System CRM / Lista zmian / Zmiany Marzec 2023
Na skróty:

Aktualizacja Marzec 2023

Moduł CRM

nowość

Dodano możliwość zwinięcia bocznego menu na widoku kontrahenta.

Od teraz możesz jednym kliknięciem schować na widoku kontrahenta menu z wszystkimi informacjami. Umożliwi to zwiększenie widoku dla innych elementów takich jak usługi, zamówienia czy szanse sprzedaży. Dzięki temu obszar ten będzie większy, a wszystkie elementy lepiej widoczne.

Widok kontrahenta z rozwiniętym menu bocznym i zaznaczoną ikoną do zwijania tego menu. Po zwinięciu menu informacyjnego na pasku bocznym pozostaną ikonki kontaktów. Pozwoli to na szybki podgląd kontaktów przypisanych do kontrahenta lub dodanie nowego bez konieczności rozwijania menu.

Widok kontrahenta ze zwiniętym menu bocznym, gdzie widoczne są jedynie ikony kontaktów.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono tworzenie własnych typów adresów dla kontrahentów.

Dodaliśmy możliwość zarządzania typami adresów dla kontrahenta. Od teraz w ustawieniach systemowych będziesz mógł dodać własne rodzaje adresów, a następnie korzystać z nich w trakcie edycji kontrahenta, aby jego charakterystyka była jeszcze dokładniejsza i dopasowana do standardów w Twojej firmie.

Okno edycji typów adresów dla kontrahenta w ustawieniach systemowych.

Aby dodać nowy typ adresu dla kontrahenta:

  • Przejdź do System > Ustawienia > Moduły > CRM > Kontrahent.
  • Kliknij Zarządzaj w polu Typy adresów.
  • Wpisz nazwę nowego typu adresu w polu +Dodaj i zatwierdź.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono tworzenie własnych form prawnych dla kontrahentów.

Od tej pory będziesz mógł wprowadzać do systemu dodatkowe formy prawne. Wystarczy, że dodasz je w ustawieniach systemowych, a następnie przypiszesz do kontrahenta. Pozwoli to na jeszcze lepsze zarządzanie kontrahentami i informacjami o nich.

Okno edycji form prawnych dla kontrahenta w ustawieniach systemowych.

Aby dodać nową formę prawną dla kontrahenta:

  • Przejdź do System > Ustawienia > Moduły > CRM > Kontrahent.
  • Kliknij Zarządzaj w polu Formy prawne.
  • Wpisz nazwę nowej formy prawnej w polu +Dodaj i zatwierdź.
Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł Zadania

nowość

Dodano nowy widok "Oś czasu" dla zadań w projekcie.

Dodaliśmy nowy widok dla zadań projektowych - Oś czasu. Dzięki niemu zarządzanie wszystkimi zadaniami w projekcie stanie się łatwiejsze i bardziej efektywne. Widok ten jest dynamiczny i przedstawia zadania w postaci wykresu Gantta na osi czasu, dzięki czemu zobaczysz, jak wszystko układa się w całość. Możesz także tworzyć plany projektów i kontrolować ich realizację. Korzystanie z widoku Timeline pomoże ci lepiej zorganizować pracę oraz dotrzymywać terminów.

Interfejs projektu z zaznaczoną ikoną przełączającą na 'Widok osi czasu'. Na osi czasu zauważysz także charakterystyczne linie, które będą pokazywały ważne daty w projekcie, takie jak data rozpoczęcia i zakończenia projektu, data dnia dzisiejszego oraz daty stworzonych kamieni milowych. Dzięki temu będziesz mógł łatwiej monitorować postępy w projekcie i skutecznie zarządzać zadaniami.

Widok osi czasu z zadaniami oraz liniami wskazującymi na datę rozpoczęcia, kamień milowy i datę zakończenia. Ponadto z poziomu widoku Osi czasu masz możliwość dodawania, edytowania i usuwania grup dla zadań. Dzięki temu łatwo i szybko zorganizujesz swoje zadania.

Widok osi czasu z widocznymi grupami zadań i przyciskiem '+Dodaj' do tworzenia nowej grupy.

Aby dodać nową grupę zadań na widoku osi czasu:

  • Przejdź na widok osi czasu wybranego projektu.
  • Kliknij w pole +Dodaj.
  • Wpisz nazwę nowej grupy i kliknij enter.

Aby dodać zadanie wystarczy kliknąć na osi czasu w miejscu, gdzie ma się ono znaleźć w odpowiedniej dacie i grupie. Po szybkim dodaniu zadania możesz wejść w jego szczegóły, aby uzupełnić wszystkie informacje dotyczące zadania.

Demonstracja dodawania nowego zadania bezpośrednio na osi czasu.

Aby dodać nowe zadanie na osi czasu:

  • Przejdź na widok osi czasu wybranego projektu.
  • Kliknij w wybranym miejscu - data i grupa.
  • Wpisz tytuł w polu +Dodaj i wciśnij enter.
Każde nowe zadanie utworzone poprzez kliknięcie z poziomu osi czasu, dodawane jest na 5 dni. Aby to zmienić wystarczy, że chwycisz za brzeg zadania i je skrócisz lub wydłużysz albo zmienisz termin wykonania z poziomu edycji zadania. Zadania i podzadania bez przypisanego **Terminu wykonania** nie będą widoczne na widoku **Osi czasu**. Znajdziesz je pod ikonką niezaplanowanych zadań skąd możesz je przeciągnąć do odpowiednich dat na osi czasu. W przypadku konieczności zbiorczego przełożenia zaplanowanych zadań, aby dostosować je do nowych dat w projekcie wystarczy, że zaznaczysz wybrane zadania wciskając **Ctrl** i przeniesiesz je na odpowiednie terminy na osi czasu.

Ważna funkcją na widoku osi czasu są zależności między zadaniami. Pokazują w jakiej kolejności powinny być wykonywane poszczególne zadania, co ułatwia planowanie i realizacje projektu. Możesz ustawiać zależności bezpośrednio na swojej osi czasu, klikając ikonę łącznika, która pojawi się po najechaniu kursorem na zadanie, a następnie przeciągając ją do zadania, z którym chcesz stworzyć zależność.

Tworzenie zależności pomiędzy dwoma zadaniami na osi czasu poprzez przeciągnięcie łącznika.

Aby dodać zależność pomiędzy zadaniami na osi czasu:

  • Przejdź na widok osi czasu wybranego projektu.
  • Najedź kursorem na wybrane zadanie i chwyć za ikonkę strzałki.
  • Przeciągnij zależność do wybranego zadania, które chcesz ustawić jako zależne.
Jeżeli w stworzonych przez Ciebie zależnościach nie zachodzą konflikty odnośnie dat, zadanie zostanie połączone z zadaniem, od którego jest zależne za pomocą **szarej linii** na Twojej osi czasu. Jeżeli w stworzonych zależnościach zachodzą konflikty - np. jedno zadanie ma datę rozpoczęcia ustawioną przed zakończeniem zadania, od którego jest zależne - na Twojej osi czasu pojawi się **czerwona linia**. Możesz usunąć zależność najeżdżając na linię łączącą zadania i klikając na ikonkę.

Widok Osi czasu posiada dodatkowe funkcje pomocne w zarządzaniu zadaniami. Zapobieganie konfliktom zależności pozwala na automatyczne przesunięcie wszystkich zadań zależnych gdy przesuwasz zadanie blokujące, co może być szczególnie przydatne w przypadku bardziej skomplikowanych projektów. Pomijanie dni wolnych pozwala na unikanie przesuwania zadań na dni, które są ustawione jako wolne w systemie, co może być przydatne w przypadku projektów, w których istotne jest wyznaczenie dokładnego terminu realizacji zadań. Włączenie lub wyłączenie tych funkcji zależy od Twoich indywidualnych potrzeb i preferencji.

Aby wyłączyć zapobieganie konfliktom zależności:

  • Przejdź na widok osi czasu wybranego projektu.
  • Kliknij w ikonkę koła zębatego.
  • Kliknij na przełącznik w polu Zapobiegaj konfliktom zależności.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

[BETA] Umożliwiono tworzenie zadań cyklicznych.

Często w pracy zdarzają się czynności, które powinieneś wykonywać w regularnych odstępach czasu. Od teraz nie będziesz musiał tworzyć każdego zadania z osobna, lecz łatwym sposobem zaplanujesz sobie pracę na najbliższe tygodnie, miesiące czy lata. Zadania cykliczne dają możliwość stworzenia wielu kombinacji cykliczności. Będziesz mógł stworzyć harmonogram powtarzania zadania standardowy oraz niestandardowy, który dostosujesz samodzielnie do swoich potrzeb. Możesz wybrać czy zadanie ma być powtarzane co dzień, tydzień, miesiąc czy rok. Ustawiając cykliczność będziesz mógł pominąć dni wolne, co spowoduje, że zadanie przypadające na dzień wolny zostanie dodane na kolejny dzień roboczy. Oprócz standardowych opcji możesz utworzyć także niestandardową cykliczność, czyli ustawić co ile dni, tygodni lub miesięcy oraz w jakie konkretnie dni tygodnia zadanie ma być powtarzane.

Ustawienia cykliczności zadania w kalendarzu.

Aby utworzyć zadanie cykliczne dla kwartału:

  • Przejdź do widoku zadania w Module Zadania.
  • Wybierz Termin wykonania dla zadania.
  • Kliknij ikonkę Ustaw cykliczność znajdującą się w prawym górnym rogu kalendarza.
  • Wybierz Dostosuj dla pola Powtarzaj.
  • W linii Zakończ ustaw datę, do której mają być tworzone zadania cykliczne.
  • Wybierz co 3 miesiące dla kolejnego pola.
  • W polu Na dzień ustaw dzień miesiąca, w który ma być dodawane zadanie kwartalne.

System oferuje Ci możliwość ustawienia daty zakończenia cykliczności, jeżeli wiesz na kiedy przypada ostatni dzień cyklu. Natomiast jeżeli nie znasz daty końca Twojej powtarzalnej pracy, zostaw to pole puste - zadania będę tworzone automatycznie cały czas.

Tworząc zadanie cykliczne możesz wybrać datę z przeszłości jedynie dla pierwszego zadania z cyklu - zadania bazowego. Koleje zadania cykliczne zostaną dodane z datą dzisiejszą lub późniejszą. Zadanie bazowe musi mieć przypisany termin wykonania, dlatego w momencie dodania cykliczności do zadania, zniknie również ikonka umożliwiająca usunięcie terminu.

Po utworzeniu zadań cyklicznych, na widoku listy zadań będziesz mógł zobaczyć zadania cykliczne przypisane na dzień lub dni, które masz wybrane na kalendarzu. Na widoku listy zadań bez wybranej daty lub zakresu dat na kalendarzu (należy kliknąć na ikonkę kosza przy aktualnej dacie na kalendarzu) pojawią się wszystkie wykonane zadania cykliczne (jeżeli filtr: Nie pokazuj wykonanych zadań nie jest zaznaczony) oraz pierwsze, najbliższe, niewykonane zadanie cykliczne. Każde kolejne zadanie z cyklu pojawi się po wykonaniu poprzedniego.

Lista zadań z widocznymi zadaniami cyklicznymi.

Korzystając z wyszukiwarki w celu znalezienia zadania cyklicznego również zostaną wyświetlone wszystkie wykonane zadania dla cyklu oraz najbliższe niewykonane zadanie z cyklu. Jeżeli wykonasz zadanie automatycznie pojawi się kolejne niewykonane zadanie dla cyklu.

Tworząc cykliczność dla danego zadania, wszystkie utworzone zadania w cyklu przejmą z zadania bazowego:

  • Tytuł zadania,
  • Opis zadania,
  • Uczestników zadania,
  • Kontrahenta,
  • Priorytet,
  • Czas wykonania zadania,
  • Załączniki.
Przy edycji wymienionych danych dla zadania cyklicznego zostaną one zaktualizowane dla zadania, dla którego zmiana została wykonana oraz dla każdego następującego po nim zadania w cyklu.

Dodatkowym elementem cykliczności jest linia czasu. Dzięki informacjom, które przedstawia będziesz mógł w każdym momencie pracy sprawdzić na jakim etapie stworzonego przez siebie cyklu jesteś. Wystarczy, że na widoku zadania cyklicznego klikniesz w ikonkę cykliczności widoczną w polu Termin wykonania.

Linia czasu zadania cyklicznego z legendą opisującą elementy interfejsu.

Aby wyświetlić linię czasu dla zadania cyklicznego:

  • Przejdź do widoku dowolnego zadania cyklicznego.
  • Kliknij w ikonkę cykliczności w polu Termin wykonania.

Wspomnianymi informacjami, które uzyskasz korzystając z linii czasu to:

- 1. Status zadań cyklicznych - wewnętrzna ikonka koła przejmie kolor ustawionego przez Ciebie statusu dla zadania,

  • 2. Postęp wykonania zadania - zewnętrzny okrąg reaguje na zmianę statusu przez wszystkich uczestników zadania - gdy każdy z uczestników wykona zadanie cały okrąg zabarwi się na zielono,
  • 3. Historia zmian dla zadania - gdy zostaną dokonane zmiany w zadaniu cyklicznych, wewnatrz ikonki koła pojawi się !, gdy na niego klikniesz otworzy się okno z dokładną historią,
  • 4. Komentarze - przy każdym zadaniu cyklicznym, w którym była prowadzona konwersacja, zauważysz również ikonkę komentarzy,
  • 5. Termin wykonania zadania - pod każdym zadaniem znajduje się jego termin wykonania. Gdy najedziesz na niego myszką pojawi się okno informujące o uczestnikach przypisanych do zadania, natomiast gdy klikniesz - zostaniesz przeniesiony do tego zadania,
  • 6. Pasek postępu cykliczności - pozwoli Ci śledzić postęp wykonania całej cykliczności, czyli ile zadań zostało już zakończonych, a ile jeszcze przed Tobą.

Dodatkowo możesz sprawnie nawigować po linii czasu dla zadań cyklicznych korzystając z ikonek strzałek << < > >>, które odpowiednio przeniosą Cię na sam początek lub koniec cykliki, a także na poszczególne jej etapy.

Po dodaniu cykliczności do zadania jego edycja będzie chwilowo zablokowana do momentu, aż wszystkie zadania z cyklu zostaną utworzone w systemie. Jednak możesz działać dalej, zadanie zostanie odblokowane automatycznie po zakończeniu operacji. Jeżeli chcesz pracować na zadaniu, na którym dodałeś cyklikę, odczekaj chwilę i kliknij - Odśwież, wtedy stan zadania zostanie zaktualizowany.

Komunikat 'Trwa dodawanie zadań cyklicznych - edycja zablokowana' w widoku zadania. Jeżeli po pewnym czasie trwania danego cyklu stwierdzisz, że chcesz wykonywać to zadanie w innym odstępie czasu możesz to zmienić. Wystarczy, że wejdziesz w zadanie, od którego mają nastąpić zmiany i klikając w Termin wykonania wprowadzisz zmiany dla cykliczności.

Aby edytować cykliczność:

  • Przejdź do widoku zadania cyklicznego, dla którego chcesz zmienić cykliczność.
  • Kliknij w Termin wykonania.
  • Wprowadź zmiany.
  • Po odkliknięciu terminu wykonania daty dla przyszłych zadań cyklicznych zostaną zaktualizowane.

W przypadku, gdy nie będziesz już musiał wykonywać powtarzalnych działań, w każdym momencie możesz usunąć cykliczność dla zadania. Wystarczy, że klikniesz w ikonkę cykliczności, a spowodujesz usunięcie cykliczności w edytowanym zadaniu oraz usunięcie wszystkich zadań z cyklu występujących po nim.

Aby usunąć cykliczność w bieżącym zadaniu i zadania z cyklu następujące po nim:

  • Przejdź do widoku zadania cyklicznego, od którego chcesz usunąć cykliczność.
  • Kliknij w Termin wykonania.
  • Kliknij w ikonkę cykliczności w prawym górnym rogu kalendarza.
  • Wybierz OK dla potwierdzenia usunięcia cykliczności.

Możesz również usunąć cykliczność dla jednego zadania, jeżeli zadanie nie powinno być powiązane z cyklem, ale nadal chciałbyś zachować pozostałe zadania. W takiej sytuacji wystarczy, że usuniesz Termin wykonania dla zadania, które chcesz usunąć z cykliczności.

Aby usunąć cykliczność dla jednego zadania:

  • Przejdź do widoku zadania cyklicznego, które chcesz usunąć z cykliczności.
  • Kliknij w ikonkę X w polu Termin wykonania.
  • Wybierz OK dla potwierdzenia usunięcia cykliczności z zadania.

Dla zadań cyklicznych możesz usunąć jedno zadanie gdy nie musisz wykonywać tego zadania w cyklu, to i przyszłe zadania - w sytuacji, w której Twoje powtarzalne czynności nie muszą być już realizowane, wszystkie zadania cykliczne - gdy cyklika została błędnie dodana, nastąpiło zduplikowanie cykliczności lub realizacja zadania w określonych odstępach czasu nie jest wymagana dla zadania. Wszystkie te opcje znajdziesz podczas usuwania zadania cyklicznego. Dodatkowo możesz usuwać tylko wybrane zadania cykliczne za pomocą grupowych akcji: Usuń zadanie.

Okno dialogowe z pytaniem 'Czy na pewno usunąć zadanie cykliczne?' i opcjami do wyboru.

Aby usunąć wszystkie zadania z cyklu:

  • Przejdź do widoku zadania cyklicznego z cyklu, który chcesz usunąć.
  • Kliknij w ikonkę trzech kropek.
  • Kliknij Usuń.
  • Wybierz Wszystkie zadania.
Dla zadania bazowego, czyli zadania dla którego została utworzona cykliczność, możesz wybrać jedynie opcję usunięcia wszystkich zadań z cyklu, a w przypadku grupowych akcji opcja **Usuń zadanie** zostanie zablokowana.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Umożliwiono zarządzanie grupami zadań na widoku Kanban.

Od tej pory będziesz mógł zarządzać grupami zadań również bezpośrednio na widoku Kanban. Dodaliśmy możliwość dodawania grup oraz układania ich w dowolnej kolejności, tak abyś mógł dopasować je do własnych preferencji i efektywnie zarządzać przepływem zadań.

Widok Kanban z menu kontekstowym grupy, pokazującym opcje zarządzania grupami.

Aby dodać nową grupę na widoku Kanban:

  • Przejdź na widok Kanban w projekcie.
  • Kliknij w ikonkę przy nazwie grupy.
  • Kliknij Dodaj grupę.
  • Wybierz Dodaj grupę z lewej/prawej strony.
  • Wpisz nazwę nowej grupy i kliknij enter.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Dodano akcję grupową umożliwiającą zmianę projektu dla zadań.

Dodaliśmy nową funkcję dla grupowych akcji - zmiana projektu, która znacznie usprawni Twoją pracę. Od teraz będziesz mógł wybrać kilka zadań, które wymagają zmiany i jednym kliknięciem wybrać dla nich inny projekt.

Menu akcji grupowych dla zaznaczonych zadań z widoczną opcją 'Edytuj projekt'.

Aby grupowo zmienić projekt dla zadania:

  • Przejdź na listę zadań w projekcie.
  • Zaznacz pole wyboru przy wybranych zadaniach.
  • Kliknij w trzy kropki na pasku grupowych akcji.
  • Kliknij Edytuj projekt.
  • Wybierz nowy projekt dla zadań.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Umożliwiono ustawianie terminu wykonania zadania w zakresie dat "od-do".

Dodaliśmy możliwość ustawienia terminu wykonania dla zadań z uwzględnieniem daty rozpoczęcia i zakończenia. Od tego momentu będziesz mógł jeszcze lepiej planować zadania i ustalać zakres dat.

Kalendarz w zadaniu z zaznaczonym zakresem dat od-do.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Dodano możliwość filtrowania po projekcie na liście zadań.

Od tej pory na widoku listy zadań znajdziesz dodatkowy filtr: Projekt. Pozwoli Ci on wyfiltrować wszystkie zadania, które znajdują się w wybranym projekcie, co znacznie usprawni codzienną organizacje pracy.

Panel filtrów na liście zadań z rozwiniętą opcją wyboru projektu.

Aby wyfiltrować zadania z wybranego projektu:

  • Przejdź na widok listy zadań.
  • Wybierz Projekt na panelu z filtrami.
  • Kliknij w Projekty.
  • Wybierz projekt, dla którego chcesz zobaczyć zadania.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Umożliwiono tworzenie wydarzenia podczas dodawania nowego zadania.

Od tej pory dodawanie wydarzenia do zadania będzie jeszcze szybsze. Dodaliśmy możliwość przypisania wydarzenia już w momencie dodawania zadania. Wystarczy, że w trakcie dodawania nowego zadania wybierzesz tag typu wydarzenie, ustawisz odpowiedni termin wykonania, a funkcja dodawania wydarzenia stanie się aktywna.

Formularz 'Nowe zadanie' z zaznaczonymi polami Tagi, Termin wykonania i Wydarzenie.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Dodano oznaczenie nieprzeczytanych komentarzy na liście zadań.

Od teraz na liście zadań zauważysz informację o nieprzeczytanych komentarzach, co usprawni komunikacje w Twoim zespole, dzięki szybkiej reakcji na nowe wiadomości. Ikonka dla nieprzeczytanych komentarzy będzie niebieska, jeżeli wszystkie komentarze zostały przez Ciebie odczytane ikonka będzie szara.

Niebieska ikona komentarza na liście zadań, wskazująca na nieprzeczytaną wiadomość.

Aby ikonka komentarzy była widoczna na widoku zadań musisz ją aktywować w ustawieniach widoku: **Dostosuj**.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Dodano wizualne rozróżnienie dla tagów publicznych i prywatnych.

Dodaliśmy dodatkowe oznaczenie dla tagów prywatnych w systemie. Od tej pory będziesz mógł w łatwy sposób rozpoznać, które tagi są publiczne i dostępne dla wszystkich, a które z nich są indywidualnymi tagami stworzonymi przez użytkowników na własne potrzeby.

Sekcja tagów w zadaniu z widocznym rozróżnieniem między tagiem publicznym a prywatnym.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Umożliwiono dostosowanie widoczności grup na widoku Kanban.

Dodaliśmy możliwość dostosowania widoczności grup na widoku Kanban. Od teraz będziesz mógł wybrać jakie grupy mają pozostać na widoku, co pozwoli Ci na usprawnienie pracy i lepsze zorganizowanie przepływu zadań.

Menu 'Widoczność grup' pozwalające na włączanie i wyłączanie widoku poszczególnych kolumn na tablicy Kanban.

Aby dostosować widoczność grup na widoku Kanban:

  • Przejdź na widok Kanban dla zadań.
  • Kliknij w ikonkę koła zębatego.
  • Wybierz widoczność grup.
  • Kliknij na przełącznik przy grupach, które nie mają być widoczne.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Umożliwiono tworzenie zadania bezpośrednio z widoku wydarzenia w kalendarzu.

Dodaliśmy możliwość dodawania zadania z poziomu wydarzenia na kalendarzu. Od teraz będziesz mógł szybko powiązać wydarzenie z zadaniem również z tego miejsca w systemie. Pozwoli Ci to na usprawnienie codziennej pracy.

Szczegóły wydarzenia w kalendarzu z widoczną ikoną 'Dodaj zadanie'.

Aby dodać zadanie z poziomu wydarzenia:

  • Przejdź do Modułu Kalendarz.
  • Kliknij w wydarzenie.
  • Kliknij w ikonkę Dodaj zadanie.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Usprawniono dostęp do notatek przypiętych do zadań.

Użytkownik może teraz zobaczyć notatkę przypiętą do zadania, nawet jeśli nie ma dostępu do powiązanego z nią kontrahenta.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Wprowadzono automatyczne sortowanie tagów w filtrach.

Tagi na liście wyboru w filtrach są teraz sortowane według częstotliwości ich użycia przez użytkownika.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Wzbogacono historię zadania o wpisy dotyczące zmian tagów i grup projektowych.

Historia zmian w zadaniu rejestruje teraz również modyfikacje tagów oraz zmiany grupy projektowej.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Umożliwiono szybką edycję ostatniego komentarza w zadaniu.

Aby edytować swój ostatni komentarz, wystarczy użyć skrótu klawiszowego (strzałka w górę).

Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł Poczta

nowość

Dodano zbiorczy widok "Wszystkie konta pocztowe".

Dodaliśmy nowy widok dla skrzynek pocztowych. Po przejściu na widok Wszystkie konta pocztowe zobaczysz zbiorczo odebrane e-maile ze wszystkich skrzynek pocztowych podpiętych w systemie, co znacznie usprawni codzienny przegląd korespondencji.

Widok 'Wszystkie konta pocztowe' agregujący wiadomości z różnych skrzynek e-mail.

Widok wszystkich kont pocztowych jest domyślne włączony w przypadku posiadania przez użytkownika minimum dwóch skrzynek. Pamiętaj, że jeżeli chcesz, aby wszystkie Twoje skrzynki pocztowe były widoczne od razu po wejściu na Moduł Poczty, musisz mieć włączony **Pasek boczny**.

Dodatkowo w ustawieniach poszczególnych skrzynek możesz indywidualnie dopasować, które z nich powinny być uwzględniane na nowym widoku, a które powinny zostać wykluczone.

Aby wykluczyć skrzynkę z widoku współdzielonego:

  • Przejdź do Modułu Poczta.
  • Kliknij w ikonkę i wybierz Ustawienia.
  • Kliknij w ikonkę koła zębatego przy wybranej skrzynce.
  • Przejdź do zakładki Integracja.
  • Kliknij na przełącznik w polu Użyj skrzynki w widoku współdzielonym.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Dodano foldery "Wszystkie" i "Oznaczone gwiazdką" w widoku skrzynki pocztowej.

Od teraz na widoku wybranej skrzynki pocztowej znajdziesz dodatkowe foldery: Wszystkie oraz Oznaczone gwiazdką. Znajdziesz w nich skumulowane wszystkie wiadomości odebrane i wysłane oraz wszystkie wiadomości oznaczone gwiazdką (odebrane i wysłane), w ramach jednej skrzynki. Pozwoli Ci to na łatwe i szybkie wyszukiwanie e-maili. Wszystkie wiadomości w tych folderach posiadają etykiety z nazwą folderu, w którym się znajdują.

Skrzynka pocztowa z nowymi folderami 'Wszystkie'. Skrzynka pocztowa z nowymi folderami 'Oznaczone gwiazdką'.

Nowe foldery nie uwzględniają wiadomości znajdujących się w folderze **Kosz** oraz **Spam**.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Umożliwiono powiązanie jednej wiadomości e-mail z wieloma kontrahentami.

Od tej pory będziesz mógł przypisać wielu kontrahentów do jednej wiadomość email. Ponadto w ustawieniach pojawiła się również możliwość aktywowania automatycznego powiązania wiadomości z wieloma kontrahentami. Pozwoli ci to na jeszcze sprawniejsze zarządzanie informacjami wymienianymi z klientami.

Opcja 'Przypnij mail do kontrahenta' pozwalająca na wybór wielu kontrahentów.

Opcja automatycznego powiązania wiadomości z wieloma kontrahentami jest domyślnie włączona.

Aby wyłączyć automatyczne powiązanie wiadomości z wieloma kontrahentami:

  • Przejdź do Modułu Poczta.
  • Kliknij w ikonkę i wybierz Ustawienia.
  • Kliknij w ikonkę koła zębatego przy wybranej skrzynce.
  • Przejdź do zakładki Integracja.
  • Kliknij na przełącznik w polu Pozwalaj na automatyczne powiązanie z wieloma kontrahentami.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Umożliwiono tworzenie zadania z wiadomości e-mail niepowiązanej z kontrahentem.

Usprawniliśmy proces tworzenia zadań z wiadomości e-mail, które nie posiadają przypisanego kontrahenta. Od tej pory, po wyborze opcji Dodaj zadanie na wybranej wiadomości, zostanie ono automatycznie utworzone w systemie. Dodane zadanie będzie zawierało tytuł danego e-maila, a także wskazaną wiadomość e-mail w postaci pliku eml w załącznikach. Umożliwi Ci to jeszcze lepszą organizacje pracy na podstawie korespondencji.

Opcja 'Dodaj zadanie' w menu kontekstowym wiadomości e-mail. Dodaliśmy również możliwość podglądu pliku eml w załącznikach, co pozwoli na szybkie sprawdzenie wiadomości e-mail z poziomu zadania z nią powiązanego.

Podgląd treści wiadomości e-mail bezpośrednio z załącznika .eml w zadaniu.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Dodano akcję masowego powiązywania e-maili kontaktu z kontrahentem.

Od teraz będziesz mógł sprawnie i szybko zarządzać korespondencją z kontaktami. Dodaliśmy możliwość przypięcia wszystkich wiadomości e-mail z kontaktu do kontrahenta. Dzięki temu w łatwy sposób utworzysz nowe powiązania w relacji klient-kontrahent i będziesz mógł jednym kliknięciem przenieść wszystkie wiadomości.

Opcja 'Przypnij wszystkie maile do kontrahenta' w szczegółach kontaktu.

Aby przypiąć wiadomości e-mail z kontaktu do kontrahenta:

  • Przejdź na widok Kontaktu.
  • Kliknij w ikonkę w polu wybranego kontrahenta.
  • Wybierz Przypnij wszystkie maile do kontrahenta.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Umożliwiono wykonywanie akcji bezpośrednio w podglądzie e-maila z powiadomienia.

W podglądzie wiadomości e-mail otwartym z poziomu powiadomienia dostępne są teraz standardowe akcje, np. archiwizacja lub usunięcie.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Dodano możliwość masowego rozwijania i zwijania folderów na liście skrzynek.

Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł Raporty

nowość

Umożliwiono tworzenie własnych grup projektów.

Dodaliśmy możliwość tworzenia indywidualnych grup projektowych. Od tej pory będziesz mógł zorganizować widok wszystkich projektów i uporządkować je według własnych preferencji.

Lista projektów posegregowana na grupy: Kampanie, Prywatne, Partnerskie.

Aby dodać grupę projektową:

  • Przejdź na widok listy projektów.
  • Kliknij w pole +Dodaj.
  • Wpisz nazwę grupy.
  • Odkliknij lub wciśnij enter.

Lub

  • Przejdź na widok listy projektów.
  • Kliknij w ikonkę koła zębatego.
  • Wpisz nazwę grupy w polu +Dodaj.
  • Kliknij w ikonkę lub wciśnij enter.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Dodano akcje grupowe na liście projektów.

Na widoku projektów dodaliśmy również funkcję grupowych akcji, która umożliwiają zbiorową edycje projektów kilkoma kliknięciami.

Lista projektów z zaznaczonymi kilkoma pozycjami i widocznym paskiem akcji grupowych na dole.

Aby grupowo zmienić właściciela projektu:

  • Przejdź na widok listy projektów.
  • Zaznacz pole wyboru przy wybranych projektach.
  • Kliknij na ikonkę Edytuj właściciela i wybierz użytkownika, który ma zostać nowym właścicielem wskazanych projektów.
Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł System

nowość

Wprowadzono nowy wygląd i interfejs aplikacji mobilnej.

Odświeżyliśmy wygląd i funkcjonalność wersji mobilnej dla aplikacji. Od teraz będziesz mógł mieć system MUSCRM zawsze przy sobie i pracować z każdego miejsca, w którym będziesz, co znacznie usprawni i ułatwi Twoją codzienną pracę.

Nowy ekran logowania do aplikacji mobilnej MUSCRM.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Wprowadzono nowy, zaawansowany edytor tekstu w całej aplikacji.

Dodaliśmy w systemie nowy edytor tekstu. Od teraz po wprowadzeniu jakichkolwiek zmian w opisie pojawi się przycisk Zapisz, dzięki któremu będziesz miał pewność, że nowo wprowadzone przez Ciebie informacje zostaną na pewno zapisane. Oprócz tego wzbogaciliśmy edytor tekstu o nowe możliwości. Od tej pory, dzięki dodanej funkcji wcięcia oraz dostępności dodatkowych elementów list numerowanych i nienumerowanych, będziesz mógł tworzyć bardziej rozbudowane i przejrzyste listy obejmujące kilka poziomów.

Przykład wielopoziomowej listy w nowym edytorze tekstu. Co więcej, znajdziesz również funkcję dodawania tabeli w edytorze tekstu, która pozwoli na łatwe i szybkie tworzenie tabel zawierających różnego rodzaju dane. Będziesz mógł operować tabelą w dowolny sposób poprzez zmianę liczby kolumn i wierszy, dostosowanie szerokości i wysokości poszczególnych komórek oraz wiele innych opcji takich jak: edytowanie nagłówków czy wstawianie obramowań i kolorów tła. Oprócz wszystkich wymienionych funkcji znajdziesz również opcję powiększenia okna edytora, dzięki której będziesz mógł wygodnie tworzyć obszerniejsze opisy obejmujące wiele elementów.

Tabela wstawiona za pomocą nowego edytora tekstu.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Dodano akcje grupowe na liście użytkowników.

Od tej pory w Module System znajdziesz znaną już w systemie funkcję grupowych akcji. Edycja użytkowników stanie się jeszcze sprawniejsza, ponieważ od tej pory będziesz mógł jednym kliknięciem zmienić informacje odnośnie statusu czy działu.

Lista użytkowników z zaznaczonymi pozycjami i paskiem akcji grupowych.

Aby grupowo zmienić dział dla użytkowników:

  • Przejdź na System > Użytkownicy.
  • Zaznacz pole wyboru przy wybranych użytkownikach.
  • Kliknij w ikonkę Edytuj dział.
  • Wybierz z listy nowy dział dla wybranych użytkowników.

Oprócz tego będziesz mógł również sprawnie pobrać stworzone już w systemie uprawnienia. Znajdziesz także grupowe akcje dla zmiany roli, uprawnień czy opiekunów kontaktów i kontrahentów, co pozwoli Ci na szybkie przekazanie odpowiedzialności pomiędzy użytkownikami.

Aby grupowo zmienić opiekuna kontrahenta dla użytkowników:

  • Przejdź na System > Użytkownicy.
  • Zaznacz pole wyboru przy wybranych użytkownikach.
  • Kliknij w ikonkę Edytuj opiekuna kontrahenta.
  • Wybierz z listy nowego opiekuna dla kontrahentów wybranych użytkowników.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Wprowadzono nowy komponent do wyboru daty i godziny.

Dodaliśmy nowy widok dla wyboru dat w różnych miejscach w systemie, w których istnieje możliwość ustawienia terminu np. na zadaniach, szansach sprzedaży czy kontrahentach. Od teraz możesz wybrać datę i godzinę nie tylko poprzez kliknięcie, ale również wpisując ją ręcznie w polu dla niej przeznaczonym. Dodatkowo dla zadań z wydarzeniem, będziesz mógł użyć kalendarza od razu po kliknięciu w termin wykonania.

Nowy, usprawniony interfejs wyboru daty i godziny.

Aby zmienić termin wykonania dla zadania z wydarzeniem:

  • Przejdź do wybranego zadania z wydarzeniem.
  • Kliknij w pole tekstowe przy Terminie wykonania.
  • W miejscu trzech kropek uzupełnij datę i godzinę rozpoczęcia w formacie DD.MM.RRRR i GG:MM.
  • Odkliknij w celu zapisania zmian.
Jeżeli nie chcesz, żeby termin wykonania uwzględniał godziny wystarczy, że klikniesz na ikonkę.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Umożliwiono podgląd plików wideo i tekstowych w załącznikach.

Jak oceniasz tą zmianę?
0