System CRM / Lista zmian / Zmiany Grudzień 2021
Na skróty:

Aktualizacja Grudzień 2021

Moduł CRM

nowość

Dodano możliwość ustawienia własnego komunikatu dla statusu płatności na widoku kontrahenta.

Status płatności służy do określenia w jaki sposób klient reguluje płatności. Wraz z nową wersją masz możliwość, określenia widoczności oraz dodania dodatkowej informacji na widoku kontrahenta dla statusów płatności, zdefiniowanych w Ustawieniach. Ta nowa funkcjonalność pozwoli ci przekazać każdemu użytkownikowi, który zajmuje się wybranym klientem, dodatkowy komunikat np. o wstrzymaniu prac, jeżeli klient zalega z płatnościami.

Zrzut ekranu przedstawiający edycję statusów płatności z opcją dodawania tekstu.

Aby dodać dodatkowy komunikat dla statusu płatności kontrahenta:

  • Przejdź do Ustawień dla Modułu CRM, przez menu System - Ustawienia - Moduły - CRM - Ustawienia - Kontrahent.
  • Kliknij Zarządzaj dla Statusu płatności.
  • Kliknij w pole wyboru obok statusu płatności, który chcesz aby był widoczny na widoku kontrahenta.
  • Dodaj tekst klikając w ikonkę T.
  • Zatwierdź operację.

Po wybraniu dla kontrahenta statusu płatności, dla którego została zdefiniowana widoczność oraz dodatkowy tekst, na jego widoku pojawi się wpisany komunikat.

Przykładowa realizacja: TESTS.A. Dłużnik z płatnościami, co tydzień mail do przełożonego.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono wybór danych do zachowania podczas łączenia kontrahentów.

Łączenie kontrahentów pozwala ci na eliminowanie duplikatów, gdy jeden kontrahent zostanie dodany dwa razy i dla obu zostały już zdefiniowane dane. Istnieje możliwość, że część tych danych może być także duplikatem, dlatego od tej pory możesz w pełni decydować co zostanie przeniesione.

Zrzut ekranu przedstawiający okno łączenia kontrahentów z opcją wyboru danych do przeniesienia.

Aby przenieść tylko wybrane elementy podczas łączenia kontrahentów:

  • Kliknij ikonkę z trzema kropkami w prawym górnym rogu kontrahenta, którego chcesz usunąć.
  • Wybierz Połącz.
  • Kliknij w przełącznik obok danych, które chcesz przenieść.
  • Kliknij Zapisz.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Dodano możliwość tagowania kontrahentów.

Etykiety dla kontrahenta powstały, abyś mógł kategoryzować klientów zgodnie z potrzebami Twojej firmy. Możesz określić widoczność każdej dodanej etykiety na widoku kontrahenta pokazując tylko te, które niosą dla Ciebie najważniejsze informacje podczas kontaktu z nim. Każdy kontrahent może posiadać wiele etykiet.

Zrzut ekranu przedstawiający ustawienia tagów dla kontrahenta.

Aby dodać tagi oraz określić ich widoczność:

  • Przejdź do Ustawień dla Modułu CRM, przez menu System - Ustawienia - Moduły - CRM - Ustawienia - Kontrahent.
  • Kliknij Zarządzaj dla Tagi kontrahenta.
  • Dodaj etykietę oraz określ jej widoczność klikając pole wyboru.
  • Zatwierdź operację.

Zrzut ekranu przedstawiający edycję tagów dla kontrahenta.

Aby wybrać dodane tagi dla kontrahenta:

  • Przejdź do Edycji kontrahenta.
  • Kliknij zakładkę Ustawienia.
  • Wybierz etykiety w polu oznaczonym jako Tagi.
  • Zakończ edycję przez Zapisz.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Dodano możliwość przypisania wielu domen do kontrahenta.

Często kontrahent, z którym współpracujesz posiada wiele domen. Od tej pory, podczas edycji kontrahenta, możesz dodać taką informację, która zostanie wyświetlona w danych na widoku kontrahenta, w lewym rogu.

Zrzut ekranu przedstawiający dodawanie dodatkowych domen dla kontrahenta.

Aby dodać dodatkowe domeny dla kontrahenta:

  • Przejdź do Edycji kontrahenta.
  • Kliknij zakładkę Ogólne.
  • Przejdź do sekcji Dodatkowe domeny.
  • Kliknij znak plusa i dodaj dodatkową domenę.
  • Zakończ edycję przez Zapisz.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Dodano nowe pola związane z zadaniami na listach kontrahentów i szans sprzedaży.

Dodaliśmy dodatkowe dane dla listy tabelarycznej kontrahentów i szans, tak abyś jeszcze lepiej mógł zarządzać tymi elementami na podstawie wykonanych i niewykonanych zadań. Ostatnio wykonane zadanie to data wykonania ostatniego zadania dla kontrahenta lub szansy. Dzięki temu polu będziesz mógł zobaczyć kiedy dokładnie zostało wykonane zlecenie na danym kliencie, partnerze, dostawcy lub szansie. Następne zadanie to termin wykonania kolejnego zadania na kontrahencie lub szansie. To pole pomoże ci posortować kontrahentów lub szanse wg planowanych prac na nich.

Zrzut ekranu przedstawiający dodawanie pola 'Następne zadanie' dla listy kontrahentów.

Aby dodać pole Następne zadanie dla listy kontrahentów:

  • Przejdź do Listy kontrahentów.
  • Kliknij ikonkę trzech kropek obok dodawania nowego kontrahenta.
  • Kliknij Dostosuj i wybierz pole Następne zadanie - możesz użyć do tego wyszukiwarki umieszczonej w prawym górnym rogu.
  • Kliknij w Przełącznik.

Dodatkowo dla widoku kanban szans dodaliśmy pole Niewykonane zadania, dzięki któremu dla każdej szansy zostanie wyświetlona liczba niewykonanych zadań wraz z informacją, kiedy powinieneś się nimi zająć. Jeżeli zadania są podświetlone na żółto - termin wykonania jednego z zadań mija dzisiaj, jeżeli na czerwono - część z zadań na szansie jest przeterminowana, zadania na niebiesko posiadają termin wykonania z datą starszą niż dzisiaj. Po najechaniu na pole na szansie pojawi się podpowiedź z informacją o dacie kolejnego zadania. Dzięki temu polu będziesz mógł posortować szanse tak, aby na początku były te, którymi powinieneś zająć się w pierwszej kolejności.

Zrzut ekranu przedstawiający sortowanie szans wg Następnego zadania.

Aby posortować szanse wg Następnego zadania:

  • Przejdź do widoku Kanban dla szans.
  • Wybierz pole Następne zadanie w Dostosuj.
  • W Sortuj wybierz pole Następne zadania.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Umożliwiono zarządzanie widocznością statusów na widoku kontrahenta.

Status kontrahenta pozwala ci jasno określić na jakim etapie rozmów znajduje się pozyskany klient, partner lub dostawca. Od teraz możesz określić widoczność każdego zdefiniowanego w Systemie statusu, dzięki czemu na widoku kontrahenta zobaczysz tylko ten status, który jest dla ciebie ważny.

Zrzut ekranu przedstawiający zarządzanie widocznością statusów dla kontrahenta.

Aby wyświetlić status na widoku kontrahenta:

  • Przejdź do Ustawień dla Modułu CRM, przez menu System - Ustawienia - Moduły - CRM - Ustawienia - Kontrahent.
  • Kliknij Zarządzaj dla statusu, który chcesz aby był widoczny na widoku kontrahenta.
  • Kliknij w pole wyboru obok statusu.
Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł Szanse sprzedaży

nowość

Umożliwiono dostosowanie pól widocznych na widoku szansy sprzedaży w trybie kanban.

Od tej pory będziesz mógł w pełni zarządzać danymi, które będą wyświetlane na szansie dla widoku kanban. Dzięki tej funkcji każdy z użytkowników będzie mógł wyświetlić tylko te pola, które są dla niego ważne, bez potrzeby wchodzenia za każdym razem na widok szansy. Pola do wyboru to: Kontrahent, Prawdopodobieństwo, Kwota, Ilość usług, Ilość produktów, Planowana data zamknięcia, Niewykonane zadania.

Zrzut ekranu przedstawiający dodawanie danych dla szansy na widoku kanban.

Aby dodać dane dla szansy na widoku kanban:

  • Przejdź do widoku Kanban dla szans.
  • Kliknij ikonkę z trzema kropkami w prawym górnym rogu.
  • Wybierz pole Dostosuj.
  • Kliknij przełącznik obok pól, które chcesz wyświetlić na szansie.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Wprowadzono akcje grupowe dla szans sprzedaży na widoku kanban.

Od tej pory zbiorcza edycja szans jest dostępna nie tylko dla widoku tabelarycznego, ale także dla widoku kanban. Nie musisz już osobno aktualizować każdej szansy osobno lub przechodzić na widok tabelaryczny. Możesz dokonywać zbiorowej edycji szans dla opiekuna, statusu, lejka i etapu, prawdopodobieństwa, planowanej daty zamknięcia, kwoty, a także dodawać zadania i notatki dla wielu szans jednocześnie, na widoku kanban.

Zrzut ekranu przedstawiający zbiorczą edycję szans na tablicy Kanban.

Aby zbiorczo edytować opiekuna szans:

  • Zaznacz szanse, dla których chcesz dokonać zbiorowej edycji używając klawisza CTRL.
  • Wybierz z dostępnych opcji na dolnym pasku Edytuj opiekuna.
  • Wybierz na liście nowego opiekuna dla szans.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Odświeżono wygląd i funkcjonalność widoku kanban dla szans sprzedaży.

Dla nowej wersji zmieniliśmy wygląd kanban szans sprzedaży, tak aby był jeszcze bardziej przejrzysty i użyteczny. Dodaliśmy także kilka ważnych funkcji, aby proces sprzedaży w Twojej firmie przebiegał jeszcze sprawniej - pełne zarządzanie danymi na szansie oraz zbiorcza edycja pozwolą ci zoptymalizować procesy.

Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł Kreator dokumentów pdf

nowość

Umożliwiono zapisywanie załączników z wiadomości e-mail bezpośrednio w Dokumentach.

Wiadomość e-mail od kontrahenta czasami posiada załączniki, które są ważne w procesie obsługi, dlatego powinny zostać umieszczone w Dokumentach kontrahenta. Do tej pory, aby to zrobić musiałeś je pobrać i dopiero wgrać do Dokumentów. Teraz zrobisz to o wiele szybciej, wystarczy, że wybierzesz odpowiednią opcję na pliku.

Zrzut ekranu przedstawiający opcję zapisywania załączników z e-maila do dokumentów kontrahenta.

Aby dodać załączniki z e-maila do Dokumentów kontrahenta:

  • Przejdź do aktywności na widoku kontrahenta.
  • Rozwiń wiadomość e-mail z załącznikiem, który chcesz dodać do Dokumentów.
  • Wybierz opcje na załączniku: Zapisz w dokumentach kontrahenta.
  • Wybierz folder, gdzie chcesz zapisać plik.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono dołączanie plików z Dokumentów bezpośrednio do nowej wiadomości e-mail.

Przygotowując ważne pliki dla kontrahenta umieszczasz je w Dokumentach kontrahenta, tak aby mieć do nich szybki dostęp w jednym miejscu. Aby wysłać te dokumenty do kontrahenta musiałeś każdy dokument załączyć oddzielnie do wiadomości e-mail ze swojego dysku. Teraz będziesz mógł je wysłać jednym klikiem bezpośrednio z poziomu Dokumentów.

Zrzut ekranu przedstawiający opcję dodawania załączników do e-maila z dokumentów kontrahenta.

Aby dodać załączniki do e-maila z Dokumentów kontrahenta:

  • Przejdź do Dokumenty kontrahenta w prawym górnym rogu na widoku kontrahenta.
  • Wybierz pliki, które chcesz wysłać, klikając pola wyboru.
  • Wybierz ikonkę wiadomości e-mail na dolnym pasku grupowych akcji.
Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł Zadania

nowość

Umożliwiono filtrowanie zadań zespołu z pominięciem siebie w filtrze "Lider".

Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł Projekty

nowość

Dodano możliwość ponownego skierowania zadania do zatwierdzenia w projekcie.

Każdy uczestnik z uprawnieniem do edycji na projekcie może odznaczyć zatwierdzenie zadania (Wymaga zmiany/Odrzucono/Zatwierdzono) przez innego użytkownika.

Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł Poczta

nowość

Dodano wskaźnik odpowiedzi przy wiadomościach e-mail.

Dzięki synchronizacji poczty z kontrahentem w łatwy i przystępny sposób możesz śledzić całą historię korespondencji. Od tej pory możesz także szybko znaleźć maile, na które udzieliłeś odpowiedzi oraz te, które jeszcze na odpowiedź czekają. Informacja o wysłanej odpowiedzi pojawi się zarówno w Module Poczty jak i na widoku kontrahenta w aktywnościach. Ikonka odpowiedzi pojawi się na górze maila lub notatki, obok tytułu: Po najechaniu na ikonkę pojawi się podpowiedź z datą, kiedy została wysłana odpowiedź na wiadomość.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Wprowadzono listę wykluczonych adresów dla automatycznego powiązywania e-maili.

Czasami nie chcesz, aby wiadomości wysyłane na konkretne skrzynki pocztowe były automatycznie podpinane do kontrahenta. Od tej pory możesz definiować tzw. Listę wykluczonych adresów e-mail, dzięki której żadna wiadomość, z dodanych adresów e-mail, nie będzie widoczna na widoku powiązanego kontrahenta. Dalej będziesz miał możliwość ręcznego podpięcia wiadomości, dzięki czemu sam zdecydujesz, które z nich powinny być widoczne na kontrahencie.

Zrzut ekranu przedstawiający zarządzanie listą wykluczonych adresów e-mail.

Aby wyłączyć automatyczne podpinanie wiadomości dla adresu e-mail:

  • Przejdź do Ustawień dla Modułu Poczta, przez menu System - Ustawienia - Moduły - Poczta - Ustawienia.
  • Kliknij Zarządzaj dla Listy wykluczonych adresów e-mail.
  • Dodaj adres e-mail, który ma zostać wykluczony podczas synchronizacji poczty.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Dodano możliwość wyłączenia automatycznej synchronizacji dla skrzynki pocztowej.

Do tej pory nie miałeś wpływu na synchronizację poczty, która w sposób automatyczny odświeżała się co kilka minut, działając w tle. Od teraz możesz wyłączyć automatyczną synchronizacje każdej skrzynki pocztowej.

Zrzut ekranu przedstawiający ustawienia skrzynki pocztowej z opcją wyłączenia automatycznej synchronizacji.

Aby wyłączyć automatyczne podpinanie wiadomości dla adresu e-mail:

  • Przejdź do Ustawień skrzynki pocztowej (w Ustawieniach Modułu Poczty lub w Module Poczty. Dla Poczty będziesz miał dostęp tylko do Twoich skrzynek pocztowych).
  • Kliknij przełącznik obok pola Automatycznie synchronizuj skrzynkę pocztową na dole ustawień.
  • Zakończ edycję klikając przycisk Zapisz.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono odpowiadanie na e-maile bezpośrednio z widoku kontrahenta.

Pracując na widoku kontrahenta zauważyłeś wiadomość e-mail, która wymaga Twojej reakcji. Obecnie, aby odpowiedzieć na taką wiadomość musiałeś przejść do modułu Poczty albo stworzyć nową wiadomość przez kontakt podpięty do kontrahenta lub używając paska szybkiego dostępu. Wraz z nową wersją dajemy ci możliwość odpowiadania na taki e-maile bezpośrednio z poziomu aktywności na widoku kontrahenta.

Zrzut ekranu przedstawiający opcję odpowiedzi na wiadomość e-mail z poziomu kontrahenta.

Aby odpowiedzieć na wiadomość e-mail z poziomu aktywności kontrahenta:

  • Przejdź do aktywności na widoku kontrahenta.
  • Rozwiń wiadomość e-mail, na którą chcesz odpowiedzieć.
  • Kliknij ikonkę odpowiedzi.
  • Wybierz jedną z opcji: Odpowiedz lub Odpowiedz wszystkim.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Dodano automatyczne powiązywanie wiadomości e-mail na podstawie adresów w polach DW i UDW.

Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł System

nowość

Dodano możliwość zapisywania domyślnego sortowania dla list kontrahentów, kontaktów i szans sprzedaży.

Do tej pory kontrahenci, kontakty, szanse sprzedaży były posortowane wg aliasu, nazwy kontaktu lub szansy. Od teraz możesz samodzielnie decydować wg jakich danych mają być układane elementy, dzięki czemu na początku listy, będziesz widział te elementy, które są dla Ciebie najistotniejsze. Możesz sortować dane na podstawie wszystkich dostępnych kolumn.

Zrzut ekranu przedstawiający opcje sortowania listy kontrahentów.

Aby zmienić sortowanie dla kontrahentów:

  • Przejdź do Listy kontrahentów.
  • Kliknij ikonkę trzech kropek obok dodawania nowego kontrahenta.
  • Kliknij Sortuj i wybierz pole, po którym lista ma być sortowana (domyślnie lista jest sortowana rosnąco, klikając jeszcze raz w dane pole zostanie posortowana malejąco).
  • Kliknij Zapisz obecny widok.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Ujednolicono skróty klawiszowe dla systemów Windows i macOS.

Jak oceniasz tą zmianę?
0