Od teraz możesz przenosić wiele szans równocześnie. Jednym ruchem zmienisz etap lub status wielu elementów.
Możliwość wyeksportowania danych pozwoli ci w łatwy sposób nimi zarządzać. Jednym kliknięciem pobierzesz plik obejmujący wszystkie dane dla kontrahentów, kontaktów lub szans sprzedaży. Stosując filtry na tabeli pobierzesz tylko te dane, które Cię interesują.
Możliwość podglądu plików dla Modułu DMS pomoże ci usprawnić pracę z dokumentami oraz zaoszczędzi Twój czas od tej pory możesz jednym kliknięciem podejrzeć zawartość pliku. Dodatkowo w ogólnych informacjach dla plików graficznych zobaczysz miniaturki.
Od teraz będziesz mógł zarządzać tabelą z dokumentami kontrahenta dla Modułu DMS. Możliwość zmiany kolejności kolumn oraz dopasowania ich szerokości pozwoli ci dostosować wygląd tabeli do własnych potrzeb.
Na widoku kontrahenta wprowadziliśmy dwie zmiany. Pierwszą z nich jest nowa zakładka Adresy, która pozwoli na szybki dostęp do adresów kontrahenta. Znajduje się obok już istniejących zakładek Ogólne i Powiązania. Drugą zmianą jest dodanie notatki w zakładce Ogólne.
Data utworzenia jest teraz widoczna nad pierwszym etapem na widoku szansy.
Od teraz będziesz mógł lepiej zarządzać zadaniami widocznymi na kalendarzu. Dodaliśmy możliwość wykonania grupowych akcji dla zadań również dla tego widoku.
Od teraz będziesz mógł dodać, zmienić lub usunąć projekt z zadania także w Module Zadań. Jeżeli uznasz, że dodane zadanie powinno należeć do projektu - w każdej chwili będziesz mógł go dodać. Dodatkowo będziesz mógł wyedytować przypisany projekt, jeżeli uznasz, że inny projekt jest bardziej odpowiedni dla zadania, lub usunąć zadanie z projektu w przypadku, gdy praca związana z zadaniem nie dotyczy już działań na przypisanym projekcie.
Kolejną zmianą, którą zauważysz w trakcie pracy, jest różnica pomiędzy widokiem zadania zwykłego, a zadania z przypisanym projektem w Module Zadań. Widok zadania projektowego, który znasz już z Modułu Projekty, daje użytkownikowi podgląd wszystkich najważniejszych informacji dla projektu i pojawi się przy odczycie zadania w Module Zadań dla osób z dostępem do projektu. Jeżeli uczestnik zadania jest spoza projektu zostanie wyświetlony widok zadania zwykłego.
Dodatkowe filtry zostały dodane, żeby pomóc Ci jeszcze szybciej znaleźć to czego szukasz. Nowe filtry są dostępne zarówno na widoku listy projektów, jak i zadań projektu. Dla projektów będziesz mógł dodatkowo użyć filtra Uczestnicy projektu. Dla zadań projektowych, oprócz korzystania z już istniejących filtrów, będziesz mógł użyć nowych, takich jak: Nie pokazuj wykonanych zadań - zadanie musi być w całości wykonane, aby filtr zadziałał, Zlecający, Status.
Jeżeli często korzystasz z filtrów dla listy zadań projektu to możliwość ich zapisania oszczędzi Twój czas i ułatwi zarządzanie projektem, dzięki wyfiltrowaniu tylko tych elementów, które potrzebujesz do pracy. Każdy uczestnik projektu może zapisać swoje filtry.
Jeżeli chcesz usunąć zapisane filtry, kliknij Przywróć domyślne filtry.
Od teraz w projekcie znajdziesz nowy widok dla plików. Dzięki możliwości podglądu, pobrania pliku oraz przejścia do przypisanego zadania przez link, będziesz mógł szybko przejrzeć wszystkie pliki w projekcie oraz sprawnie nimi zarządzać.
Dotychczas korzystałeś z opcji Edytuj, dostępnej pod ikonką trzech kropek, w celu zmiany danych projektu. Od teraz edycja projektu będzie jeszcze prostsza. Wystarczy, że klikniesz i wprowadzisz nowe dane dla pola, które chcesz wyedytować, a zmiany zostaną automatycznie zapisane po odkliknięciu.
Nie tylko edycja dla projektu została uproszczona. Od teraz, również dla zadania, nie musisz dokonywać zmian poprzez pole Edytuj. Wystarczy kliknąć i zaktualizować dane dla pola, które chcesz wyedytować - po odkliknięciu zmiany zostaną zapisane.
Możliwość dostosowania pól na liście zadań pomoże Ci usprawnić pracę. Od teraz na liście zadań, dla Modułu Zadań i Projektów, będziesz miał możliwość tak zmodyfikować widok, żeby widzieć wszystkie dane, których potrzebujesz. Poza tym dodaliśmy nowe pola dla listy zadań: Grupa, Data utworzenia, Utworzył (osoba dodająca zadanie), Wykonano, Postęp wykonania zadania oraz Ilość załączników.
Do tej pory, aby dodać w pełni uzupełnione zadanie musiałeś to zrobić poprzez kliknięcie na ikonkę z plusem. Mogłeś również dodawać zadanie na liście zadań, jednak uzupełniając jedynie pole Tytuł. W celu uzupełnienia wszystkich pozostałych informacji musiałeś wejść w utworzone zadanie i wyedytować pozostałe informacje. Od teraz będziesz mógł bezpośrednio na liście zadań dodać lub wyedytować dane dla pól: Tagi, Priorytet, Status, Termin wykonania, Uczestnicy zadania, Kontrahent/Projekt, Czas na wykonanie zadania, a także, dla zadań projektowych pola: Kamień milowy, Zależności, Projekt, Grupa.
Jeżeli chcesz mieć możliwość dodania nowego zadania z większą ilością pól to powinieneś odpowiednio dostosować swój widok. Pola możesz dodać do listy zadań przez Możliwość dostosowania pól na liście zadań.
Nowe pole na liście zadań: Postęp wykonania zadania umożliwi Ci szybki podgląd postępu pracy nad zadaniem wszystkich uczestników. Gdy klikniesz na pole z postępem zobaczysz wszystkie aktualne statusy uczestników. Pole możesz dodać do listy zadań przez Możliwość dostosowania pól na liście zadań.
Od teraz kontakt z innymi będzie jeszcze szybszy i łatwiejszy. Dodaliśmy możliwość wywołania wszystkich uczestników zadania oraz wszystkich uczestników projektu za pomocą jednej komendy: @Uczestnicy zadania oraz @Uczestnicy projektu. Po wywołaniu każdy z uczestników otrzyma powiadomienie. Funkcji możesz użyć zarówno dla opisu zadania jak i komentarzy.
Nowa funkcja dostępna jest w opisie zadania oraz w komentarzach.
Dzięki możliwości włączenia trybu wyświetlania nocnego możesz chronić swoje oczy przy słabym oświetleniu, zmniejszając jasność i kontrast strony. W momencie, gdy warunki oświetlenia ulegną poprawie możesz wrócić do trybu dziennego lub używać trybu nocnego cały czas.
Dodaliśmy również możliwość szybkiej zmiany trybu. Wystarczy, że klikniesz na ikonkę zalogowanego użytkownika w prawym górnym rogu ekranu, a następnie na ikonkę trybu dziennego lub nocnego.
Wprowadziliśmy zmianę dla wyglądu powiadomień. Do tej pory mogłeś zauważyć zielony pasek powiadomienia na dole ekranu. Od teraz komunikaty będą pojawiały się w prawym dolnym rogu, a w przypadku dodania nowego elementu, np. zadania, będą posiadały opcje: „Otwórz" i „Kopiuj link", dzięki którym otworzysz nowo utworzony element lub skopiujesz do niego link.