Od teraz możesz jednym kliknięciem skopiować wszystkie najpotrzebniejsze informacje o swoich kontaktach w formie wizytówki.
Dotychczas korzystałeś z opcji Edytuj, dostępnej pod ikonką trzech kropek, w celu zmiany danych dla szansy sprzedaży. Od teraz edycja szans będzie jeszcze prostsza. Wystarczy, że klikniesz i wprowadzisz nowe dane dla pola, które chcesz wyedytować, a zmiany zostaną automatycznie zapisane po odkliknięciu.
Dodaliśmy możliwość definiowania informacji o rodzaju faktury dla usług. Od tej pory będziesz mógł dodać rodzaje faktury według własnych potrzeb, co pozwoli na lepsze zarządzanie sprzedanymi usługami dla kontrahentów.
Dla widoku lidera dodaliśmy możliwość Grupowania duplikatów zadań, dzięki której zadania będą wyświetlane tylko raz, niezależnie od liczby użytkowników wybranych na liderze oraz ich uczestnictwa w tych samych zadaniach, w przeciwieństwie do domyślnej opcji, dla której zadanie zostawało powielone dla każdego uczestnika zadania.
Nowy filtr umożliwia filtrowanie listy zadań po konkretnym kontrahencie.
Dodaliśmy nową funkcję dla grupowych akcji - zatwierdzenie, która znacznie usprawni Twoją pracę. Od tej pory będziesz mógł wybrać kilka zadań, które wymagają Twojego zatwierdzenia i jednym kliknięciem dodać do nich zatwierdzenie, edytować osoby zatwierdzające lub zmieniać statusy zatwierdzenia.
Możliwość ustawienia priorytetu dla kamieni milowych została dodana, aby pozwolić ci na jeszcze lepszą organizację pracy swojej jak i całego zespołu w projektach. Od tej pory możesz ułożyć kamienie milowe w dowolnej kolejności, ustalając tym samym ich priorytet.
Dodaliśmy nowy widok dla zadań zwykłych jak i projektowych widok kanban. Umożliwi on zarządzanie wizualne Twoją pracą, co pozwoli na jeszcze lepsze jej zorganizowanie oraz kontrolę realizacji celów. Ikonkę nowego widoku znajdziesz przy znanych już ikonkach dostępnych widoków.
Wraz z nowym widokiem pojawia się również kilka funkcji, które warto znać. Jedną z nich już możesz kojarzyć z widoku kalendarz, ponieważ jest to zmiana koloru zadań na kolor zgodny z grupą zadań lub priorytetem kontrahenta. Dodatkowo jest tu także do wyboru opcja „Bez koloru". Funkcja zmiany koloru jest dostępna dla Modułu Zadania.
W Module Projekty dla widoku kanban znajdziesz dodatkowo funkcję wyboru widoku dla kanbana. Możesz sam zdecydować czy chcesz widzieć zadania projektowe, tak jak w przypadku Modułu Zadania, z podziałem na status czy grupę projektu, do którego zadanie zostały przypisane.
Dodaliśmy możliwość dodania działu lub wszystkich aktywnych użytkowników do uczestników zadania za pomocą jednego kliknięcia. Od teraz nie będziesz musiał już dodawać każdego uczestnika osobno.
Od tej pory komunikacja podczas pracy nad zadaniami będzie jeszcze sprawniejsza i wygodniejsza. Dodaliśmy możliwość odpowiadania na konkretny komentarz do zadania. Dzięki temu uwagi odnośnie jednej odpowiedzi będą ze sobą powiązane i w łatwy sposób sprawdzisz historię konwersacji.
Ponadto, każdy nowy komentarz, który pojawi się w zadaniu, zostanie wyraźnie oznaczony, dzięki czemu będziesz od razu wiedzieć, od którego momentu musisz nadrobić konwersację.
Oprócz odpowiadania na komentarz, wprowadziliśmy również możliwość dodawania załączników do komentarzy. Wystarczy, że klikniesz na ikonkę załączników w trakcie dodawania lub edycji komentarza. Po wysłaniu załącznika w komentarzu zostanie on automatycznie przypisany do zadania i znajdziesz go również w zakładce Załączniki.
Od tej pory będziesz mógł jeszcze lepiej dostosować widok listy zadań. Jeżeli będziesz chciał mieć podgląd w zadania z określonego zakresu dat to wystarczy, że zaznaczysz je na kalendarzu i zapiszesz filtry.
Od teraz będziesz mógł powiększać i zmniejszać widok tygodniowy zadań, co pozwoli na lepsze zorientowanie się w pracy na dany dzień oraz na lepszą jej organizację podczas pracy na widoku kalendarza.
Dodaliśmy nowe pole dla listy zadań ID zadania. Pozwoli ono na łatwy dostęp do unikalnego numeru każdego zadania. Dodatkowo kliknięcie na numer ID w tabeli #1494 umożliwi Ci skopiowanie linku do wybranego zadania.
Dodaliśmy możliwość rozwijania i zwijania wszystkich grup zadań jednocześnie, co znacznie usprawni Twoją codzienną pracę. Dotychczas, aby rozwinąć lub zwinąć wszystkie grupy musiałeś to robić pojedynczo, od teraz wystarczy jedno kliknięcie.
Zmiana nazwy kamienia milowego jest teraz możliwa przez kliknięcie bezpośrednio na liście zadań.
W widoku lidera można teraz przeglądać grupy zadań podległych użytkowników.
Dodaliśmy nowy widok dla skrzynek pocztowych. Po zaznaczeniu opcji Pasek boczny zobaczysz wszystkie Twoje konta pocztowe, a przy ikonce każdego z nich ilość nieprzeczytanych wiadomości email, co pozwoli na lepsze zarządzanie wieloma kontami jednocześnie.
Dodaliśmy dodatkowe oznaczenia dla wiadomości e-mail, które będą pojawiać się w określonych sytuacjach. Gdy wiadomość nie dotrze do nadawcy pojawi się czerwona ikonka wykrzyknika.
Ikonka zielonego oka pojawi się przy wiadomościach, które zostały odczytane przez odbiorcę. Aby ta informacja została wyświetlona muszą zostać spełnione określone warunki.
Do tej pory wszystkie dni wolne oraz święta, które zdefiniowałeś w ustawieniach systemowych, były widoczne na małym kalendarzu przy liście zadań. Od teraz wszystkie dni wolne będą oznaczone na czerwono na wszystkich kalendarzach w systemie, aby jeszcze bardziej ułatwić planowanie pracy.
Dodaliśmy kilka zmian dla widoku lidera. Od teraz zamiast listy rozwijalnej ze wszystkimi użytkownikami podlegającymi liderowi zobaczysz podział pracowników ze względu na działy, do których zostali przypisani. Ponadto jednym kliknięciem będziesz mógł zaznaczyć i odznaczyć wszystkich użytkowników lub siebie.
Dla każdego widoku tabelarycznego dodaliśmy podświetlenie dla ostatniej pozycji, na której wykonywałeś jakiekolwiek działania. Dlatego od teraz, gdy wejdziesz w podgląd dowolnego zadania, po jego zamknięciu będziesz je widział oznaczone w tabeli. Znacznie ułatwi Ci to pracę w przypadku, gdy wykonujesz czynności na dużej ilości zadań. Funkcja jest dostępna w każdym module, w którym dostępny jest widok tabelaryczny.
Do tej pory wszystkie otrzymywane przez Ciebie powiadomienia znajdowały się pod ikonką. Dla nowej wersji dodaliśmy także ikonkę, dzięki czemu podzieliliśmy powiadomienia na te związane z pocztą oraz te powiązane z powiadomienia dotyczące funkcji systemowych czyli np. zadaniami.
Dodatkowo dla powiadomień systemowych i związanych z wiadomościami email dodaliśmy podział na Nowe i Odczytane. W zakładce Nowe znajdziesz wszystkie najnowsze powiadomienia, które po odczytaniu zostaną przeniesione do zakładki Odczytane. Znacznie ułatwi Ci to szybkie rozeznanie w aktualnych obowiązkach oraz komunikację z innymi użytkownikami.
Powiadomienia posiadają również kilka funkcji. Każde nowe powiadomienie możesz oznaczyć jak odczytane lub od razu usunąć, a także jednym kliknięciem możesz oznaczyć wszystkie nowe powiadomienia jako odczytane. Dodatkowo istnieje możliwość archiwizowania powiadomień. Należy jednak pamiętać, że po 90 dniach zostaną one usunięte z systemu.