Status płatności służy do określenia w jaki sposób klient reguluje płatności. Wraz z nową wersją masz możliwość, określenia widoczności oraz dodania dodatkowej informacji na widoku kontrahenta dla statusów płatności, zdefiniowanych w Ustawieniach. Ta nowa funkcjonalność pozwoli ci przekazać każdemu użytkownikowi, który zajmuje się wybranym klientem, dodatkowy komunikat np. o wstrzymaniu prac, jeżeli klient zalega z płatnościami.
Po wybraniu dla kontrahenta statusu płatności, dla którego została zdefiniowana widoczność oraz dodatkowy tekst, na jego widoku pojawi się wpisany komunikat.
Przykładowa realizacja: TESTS.A. Dłużnik z płatnościami, co tydzień mail do przełożonego.
Łączenie kontrahentów pozwala ci na eliminowanie duplikatów, gdy jeden kontrahent zostanie dodany dwa razy i dla obu zostały już zdefiniowane dane. Istnieje możliwość, że część tych danych może być także duplikatem, dlatego od tej pory możesz w pełni decydować co zostanie przeniesione.
Etykiety dla kontrahenta powstały, abyś mógł kategoryzować klientów zgodnie z potrzebami Twojej firmy. Możesz określić widoczność każdej dodanej etykiety na widoku kontrahenta pokazując tylko te, które niosą dla Ciebie najważniejsze informacje podczas kontaktu z nim. Każdy kontrahent może posiadać wiele etykiet.
Często kontrahent, z którym współpracujesz posiada wiele domen. Od tej pory, podczas edycji kontrahenta, możesz dodać taką informację, która zostanie wyświetlona w danych na widoku kontrahenta, w lewym rogu.
Dodaliśmy dodatkowe dane dla listy tabelarycznej kontrahentów i szans, tak abyś jeszcze lepiej mógł zarządzać tymi elementami na podstawie wykonanych i niewykonanych zadań. Ostatnio wykonane zadanie to data wykonania ostatniego zadania dla kontrahenta lub szansy. Dzięki temu polu będziesz mógł zobaczyć kiedy dokładnie zostało wykonane zlecenie na danym kliencie, partnerze, dostawcy lub szansie. Następne zadanie to termin wykonania kolejnego zadania na kontrahencie lub szansie. To pole pomoże ci posortować kontrahentów lub szanse wg planowanych prac na nich.
Dodatkowo dla widoku kanban szans dodaliśmy pole Niewykonane zadania, dzięki któremu dla każdej szansy zostanie wyświetlona liczba niewykonanych zadań wraz z informacją, kiedy powinieneś się nimi zająć. Jeżeli zadania są podświetlone na żółto - termin wykonania jednego z zadań mija dzisiaj, jeżeli na czerwono - część z zadań na szansie jest przeterminowana, zadania na niebiesko posiadają termin wykonania z datą starszą niż dzisiaj. Po najechaniu na pole na szansie pojawi się podpowiedź z informacją o dacie kolejnego zadania. Dzięki temu polu będziesz mógł posortować szanse tak, aby na początku były te, którymi powinieneś zająć się w pierwszej kolejności.
Status kontrahenta pozwala ci jasno określić na jakim etapie rozmów znajduje się pozyskany klient, partner lub dostawca. Od teraz możesz określić widoczność każdego zdefiniowanego w Systemie statusu, dzięki czemu na widoku kontrahenta zobaczysz tylko ten status, który jest dla ciebie ważny.
Od tej pory będziesz mógł w pełni zarządzać danymi, które będą wyświetlane na szansie dla widoku kanban. Dzięki tej funkcji każdy z użytkowników będzie mógł wyświetlić tylko te pola, które są dla niego ważne, bez potrzeby wchodzenia za każdym razem na widok szansy. Pola do wyboru to: Kontrahent, Prawdopodobieństwo, Kwota, Ilość usług, Ilość produktów, Planowana data zamknięcia, Niewykonane zadania.
Od tej pory zbiorcza edycja szans jest dostępna nie tylko dla widoku tabelarycznego, ale także dla widoku kanban. Nie musisz już osobno aktualizować każdej szansy osobno lub przechodzić na widok tabelaryczny. Możesz dokonywać zbiorowej edycji szans dla opiekuna, statusu, lejka i etapu, prawdopodobieństwa, planowanej daty zamknięcia, kwoty, a także dodawać zadania i notatki dla wielu szans jednocześnie, na widoku kanban.
Dla nowej wersji zmieniliśmy wygląd kanban szans sprzedaży, tak aby był jeszcze bardziej przejrzysty i użyteczny. Dodaliśmy także kilka ważnych funkcji, aby proces sprzedaży w Twojej firmie przebiegał jeszcze sprawniej - pełne zarządzanie danymi na szansie oraz zbiorcza edycja pozwolą ci zoptymalizować procesy.
Wiadomość e-mail od kontrahenta czasami posiada załączniki, które są ważne w procesie obsługi, dlatego powinny zostać umieszczone w Dokumentach kontrahenta. Do tej pory, aby to zrobić musiałeś je pobrać i dopiero wgrać do Dokumentów. Teraz zrobisz to o wiele szybciej, wystarczy, że wybierzesz odpowiednią opcję na pliku.
Przygotowując ważne pliki dla kontrahenta umieszczasz je w Dokumentach kontrahenta, tak aby mieć do nich szybki dostęp w jednym miejscu. Aby wysłać te dokumenty do kontrahenta musiałeś każdy dokument załączyć oddzielnie do wiadomości e-mail ze swojego dysku. Teraz będziesz mógł je wysłać jednym klikiem bezpośrednio z poziomu Dokumentów.
Każdy uczestnik z uprawnieniem do edycji na projekcie może odznaczyć zatwierdzenie zadania (Wymaga zmiany/Odrzucono/Zatwierdzono) przez innego użytkownika.
Dzięki synchronizacji poczty z kontrahentem w łatwy i przystępny sposób możesz śledzić całą historię korespondencji. Od tej pory możesz także szybko znaleźć maile, na które udzieliłeś odpowiedzi oraz te, które jeszcze na odpowiedź czekają. Informacja o wysłanej odpowiedzi pojawi się zarówno w Module Poczty jak i na widoku kontrahenta w aktywnościach. Ikonka odpowiedzi pojawi się na górze maila lub notatki, obok tytułu: Po najechaniu na ikonkę pojawi się podpowiedź z datą, kiedy została wysłana odpowiedź na wiadomość.
Czasami nie chcesz, aby wiadomości wysyłane na konkretne skrzynki pocztowe były automatycznie podpinane do kontrahenta. Od tej pory możesz definiować tzw. Listę wykluczonych adresów e-mail, dzięki której żadna wiadomość, z dodanych adresów e-mail, nie będzie widoczna na widoku powiązanego kontrahenta. Dalej będziesz miał możliwość ręcznego podpięcia wiadomości, dzięki czemu sam zdecydujesz, które z nich powinny być widoczne na kontrahencie.
Do tej pory nie miałeś wpływu na synchronizację poczty, która w sposób automatyczny odświeżała się co kilka minut, działając w tle. Od teraz możesz wyłączyć automatyczną synchronizacje każdej skrzynki pocztowej.
Pracując na widoku kontrahenta zauważyłeś wiadomość e-mail, która wymaga Twojej reakcji. Obecnie, aby odpowiedzieć na taką wiadomość musiałeś przejść do modułu Poczty albo stworzyć nową wiadomość przez kontakt podpięty do kontrahenta lub używając paska szybkiego dostępu. Wraz z nową wersją dajemy ci możliwość odpowiadania na taki e-maile bezpośrednio z poziomu aktywności na widoku kontrahenta.
Do tej pory kontrahenci, kontakty, szanse sprzedaży były posortowane wg aliasu, nazwy kontaktu lub szansy. Od teraz możesz samodzielnie decydować wg jakich danych mają być układane elementy, dzięki czemu na początku listy, będziesz widział te elementy, które są dla Ciebie najistotniejsze. Możesz sortować dane na podstawie wszystkich dostępnych kolumn.