System CRM / Lista zmian / Zmiany Kwiecień 2022
Na skróty:

Aktualizacja Kwiecień 2022

Moduł CRM

nowość

Wprowadzono akcje grupowe dla szans sprzedaży na widoku kanban.

Od teraz możesz przenosić wiele szans równocześnie. Jednym ruchem zmienisz etap lub status wielu elementów.

Zrzut ekranu przedstawiający grupowe przenoszenie szans w widoku Kanban.

Aby grupowo przenieść szanse na widoku Kanban:

  • Przejdź do widoku Kanban dla szans.
  • Wciśnij Ctrl i prawym przyciskiem myszki wybierz dowolne szanse.
  • Przenieś wybrane szanse na dowolny etap.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Dodano możliwość eksportu danych z list kontrahentów, kontaktów i szans sprzedaży.

Możliwość wyeksportowania danych pozwoli ci w łatwy sposób nimi zarządzać. Jednym kliknięciem pobierzesz plik obejmujący wszystkie dane dla kontrahentów, kontaktów lub szans sprzedaży. Stosując filtry na tabeli pobierzesz tylko te dane, które Cię interesują.

Zrzut ekranu przedstawiający opcję eksportu danych kontrahentów.

Aby wyeksportować tabelę kontrahentów:

  • Przejdź do Modułu CRM - Kontrahenci - Moi kontrahenci/Wszyscy Kontrahenci.
  • Kliknij ikonkę trzech kropek obok dodawania nowego kontrahenta.
  • Kliknij Wyeksportuj całą tabelę.
Wyeksportowanie danych jest możliwe tylko wtedy, gdy posiadasz uprawnienie **Eksport danych**, które jest dostępne w uprawnieniach użytkownika w grupie System.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Dodano podgląd plików w module Dokumenty (DMS).

Możliwość podglądu plików dla Modułu DMS pomoże ci usprawnić pracę z dokumentami oraz zaoszczędzi Twój czas od tej pory możesz jednym kliknięciem podejrzeć zawartość pliku. Dodatkowo w ogólnych informacjach dla plików graficznych zobaczysz miniaturki.

Zrzut ekranu przedstawiający podgląd pliku w Module DMS.

Aby wyświetlić podgląd pliku dla DMS:

  • Przejdź do widoku dla kontrahenta.
  • Kliknij ikonkę Dokumenty kontrahenta.
  • Wybierz plik klikając w jego nazwę.
  • Kliknij w miniaturkę dokumentu.
Podgląd dostępny dla plików o formacie graficznym (**image**), plików **pdf** lub **txt**.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono dostosowanie widoku listy w module Dokumenty (DMS).

Od teraz będziesz mógł zarządzać tabelą z dokumentami kontrahenta dla Modułu DMS. Możliwość zmiany kolejności kolumn oraz dopasowania ich szerokości pozwoli ci dostosować wygląd tabeli do własnych potrzeb.

Zrzut ekranu przedstawiający dostosowanie tabeli z dokumentami w Module DMS.

Aby dostosować wygląd tabeli z dokumentami:

  • Przejdź do widoku dla kontrahenta.
  • Kliknij ikonkę Dokumenty kontrahenta.
  • Przytrzymaj ikonkę trzech kropek po lewej stronie nazwy kolumny i przenieś kolumnę w dowolne miejsce.
  • Przytrzymaj prawe obramowanie dla nazwy kolumny i rozszerz lub zwęź jej szerokość.
  • Zapisz zmiany dla widoku, klikając w ikonkę trzech kropek i wybierając opcję Zapisz obecny widok.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Dodano zakładkę "Adresy" oraz pole "Notatka" na widoku kontrahenta.

Na widoku kontrahenta wprowadziliśmy dwie zmiany. Pierwszą z nich jest nowa zakładka Adresy, która pozwoli na szybki dostęp do adresów kontrahenta. Znajduje się obok już istniejących zakładek Ogólne i Powiązania. Drugą zmianą jest dodanie notatki w zakładce Ogólne.

Zrzut ekranu przedstawiający nową zakładkę 'Adresy' na widoku kontrahenta.

Aby wyświetlić adresy kontrahenta:

  • Przejdź do widoku dla kontrahenta.
  • Kliknij w ikonkę Adresy.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Dodano datę utworzenia na widoku szansy sprzedaży.

Data utworzenia jest teraz widoczna nad pierwszym etapem na widoku szansy.

Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł Zadania

nowość

Wprowadzono akcje grupowe dla zadań na widoku kalendarza.

Od teraz będziesz mógł lepiej zarządzać zadaniami widocznymi na kalendarzu. Dodaliśmy możliwość wykonania grupowych akcji dla zadań również dla tego widoku.

Zrzut ekranu przedstawiający grupowe edytowanie priorytetu zadań w widoku kalendarza.

Aby grupowo edytować priorytet zadań na widoku kalendarz:

  • Przejdź do Widoku kalendarz.
  • Wciśnij Ctrl i kliknij na zadania, którym chcesz zmienić priorytet.
  • Kliknij na trzy kropki na pasku grupowych akcji.
  • Kliknij Edytuj priorytet i wybierz nowy priorytet dla zadań.
  • Po odkliknięciu zadanie zostanie zaktualizowane.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono zmianę powiązania z projektem na widoku zadania.

Od teraz będziesz mógł dodać, zmienić lub usunąć projekt z zadania także w Module Zadań. Jeżeli uznasz, że dodane zadanie powinno należeć do projektu - w każdej chwili będziesz mógł go dodać. Dodatkowo będziesz mógł wyedytować przypisany projekt, jeżeli uznasz, że inny projekt jest bardziej odpowiedni dla zadania, lub usunąć zadanie z projektu w przypadku, gdy praca związana z zadaniem nie dotyczy już działań na przypisanym projekcie.

Zrzut ekranu przedstawiający zmianę projektu w zadaniu.

Aby zmienić projekt w zadaniu:

  • Przejdź do widoku zadania projektowego w Module Zadań.
  • Kliknij w pole **Projekt***.
  • Wybierz nowy projekt.
  • Po odkliknięciu zadanie zostanie zaktualizowane.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Ujednolicono widok zadania projektowego w modułach Zadania i Projekty.

Kolejną zmianą, którą zauważysz w trakcie pracy, jest różnica pomiędzy widokiem zadania zwykłego, a zadania z przypisanym projektem w Module Zadań. Widok zadania projektowego, który znasz już z Modułu Projekty, daje użytkownikowi podgląd wszystkich najważniejszych informacji dla projektu i pojawi się przy odczycie zadania w Module Zadań dla osób z dostępem do projektu. Jeżeli uczestnik zadania jest spoza projektu zostanie wyświetlony widok zadania zwykłego.

Zrzut ekranu przedstawiający różnicę między widokiem zadania projektowego a zwykłego.

Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł Projekty

nowość

Dodano nowe filtry na listach projektów i zadań.

Dodatkowe filtry zostały dodane, żeby pomóc Ci jeszcze szybciej znaleźć to czego szukasz. Nowe filtry są dostępne zarówno na widoku listy projektów, jak i zadań projektu. Dla projektów będziesz mógł dodatkowo użyć filtra Uczestnicy projektu. Dla zadań projektowych, oprócz korzystania z już istniejących filtrów, będziesz mógł użyć nowych, takich jak: Nie pokazuj wykonanych zadań - zadanie musi być w całości wykonane, aby filtr zadziałał, Zlecający, Status.

Zrzut ekranu przedstawiający filtr 'Zlecający' dla listy zadań projektu.

Aby użyć filtra „Zlecający" dla listy zadań projektu:

  • Przejdź do widoku zadań w projekcie.
  • Kliknij Zlecający.
  • Wybierz zlecającego lub zlecających, których zadania chcesz znaleźć.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Dodano możliwość zapisywania filtrów na liście zadań w projekcie.

Jeżeli często korzystasz z filtrów dla listy zadań projektu to możliwość ich zapisania oszczędzi Twój czas i ułatwi zarządzanie projektem, dzięki wyfiltrowaniu tylko tych elementów, które potrzebujesz do pracy. Każdy uczestnik projektu może zapisać swoje filtry.

Zrzut ekranu przedstawiający opcję zapisywania filtrów dla listy zadań projektu.

Aby zapisać wybrane filtry dla listy zadań projektu:

  • Przejdź do listy zadań w projekcie.
  • Wybierz filtry dla listy zadań.
  • Kliknij ikonkę Zapisz filtry.

Jeżeli chcesz usunąć zapisane filtry, kliknij Przywróć domyślne filtry.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Wprowadzono nowy widok "Pliki" wewnątrz projektu.

Od teraz w projekcie znajdziesz nowy widok dla plików. Dzięki możliwości podglądu, pobrania pliku oraz przejścia do przypisanego zadania przez link, będziesz mógł szybko przejrzeć wszystkie pliki w projekcie oraz sprawnie nimi zarządzać.

Zrzut ekranu przedstawiający nowy widok dla plików w projekcie.

Aby przejść do widoku dla plików projektu:

  • Przejdź do widoku zadań w projekcie.
  • Kliknij ikonkę Pliki.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono bezpośrednią edycję danych na widoku projektu.

Dotychczas korzystałeś z opcji Edytuj, dostępnej pod ikonką trzech kropek, w celu zmiany danych projektu. Od teraz edycja projektu będzie jeszcze prostsza. Wystarczy, że klikniesz i wprowadzisz nowe dane dla pola, które chcesz wyedytować, a zmiany zostaną automatycznie zapisane po odkliknięciu.

Zrzut ekranu przedstawiający edycję opisu projektu przez kliknięcie.

Aby wyedytować opis projektu:

  • Otwórz informacje o projekcie klikając Pokaż więcej obok nazwy projektu.
  • Kliknij w pole Opis.
  • Zaktualizuj opis dla projektu.
  • Zakończ edycję przez odkliknięcie w dowolnym miejscu.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono bezpośrednią edycję danych na widoku zadania.

Nie tylko edycja dla projektu została uproszczona. Od teraz, również dla zadania, nie musisz dokonywać zmian poprzez pole Edytuj. Wystarczy kliknąć i zaktualizować dane dla pola, które chcesz wyedytować - po odkliknięciu zmiany zostaną zapisane.

Zrzut ekranu przedstawiający edycję tytułu zadania przez kliknięcie.

Aby edytować tytuł zadania:

  • Otwórz dowolne zadanie.
  • Kliknij na pole Tytuł zadania.
  • Zmień tytuł dla zadania.
  • Po odkliknięciu pole zostanie zaktualizowane.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Dodano możliwość dostosowania kolumn na liście zadań.

Możliwość dostosowania pól na liście zadań pomoże Ci usprawnić pracę. Od teraz na liście zadań, dla Modułu Zadań i Projektów, będziesz miał możliwość tak zmodyfikować widok, żeby widzieć wszystkie dane, których potrzebujesz. Poza tym dodaliśmy nowe pola dla listy zadań: Grupa, Data utworzenia, Utworzył (osoba dodająca zadanie), Wykonano, Postęp wykonania zadania oraz Ilość załączników.

Zrzut ekranu przedstawiający dostosowanie pól na liście zadań.

Aby dostosować pola na widoku listy zadań:

  • Przejdź do widoku listy zadań.
  • Kliknij na ikonkę trzech kropek.
  • Kliknij Dostosuj.
  • Wybierz pola, które mają być widoczne na widoku używając przełącznika.
  • Zapisz zmiany dla widoku klikając w ikonkę trzech kropek i wybierając opcję Zapisz obecny widok.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono bezpośrednią edycję i tworzenie zadań z większą liczbą pól na liście.

Do tej pory, aby dodać w pełni uzupełnione zadanie musiałeś to zrobić poprzez kliknięcie na ikonkę z plusem. Mogłeś również dodawać zadanie na liście zadań, jednak uzupełniając jedynie pole Tytuł. W celu uzupełnienia wszystkich pozostałych informacji musiałeś wejść w utworzone zadanie i wyedytować pozostałe informacje. Od teraz będziesz mógł bezpośrednio na liście zadań dodać lub wyedytować dane dla pól: Tagi, Priorytet, Status, Termin wykonania, Uczestnicy zadania, Kontrahent/Projekt, Czas na wykonanie zadania, a także, dla zadań projektowych pola: Kamień milowy, Zależności, Projekt, Grupa.

Jeżeli chcesz mieć możliwość dodania nowego zadania z większą ilością pól to powinieneś odpowiednio dostosować swój widok. Pola możesz dodać do listy zadań przez Możliwość dostosowania pól na liście zadań.

Zrzut ekranu przedstawiający dodawanie zadania z uczestnikiem i tagiem na liście zadań.

Aby dodać zadanie na liście zadań z uczestnikiem i tagiem:

  • Przejdź do listy zadań.
  • Kliknij na pole +Dodaj w kolumnie Tytuł.
  • Kliknij na ikonkę Ilość uczestników.
  • Wybierz uczestników dla zadania.
  • Kliknij na pole w kolumnie Tagi.
  • Wybierz tag lub tagi, które chcesz dodać do zadania.
  • Kliknij Dodaj lub naciśnij Enter, aby dodać nowe zadanie.
Jeżeli wybierzesz na projekcie dodatkowe filtry np. kamień milowy, priorytet to podczas dodawania zadania, wybrane wcześniej filtry zostaną automatycznie przypisane do tworzonego zadania.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Dodano kolumnę "Postęp wykonania zadania" na liście zadań.

Nowe pole na liście zadań: Postęp wykonania zadania umożliwi Ci szybki podgląd postępu pracy nad zadaniem wszystkich uczestników. Gdy klikniesz na pole z postępem zobaczysz wszystkie aktualne statusy uczestników. Pole możesz dodać do listy zadań przez Możliwość dostosowania pól na liście zadań.

Zrzut ekranu przedstawiający pole 'Postęp wykonania zadania' na liście zadań.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Dodano możliwość wzmiankowania grupowego "@Uczestnicy" w zadaniach.

Od teraz kontakt z innymi będzie jeszcze szybszy i łatwiejszy. Dodaliśmy możliwość wywołania wszystkich uczestników zadania oraz wszystkich uczestników projektu za pomocą jednej komendy: @Uczestnicy zadania oraz @Uczestnicy projektu. Po wywołaniu każdy z uczestników otrzyma powiadomienie. Funkcji możesz użyć zarówno dla opisu zadania jak i komentarzy.

Zrzut ekranu przedstawiający wywoływanie uczestników zadania w komentarzu.

Aby wywołać wszystkich uczestników zadania:

  • Przejdź do widoku dowolnego zadania.
  • Kliknij w pole tekstowe Opis lub Komentarz.
  • Wpisz @.
  • Wybierz Uczestnicy zadania.
  • Po odkliknięciu zadanie zostanie zaktualizowane, a uczestnicy zadania dostaną powiadomienia dla zadania.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Dodano opcję wklejania tekstu z formatowaniem lub bez w edytorze tekstowym.

Nowa funkcja dostępna jest w opisie zadania oraz w komentarzach.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Dodano nową akcję grupową: "Usuń uczestników".

Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono wstawianie linków w komentarzach.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Dodano opcję filtrowania zadań bez tagu lub kamienia milowego.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Zwiększono maksymalny rozmiar załącznika w zadaniach do 25 MB.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Dodano opcję zwijania i rozwijania wszystkich podzadań w widoku projektu.

Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł Pulpit

nowość

Dodano możliwość eksportu danych z Raportu Czasu Pracy.

Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł System

nowość

Wprowadzono tryb nocny dla całej aplikacji.

Dzięki możliwości włączenia trybu wyświetlania nocnego możesz chronić swoje oczy przy słabym oświetleniu, zmniejszając jasność i kontrast strony. W momencie, gdy warunki oświetlenia ulegną poprawie możesz wrócić do trybu dziennego lub używać trybu nocnego cały czas.

Zrzut ekranu przedstawiający tryb dzienny i nocny aplikacji.

Aby włączyć tryb nocny:

  • Przejdź do ustawień użytkownika w Module System.
  • Przejdź do zakładki Preferencje.
  • Wybierz z menu: Aplikacja.
  • Włącz Tryb nocny, używając przełącznika.
  • Kliknij Zapisz.

Dodaliśmy również możliwość szybkiej zmiany trybu. Wystarczy, że klikniesz na ikonkę zalogowanego użytkownika w prawym górnym rogu ekranu, a następnie na ikonkę trybu dziennego lub nocnego.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Odświeżono wygląd i funkcjonalność powiadomień systemowych.

Wprowadziliśmy zmianę dla wyglądu powiadomień. Do tej pory mogłeś zauważyć zielony pasek powiadomienia na dole ekranu. Od teraz komunikaty będą pojawiały się w prawym dolnym rogu, a w przypadku dodania nowego elementu, np. zadania, będą posiadały opcje: „Otwórz" i „Kopiuj link", dzięki którym otworzysz nowo utworzony element lub skopiujesz do niego link.

Zrzut ekranu przedstawiający nowe powiadomienie z opcjami 'Otwórz' i 'Kopiuj link'.

Jak oceniasz tą zmianę?
0