Od teraz możesz jednym kliknięciem schować na widoku kontrahenta menu z wszystkimi informacjami. Umożliwi to zwiększenie widoku dla innych elementów takich jak usługi, zamówienia czy szanse sprzedaży. Dzięki temu obszar ten będzie większy, a wszystkie elementy lepiej widoczne.
Po zwinięciu menu informacyjnego na pasku bocznym pozostaną ikonki kontaktów. Pozwoli to na szybki podgląd kontaktów przypisanych do kontrahenta lub dodanie nowego bez konieczności rozwijania menu.
Dodaliśmy możliwość zarządzania typami adresów dla kontrahenta. Od teraz w ustawieniach systemowych będziesz mógł dodać własne rodzaje adresów, a następnie korzystać z nich w trakcie edycji kontrahenta, aby jego charakterystyka była jeszcze dokładniejsza i dopasowana do standardów w Twojej firmie.
Od tej pory będziesz mógł wprowadzać do systemu dodatkowe formy prawne. Wystarczy, że dodasz je w ustawieniach systemowych, a następnie przypiszesz do kontrahenta. Pozwoli to na jeszcze lepsze zarządzanie kontrahentami i informacjami o nich.
Dodaliśmy nowy widok dla zadań projektowych - Oś czasu. Dzięki niemu zarządzanie wszystkimi zadaniami w projekcie stanie się łatwiejsze i bardziej efektywne. Widok ten jest dynamiczny i przedstawia zadania w postaci wykresu Gantta na osi czasu, dzięki czemu zobaczysz, jak wszystko układa się w całość. Możesz także tworzyć plany projektów i kontrolować ich realizację. Korzystanie z widoku Timeline pomoże ci lepiej zorganizować pracę oraz dotrzymywać terminów.
Na osi czasu zauważysz także charakterystyczne linie, które będą pokazywały ważne daty w projekcie, takie jak data rozpoczęcia i zakończenia projektu, data dnia dzisiejszego oraz daty stworzonych kamieni milowych. Dzięki temu będziesz mógł łatwiej monitorować postępy w projekcie i skutecznie zarządzać zadaniami.
Ponadto z poziomu widoku Osi czasu masz możliwość dodawania, edytowania i usuwania grup dla zadań. Dzięki temu łatwo i szybko zorganizujesz swoje zadania.
Aby dodać zadanie wystarczy kliknąć na osi czasu w miejscu, gdzie ma się ono znaleźć w odpowiedniej dacie i grupie. Po szybkim dodaniu zadania możesz wejść w jego szczegóły, aby uzupełnić wszystkie informacje dotyczące zadania.
Ważna funkcją na widoku osi czasu są zależności między zadaniami. Pokazują w jakiej kolejności powinny być wykonywane poszczególne zadania, co ułatwia planowanie i realizacje projektu. Możesz ustawiać zależności bezpośrednio na swojej osi czasu, klikając ikonę łącznika, która pojawi się po najechaniu kursorem na zadanie, a następnie przeciągając ją do zadania, z którym chcesz stworzyć zależność.
Widok Osi czasu posiada dodatkowe funkcje pomocne w zarządzaniu zadaniami. Zapobieganie konfliktom zależności pozwala na automatyczne przesunięcie wszystkich zadań zależnych gdy przesuwasz zadanie blokujące, co może być szczególnie przydatne w przypadku bardziej skomplikowanych projektów. Pomijanie dni wolnych pozwala na unikanie przesuwania zadań na dni, które są ustawione jako wolne w systemie, co może być przydatne w przypadku projektów, w których istotne jest wyznaczenie dokładnego terminu realizacji zadań. Włączenie lub wyłączenie tych funkcji zależy od Twoich indywidualnych potrzeb i preferencji.
Często w pracy zdarzają się czynności, które powinieneś wykonywać w regularnych odstępach czasu. Od teraz nie będziesz musiał tworzyć każdego zadania z osobna, lecz łatwym sposobem zaplanujesz sobie pracę na najbliższe tygodnie, miesiące czy lata. Zadania cykliczne dają możliwość stworzenia wielu kombinacji cykliczności. Będziesz mógł stworzyć harmonogram powtarzania zadania standardowy oraz niestandardowy, który dostosujesz samodzielnie do swoich potrzeb. Możesz wybrać czy zadanie ma być powtarzane co dzień, tydzień, miesiąc czy rok. Ustawiając cykliczność będziesz mógł pominąć dni wolne, co spowoduje, że zadanie przypadające na dzień wolny zostanie dodane na kolejny dzień roboczy. Oprócz standardowych opcji możesz utworzyć także niestandardową cykliczność, czyli ustawić co ile dni, tygodni lub miesięcy oraz w jakie konkretnie dni tygodnia zadanie ma być powtarzane.
System oferuje Ci możliwość ustawienia daty zakończenia cykliczności, jeżeli wiesz na kiedy przypada ostatni dzień cyklu. Natomiast jeżeli nie znasz daty końca Twojej powtarzalnej pracy, zostaw to pole puste - zadania będę tworzone automatycznie cały czas.
Po utworzeniu zadań cyklicznych, na widoku listy zadań będziesz mógł zobaczyć zadania cykliczne przypisane na dzień lub dni, które masz wybrane na kalendarzu. Na widoku listy zadań bez wybranej daty lub zakresu dat na kalendarzu (należy kliknąć na ikonkę kosza przy aktualnej dacie na kalendarzu) pojawią się wszystkie wykonane zadania cykliczne (jeżeli filtr: Nie pokazuj wykonanych zadań nie jest zaznaczony) oraz pierwsze, najbliższe, niewykonane zadanie cykliczne. Każde kolejne zadanie z cyklu pojawi się po wykonaniu poprzedniego.
Dodatkowym elementem cykliczności jest linia czasu. Dzięki informacjom, które przedstawia będziesz mógł w każdym momencie pracy sprawdzić na jakim etapie stworzonego przez siebie cyklu jesteś. Wystarczy, że na widoku zadania cyklicznego klikniesz w ikonkę cykliczności widoczną w polu Termin wykonania.
Wspomnianymi informacjami, które uzyskasz korzystając z linii czasu to:
Dodatkowo możesz sprawnie nawigować po linii czasu dla zadań cyklicznych korzystając z ikonek strzałek << < > >>, które odpowiednio przeniosą Cię na sam początek lub koniec cykliki, a także na poszczególne jej etapy.
Po dodaniu cykliczności do zadania jego edycja będzie chwilowo zablokowana do momentu, aż wszystkie zadania z cyklu zostaną utworzone w systemie. Jednak możesz działać dalej, zadanie zostanie odblokowane automatycznie po zakończeniu operacji. Jeżeli chcesz pracować na zadaniu, na którym dodałeś cyklikę, odczekaj chwilę i kliknij - Odśwież, wtedy stan zadania zostanie zaktualizowany.
Jeżeli po pewnym czasie trwania danego cyklu stwierdzisz, że chcesz wykonywać to zadanie w innym odstępie czasu możesz to zmienić. Wystarczy, że wejdziesz w zadanie, od którego mają nastąpić zmiany i klikając w Termin wykonania wprowadzisz zmiany dla cykliczności.
W przypadku, gdy nie będziesz już musiał wykonywać powtarzalnych działań, w każdym momencie możesz usunąć cykliczność dla zadania. Wystarczy, że klikniesz w ikonkę cykliczności, a spowodujesz usunięcie cykliczności w edytowanym zadaniu oraz usunięcie wszystkich zadań z cyklu występujących po nim.
Możesz również usunąć cykliczność dla jednego zadania, jeżeli zadanie nie powinno być powiązane z cyklem, ale nadal chciałbyś zachować pozostałe zadania. W takiej sytuacji wystarczy, że usuniesz Termin wykonania dla zadania, które chcesz usunąć z cykliczności.
Dla zadań cyklicznych możesz usunąć jedno zadanie gdy nie musisz wykonywać tego zadania w cyklu, to i przyszłe zadania - w sytuacji, w której Twoje powtarzalne czynności nie muszą być już realizowane, wszystkie zadania cykliczne - gdy cyklika została błędnie dodana, nastąpiło zduplikowanie cykliczności lub realizacja zadania w określonych odstępach czasu nie jest wymagana dla zadania. Wszystkie te opcje znajdziesz podczas usuwania zadania cyklicznego. Dodatkowo możesz usuwać tylko wybrane zadania cykliczne za pomocą grupowych akcji: Usuń zadanie.
Od tej pory będziesz mógł zarządzać grupami zadań również bezpośrednio na widoku Kanban. Dodaliśmy możliwość dodawania grup oraz układania ich w dowolnej kolejności, tak abyś mógł dopasować je do własnych preferencji i efektywnie zarządzać przepływem zadań.
Dodaliśmy nową funkcję dla grupowych akcji - zmiana projektu, która znacznie usprawni Twoją pracę. Od teraz będziesz mógł wybrać kilka zadań, które wymagają zmiany i jednym kliknięciem wybrać dla nich inny projekt.
Dodaliśmy możliwość ustawienia terminu wykonania dla zadań z uwzględnieniem daty rozpoczęcia i zakończenia. Od tego momentu będziesz mógł jeszcze lepiej planować zadania i ustalać zakres dat.
Od tej pory na widoku listy zadań znajdziesz dodatkowy filtr: Projekt. Pozwoli Ci on wyfiltrować wszystkie zadania, które znajdują się w wybranym projekcie, co znacznie usprawni codzienną organizacje pracy.
Od tej pory dodawanie wydarzenia do zadania będzie jeszcze szybsze. Dodaliśmy możliwość przypisania wydarzenia już w momencie dodawania zadania. Wystarczy, że w trakcie dodawania nowego zadania wybierzesz tag typu wydarzenie, ustawisz odpowiedni termin wykonania, a funkcja dodawania wydarzenia stanie się aktywna.
Od teraz na liście zadań zauważysz informację o nieprzeczytanych komentarzach, co usprawni komunikacje w Twoim zespole, dzięki szybkiej reakcji na nowe wiadomości. Ikonka dla nieprzeczytanych komentarzy będzie niebieska, jeżeli wszystkie komentarze zostały przez Ciebie odczytane ikonka będzie szara.
Dodaliśmy dodatkowe oznaczenie dla tagów prywatnych w systemie. Od tej pory będziesz mógł w łatwy sposób rozpoznać, które tagi są publiczne i dostępne dla wszystkich, a które z nich są indywidualnymi tagami stworzonymi przez użytkowników na własne potrzeby.
Dodaliśmy możliwość dostosowania widoczności grup na widoku Kanban. Od teraz będziesz mógł wybrać jakie grupy mają pozostać na widoku, co pozwoli Ci na usprawnienie pracy i lepsze zorganizowanie przepływu zadań.
Dodaliśmy możliwość dodawania zadania z poziomu wydarzenia na kalendarzu. Od teraz będziesz mógł szybko powiązać wydarzenie z zadaniem również z tego miejsca w systemie. Pozwoli Ci to na usprawnienie codziennej pracy.
Użytkownik może teraz zobaczyć notatkę przypiętą do zadania, nawet jeśli nie ma dostępu do powiązanego z nią kontrahenta.
Tagi na liście wyboru w filtrach są teraz sortowane według częstotliwości ich użycia przez użytkownika.
Historia zmian w zadaniu rejestruje teraz również modyfikacje tagów oraz zmiany grupy projektowej.
Aby edytować swój ostatni komentarz, wystarczy użyć skrótu klawiszowego (strzałka w górę).
Dodaliśmy nowy widok dla skrzynek pocztowych. Po przejściu na widok Wszystkie konta pocztowe zobaczysz zbiorczo odebrane e-maile ze wszystkich skrzynek pocztowych podpiętych w systemie, co znacznie usprawni codzienny przegląd korespondencji.
Dodatkowo w ustawieniach poszczególnych skrzynek możesz indywidualnie dopasować, które z nich powinny być uwzględniane na nowym widoku, a które powinny zostać wykluczone.
Od teraz na widoku wybranej skrzynki pocztowej znajdziesz dodatkowe foldery: Wszystkie oraz Oznaczone gwiazdką. Znajdziesz w nich skumulowane wszystkie wiadomości odebrane i wysłane oraz wszystkie wiadomości oznaczone gwiazdką (odebrane i wysłane), w ramach jednej skrzynki. Pozwoli Ci to na łatwe i szybkie wyszukiwanie e-maili. Wszystkie wiadomości w tych folderach posiadają etykiety z nazwą folderu, w którym się znajdują.
Od tej pory będziesz mógł przypisać wielu kontrahentów do jednej wiadomość email. Ponadto w ustawieniach pojawiła się również możliwość aktywowania automatycznego powiązania wiadomości z wieloma kontrahentami. Pozwoli ci to na jeszcze sprawniejsze zarządzanie informacjami wymienianymi z klientami.
Usprawniliśmy proces tworzenia zadań z wiadomości e-mail, które nie posiadają przypisanego kontrahenta. Od tej pory, po wyborze opcji Dodaj zadanie na wybranej wiadomości, zostanie ono automatycznie utworzone w systemie. Dodane zadanie będzie zawierało tytuł danego e-maila, a także wskazaną wiadomość e-mail w postaci pliku eml w załącznikach. Umożliwi Ci to jeszcze lepszą organizacje pracy na podstawie korespondencji.
Dodaliśmy również możliwość podglądu pliku eml w załącznikach, co pozwoli na szybkie sprawdzenie wiadomości e-mail z poziomu zadania z nią powiązanego.
Od teraz będziesz mógł sprawnie i szybko zarządzać korespondencją z kontaktami. Dodaliśmy możliwość przypięcia wszystkich wiadomości e-mail z kontaktu do kontrahenta. Dzięki temu w łatwy sposób utworzysz nowe powiązania w relacji klient-kontrahent i będziesz mógł jednym kliknięciem przenieść wszystkie wiadomości.
W podglądzie wiadomości e-mail otwartym z poziomu powiadomienia dostępne są teraz standardowe akcje, np. archiwizacja lub usunięcie.
Dodaliśmy możliwość tworzenia indywidualnych grup projektowych. Od tej pory będziesz mógł zorganizować widok wszystkich projektów i uporządkować je według własnych preferencji.
Na widoku projektów dodaliśmy również funkcję grupowych akcji, która umożliwiają zbiorową edycje projektów kilkoma kliknięciami.
Odświeżyliśmy wygląd i funkcjonalność wersji mobilnej dla aplikacji. Od teraz będziesz mógł mieć system MUSCRM zawsze przy sobie i pracować z każdego miejsca, w którym będziesz, co znacznie usprawni i ułatwi Twoją codzienną pracę.
Dodaliśmy w systemie nowy edytor tekstu. Od teraz po wprowadzeniu jakichkolwiek zmian w opisie pojawi się przycisk Zapisz, dzięki któremu będziesz miał pewność, że nowo wprowadzone przez Ciebie informacje zostaną na pewno zapisane. Oprócz tego wzbogaciliśmy edytor tekstu o nowe możliwości. Od tej pory, dzięki dodanej funkcji wcięcia oraz dostępności dodatkowych elementów list numerowanych i nienumerowanych, będziesz mógł tworzyć bardziej rozbudowane i przejrzyste listy obejmujące kilka poziomów.
Co więcej, znajdziesz również funkcję dodawania tabeli w edytorze tekstu, która pozwoli na łatwe i szybkie tworzenie tabel zawierających różnego rodzaju dane. Będziesz mógł operować tabelą w dowolny sposób poprzez zmianę liczby kolumn i wierszy, dostosowanie szerokości i wysokości poszczególnych komórek oraz wiele innych opcji takich jak: edytowanie nagłówków czy wstawianie obramowań i kolorów tła. Oprócz wszystkich wymienionych funkcji znajdziesz również opcję powiększenia okna edytora, dzięki której będziesz mógł wygodnie tworzyć obszerniejsze opisy obejmujące wiele elementów.
Od tej pory w Module System znajdziesz znaną już w systemie funkcję grupowych akcji. Edycja użytkowników stanie się jeszcze sprawniejsza, ponieważ od tej pory będziesz mógł jednym kliknięciem zmienić informacje odnośnie statusu czy działu.
Oprócz tego będziesz mógł również sprawnie pobrać stworzone już w systemie uprawnienia. Znajdziesz także grupowe akcje dla zmiany roli, uprawnień czy opiekunów kontaktów i kontrahentów, co pozwoli Ci na szybkie przekazanie odpowiedzialności pomiędzy użytkownikami.
Dodaliśmy nowy widok dla wyboru dat w różnych miejscach w systemie, w których istnieje możliwość ustawienia terminu np. na zadaniach, szansach sprzedaży czy kontrahentach. Od teraz możesz wybrać datę i godzinę nie tylko poprzez kliknięcie, ale również wpisując ją ręcznie w polu dla niej przeznaczonym. Dodatkowo dla zadań z wydarzeniem, będziesz mógł użyć kalendarza od razu po kliknięciu w termin wykonania.