.
  • Wybierz Edytuj kontrahenta.
  • Zaznacz kontrahenta, na którego ma zostać przeniesiona notatka.

Zrzut ekranu przedstawiający opcję 'Edytuj kontrahenta' w menu kontekstowym notatki.

Dla notatek email wygenerowanych przez system będą dostępni jedynie kontrahenci, którzy posiadają przypisany kontakt z emailem, na który została wysłana wiadomość.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Dodano możliwość filtrowania e-maili po osobach kontaktowych na widoku kontrahenta.

Od tej pory możesz filtrować emaile na kontrahencie po przypisanych do niego Kontaktach. Filtr pomoże ci odnaleźć korespondencję z wybraną osobą kontaktową.

Zrzut ekranu przedstawiający filtr 'Kontakt' w widoku emaili kontrahenta.

Aby wyfiltrować emaile przypisane do wybranego Kontaktu:

  • Kliknij w filtr Kontakt.
  • Wybierz kontakt, dla którego chcesz wyszukać notatki.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Dodano możliwość ustawienia szacowanego czasu wykonania dla aktywności.

Od teraz na aktywnościach znajdziesz nową funkcję - Ustaw szacowany czas. Uzupełnienie szacowanego czasu pozwoli Ci określić ile czasu potrzebujesz Ty i Twój zespół na obsługę kontrahenta, dzięki czemu jeszcze lepiej będziesz planował swoją pracę i zoptymalizujesz procesy w swojej firmie.

Zrzut ekranu przedstawiający opcję 'Ustaw szacowany czas' w menu kontekstowym notatki.

Aby ustawić szacowany czas dla notatki:

  • Kliknij ikonkę trzech kropek na wybranej notatce.
  • Kliknij Ustaw szacowany czas.
  • Wybierz czas jaki chcesz ustawić dla notatki.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Dodano możliwość eksportu Aktywności do pliku CSV.

Dodaliśmy możliwość wyeksportowania danych o wszystkich notatkach, abyś w łatwy sposób mógł nimi zarządzać. Jednym kliknięciem pobierzesz plik .csv obejmujący wszystkie wybrane przez Ciebie dane dla aktywności. Stosując filtry na tabeli pobierzesz tylko te dane, które Cię interesują.

Zrzut ekranu przedstawiający opcję 'Wyeksportuj' oraz panel wyboru danych do eksportu.

Aby wyeksportować dane o notatkach:

  • Kliknij ikonkę trzech kropek obok dodawania nowej notatki.
  • Kliknij Wyeksportuj.
  • Zaznacz za pomocą przełącznika dane, które mają zostać wyeksportowane.
  • Kliknij na przycisk Wyeksportuj.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Dodano możliwość automatycznego odświeżania danych firmy z bazy GUS.

Dodaliśmy możliwość odświeżenia Danych Firmy kontrahenta. Od teraz po kliknięciu na ikonkę zostaną pobrane dane z GUS, co przyspieszy proces uaktualniania danych.

Zrzut ekranu przedstawiający ikonkę 'Odśwież dane' w zakładce Dane Firmy kontrahenta.

Aby odświeżyć dane kontrahenta:

  • Przejdź do edycji wybranego kontrahenta.
  • Kliknij na zakładkę Dane Firmy.
  • Kliknij na ikonkę Odśwież dane.
  • Kliknij Zapisz.
Ikonka odświeżenia danych nie będzie widoczna w momencie, gdy: pole z numerem NIP będzie puste, numer NIP nie będzie polski, wszystkie pola będą uzupełnione o najaktualniejsze dane.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Wprowadzono akcje grupowe do zarządzania tagami kontrahentów.

Dodaliśmy nową funkcję dla grupowych akcji dla kontrahentów - edycja #, dodawanie i usuwanie tagów która znacznie usprawni Twoją pracę. Od teraz możesz jednym kliknięciem aktualizować cechy charakterystyczne dla kontrahentów.

Zrzut ekranu przedstawiający opcje grupowej edycji tagów dla kontrahentów.

Aby grupowo dodać tagi do kontrahentów:

  • Przejdź na listę kontrahentów.
  • Zaznacz pole wyboru przy wybranych kontrahentach.
  • Kliknij na ikonkę, a następnie #Dodaj tagi.
  • Wybierz tagi, które mają zostać dodane do zaznaczonych kontrahentów.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono tworzenie wydarzenia bezpośrednio z widoku kontrahenta.

Dodaliśmy możliwość tworzenia nowych wydarzeń z poziomu kontrahenta. Dzięki temu możesz szybko i wygodnie planować kolejne spotkania z partnerami biznesowymi.

Zrzut ekranu przedstawiający przycisk 'Dodaj wydarzenie w kalendarzu' w widoku kontrahenta.

Aby dodać wydarzenie z poziomu kontrahenta:

  • Przejdź na podgląd wybranego kontrahenta.
  • Kliknij ikonkę Dodaj wydarzenie w kalendarzu.
Po dodaniu wydarzenia bezpośrednio z poziomu kontrahenta, zostanie on automatycznie do niego przypisany.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Zniesiono limit znaków w aktywnościach na widoku kontaktu.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Umożliwiono bezpośrednią edycję wydarzeń na widoku kontaktu.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Zniesiono limit znaków w aktywnościach na widoku kontrahenta.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Dodano obsługę międzynarodowych numerów NIP na widoku kontrahenta.

Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł Zadania

nowość

Umożliwiono powiązanie zadania z szansą sprzedaży bezpośrednio z widoku zadania.

Od teraz możesz powiązać zadanie z szansą sprzedaży nie tylko z poziomu szansy, ale również bezpośrednio z wybranego zadania, co pozwoli na znaczne usprawnienie codziennej pracy i zarządzanie zadaniami powiązanymi z różnymi transakcjami.

Zrzut ekranu przedstawiający opcję 'Dodaj szansę sprzedażową' w menu zadania.

Aby dodać szansę sprzedaży do zadania:

  • Przejdź do wybranego zadania.
  • Dodaj kontrahenta.
  • Kliknij na ikonkę, a następnie Dodaj szansę sprzedażową.
  • Wybierz szansę, która ma zostać dodana do zadania.
Pamiętaj, że funkcja dodawania szansy sprzedaży do zadania będzie aktywna dopiero po przypisaniu do niego kontrahenta.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Dodano opcję "Zaznacz wszystko" do akcji grupowych na liście zadań.

W nowej wersji zmieniliśmy sposób zwijania/rozwijania grup oraz otwierania podzadań dla Projektów. Dodaliśmy także możliwość zaznaczania wszystkich widocznych zadań Zaznacz wszystko. Dzięki temu możesz w łatwy sposób zaznaczyć wszystkie widoczne zadania lub projekty, aby móc jednocześnie wykonywać na nich grupowe akcje, takie jak przeniesienie ich do innej grupy lub przypisanie im odpowiednich tagów, co ułatwi zarządzanie listą.

Zrzut ekranu przedstawiający opcję 'Zaznacz wszystko' oraz listę zadań projektowych. Dodatkowo dla listy zadań dla Projektu dodaliśmy sekcję: Bez grupy, dzięki czemu będziesz miał możliwość zaznaczenia wszystkich zadań bez przypisanej grupy, aby również na nich móc wykonywać szybkie akcje i zmieniać ich dane.

Zrzut ekranu przedstawiający sekcję 'Bez grupy' w liście zadań projektowych.

Aby zaznaczyć wszystkie zadania bez przypisanej grupy:

  • Przejdź na widok tabelaryczny zadań projektowych.
  • Kliknij w ikonkę obok nazwy Bez grupy.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Zwiększono limit tagów dla jednego zadania do 20.

Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł Projekty

nowość

Dodano możliwość zapisania domyślnego widoku dla listy zadań w projektach.

Od teraz możesz zapisać widok domyślny dla wszystkich projektów, dzięki czemu każdy nowy projekt, który stworzysz lub do którego zostaniesz dodany będzie korzystał z zapisanego szablonu. Dla widoku domyślnego możesz ułożyć kolejność kolumn, wybrać sortowanie oraz wyświetlane dane, z których korzystasz na co dzień. Dzięki temu zaoszczędzisz sporo czasu i będziesz miał stały dostęp do widoku z określonymi informacjami, aby móc skutecznie zarządzać projektami.

Zrzut ekranu przedstawiający opcje zarządzania widokami projektu, w tym 'Zapisz obecny widok' i 'Domyślny widok'.

Aby stworzyć nowy widok domyślny dla projektów:

  • Przejdź na projekt z widokiem, który chcesz zastosować dla wszystkich nowych projektów
  • Kliknij w ikonkę
  • Przejdź na Domyślny widok.
  • Kliknij na Domyślny widok dla zadań.
W przypadku, gdy pojawi się projekt, który wymaga innego niż domyślnego widoku - użyj funkcji **Zapisz obecny widok**, która pozwoli Ci zapisać wygląd tylko dla wybranego projektu. Jeżeli zdecydujesz się wrócić do widoku domyślnego w projekcie - użyj funkcji **Przywróć domyślny widok projektu**. To samo w przypadku, gdy powstanie nowy widok domyślny, który chciałbyś wykorzystać na istniejącym już projekcie.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Dodano nowe kolumny na liście projektów.

Dostępne nowe kolumny to m.in.: Data utworzenia, Ostatnio dodane zadanie, Ostatnio wykonane zadanie oraz Postęp kamieni milowych.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Dodano wskaźnik liczby podzadań na widoku kanban w projektach.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Dodano przycisk "Dzisiaj" na widoku osi czasu w projekcie.

Przycisk pozwala na szybki powrót do aktualnej daty na osi czasu.

Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł Poczta

nowość

Umożliwiono wzmiankowanie kontaktów i użytkowników w treści wiadomości e-mail.

Dodaliśmy możliwość wywoływania kontaktów i użytkowników również w wiadomości e-mail. Od teraz możesz wywołać każdą osobę, której email uzupełniłeś w systemie, dzięki czemu zostanie ona automatycznie dodana do sekcji DO, czyli jako odbiorca wiadomości. Nowa funkcja usprawni codzienną korespondencję z innymi użytkownikami oraz partnerami biznesowymi.

Zrzut ekranu przedstawiający pole odbiorców wiadomości e-mail z możliwością wywoływania kontaktów.

Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł Kalendarz

usprawnienie

Dodano podgląd pełnego opisu wydarzenia bezpośrednio w kalendarzu.

Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł System

nowość

Dodano uprawnienie ograniczające dostęp do widoku "Wszyscy kontrahenci".

Od tej pory możesz jeszcze lepiej chronić informacje o swoich kontrahentach. Jeżeli nie chcesz, aby użytkownik posiadał dostęp do zakładki Wszyscy kontrahenci upewnij się, że nie ma przypisanego uprawnienia Podgląd Kontrahentów.

Zrzut ekranu przedstawiający opcję 'Podgląd Kontrahentów' w ustawieniach uprawnień użytkownika.

Aby dodać uprawnienie Podgląd Kontrahentów dla użytkownika:

  • Przejdź na System > Użytkownicy.
  • Kliknij w imię i nazwisko użytkownika, któremu chcesz przypisać dodatkowe uprawnienie.
  • Przejdź do zakładki Kompetencje > Uprawnienia.
  • Kliknij na listę rozwijaną z wszystkimi uprawnieniami i wybierz CRM: Kontrahenci.
  • Kliknij na przełącznik w polu Podgląd Kontrahentów.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

[BETA] Dodano uprawnienie ograniczające podgląd struktury firmy i listy użytkowników.

Od teraz możesz dodatkowo zabezpieczyć informacje o strukturze w Twojej organizacji oraz danych wszystkich współpracowników. Skorzystaj z uprawnienia ograniczającego Brak Podglądu dla Użytkowników, a użytkownik któremu je przypiszesz będzie widział jedynie siebie na liście użytkowników np. podczas dodawania uczestników zadania lub projektu.

Zrzut ekranu przedstawiający opcję 'Brak Podglądu dla Użytkowników' w ustawieniach uprawnień ograniczających.

Aby dodać uprawnienie Brak Podglądu dla Użytkowników dla użytkownika:

  • Przejdź na System > Użytkownicy.
  • Kliknij w imię i nazwisko użytkownika, któremu chcesz przypisać dodatkowe uprawnienie ograniczające.
  • Przejdź do zakładki Kompetencje > Uprawnienia.
  • Kliknij na listę rozwijaną z wszystkimi uprawnieniami i wybierz Uprawnienia ograniczające.
  • Kliknij na przełącznik w polu Brak Podglądu dla Użytkowników.
Użytkownik, który posiada przypisane uprawnienie ograniczające **Brak Podglądu dla Użytkowników** ma możliwość ich wyszukania po Imieniu i Nazwisku za pomocą wyszukiwarki, aby móc odnaleźć osobę, z którą współpracuje. W przypadku projektów użytkownik z tym uprawnieniem będzie widział wszystkich użytkowników przypisanych jako uczestników projektu.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Dodano uprawnienie ograniczające podgląd usług kontrahentów.

Uprawnienie pozwala ukryć usługi, których użytkownik nie jest opiekunem.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono wyszukiwanie zadań po ich numerze ID w wyszukiwarce globalnej i lokalnej.

Od tej pory oprócz kontaktów i kontrahentów będziesz mógł globalnie przeszukać system w celu znalezienia zadań zwykłych oraz projektowych po ich ID. W ten sposób szybko znajdziesz niezbędne informacje, co zwiększy efektywność Twojej pracy.

Zrzut ekranu przedstawiający wyszukiwarkę globalną z wynikiem wyszukiwania zadania po ID.

Aby znaleźć zadanie za pomocą wyszukiwarki globalnej:

  • Przejdź do wyszukiwarki klikając na ikonkę obok powiadomień lub korzystając ze skrótu klawiszowego Ctrl+Alt+F.
  • W polu Wyszukaj... wpisz ti i id zadania.

Dodatkowo masz możliwość wyszukiwania zadań zwykłych i projektowych po ich unikalnym numerze, także za pomocą wyszukiwarki z poziomu listy zadań. Wystarczy, że klikniesz na i wpiszesz znak #, a następnie ID zadania np. #1234.

Zrzut ekranu przedstawiający wyszukiwarkę zadań na liście zadań projektowych.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Dodano możliwość tworzenia wydarzenia z paska szybkich akcji.

W nowej wersji znajdziesz dodatkowo możliwość dodawania wydarzenia w kalendarzu. Dzięki temu możesz szybko tworzyć nowe wydarzenia, bez potrzeby wychodzenia z modułu, w którym obecnie jesteś.

Zrzut ekranu przedstawiający przycisk 'Dodaj wydarzenie w kalendarzu' na pasku szybkich akcji.

Aby dodać wydarzenie z poziomu paska szybkich akcji:

  • Kliknij ikonkę Dodaj wydarzenie w kalendarzu / Skorzystaj ze skrótu klawiszowego Ctrl+Alt+E.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Rozszerzono funkcję eksportu o możliwość wyboru eksportowanych kolumn.

Ulepszyliśmy sposób eksportowania różnych danych w systemie. Od teraz po wybraniu opcji Eksportu będziesz mógł zarządzać danymi, które chcesz pobrać, wystarczy że klikniesz na przełącznik przy wybranym polu. Nowy sposób eksportu, pozwoli Ci pobrać tylko te dane, które cię interesują.

Zrzut ekranu przedstawiający panel eksportu danych z opcjami wyboru pól.

Aby wyeksportować tabelę z wybranymi danymi z projektu:

  • Przejdź do wybranego projektu.
  • Kliknij w ikonkę w prawym górnym rogu tabeli.
  • Wybierz opcję Wyeksportuj.
  • Kliknij na przełączniki przy elementach, które chcesz wyeksportować.
  • Kliknij przycisk Wyeksportuj.
Na panelu eksportowania danych dla zadań projektowych znajdziesz dodatkowy przełącznik **Eksportowanie podzadań**. Dzięki niemu możesz pobrać wszystkie podzadania dla projektu lub je pominąć przy eksporcie. Nad listą wszystkich elementów znajdziesz dodatkowy przełącznik, który pozwoli Ci jednym kliknięciem zaznaczyć lub odznaczyć wszystkie dane do eksportu. Jeżeli na tabeli zostały użyte filtry to zostaną automatycznie uwzględnione przy eksporcie.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Nieaktywni użytkownicy pozostają widoczni w systemie do momentu ich usunięcia.

Wprowadziliśmy zmianę dotyczącą widoczności nieaktywnych użytkowników w systemie. Do tej pory nieaktywni uczestnicy zadań i projektów byli ukrywani, w nowej wersji będą widoczni do momentu ich usunięcia co pozwoli Ci zachować ciągłość pracy i nie zapomnieć o zadaniach, które są przypisane np. do kontrahenta i wymagają przekierowania pracy do innego użytkownika.

W tym celu dodaliśmy również możliwość grupowego usuwania uczestników zadań z poziomu kontrahenta. W przytoczonej sytuacji umożliwi to szybkie usunięcie z zadań powiązanych z kontrahentem nieaktywnych użytkowników.

Zrzut ekranu przedstawiający listę zadań kontrahenta z opcją grupowego usuwania uczestników.

Aby usunąć nieaktywnego uczestnika z wielu zadań z poziomu kontrahenta:

  • Przejdź do zakładki Zadania na wybranym kontrahencie.
  • Zaznacz pole wyboru przy zadaniach z nieaktywnym użytkownikiem.
  • Kliknij ikonkę i wybierz Usuń uczestników.
  • Zaznacz użytkowników do usunięcia i odkliknij.
Nieaktywny użytkownik będzie oznaczony ikonką, a jego awatar będzie delikatnie jaśniejszy, aby wyróżniał się spośród aktywnych użytkowników.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Adres e-mail nowego użytkownika jest automatycznie uzupełniany w jego danych kontaktowych.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Dodano opcje "Zaznacz mnie / Odznacz mnie" w oknach wyboru użytkowników.

Jak oceniasz tą zmianę?
0