Nie musisz już aktualizować każdego kontrahenta oddzielnie, aby edytować opiekuna, status kontrahenta, priorytet, branżę, status płatności, źródło pozyskania czy dodać zadanie lub notatkę. Teraz zrobisz to kilkoma kliknięciami.
Od teraz możesz zbiorczo edytować opiekuna, status kontaktu lub dodać kontrahenta dla wybranych kontaktów.
Każdy klient jest ważny. Jednak wraz ze wzrostem liczby klientów pojawia się pytanie, które zgłoszenia powinieneś potraktować priorytetowo. Dzięki zdefiniowaniu priorytetu dla kontrahenta możesz to określić. Dodatkowo dodając wizualizację dla priorytetu, kolor oraz ikonkę, możesz umieścić dodatkową informację dla kontrahenta, wszędzie tam gdzie występuje np. na widoku zadania, szansy i listach tabelarycznych. Obok typu kontrahenta pojawi się jego priorytet.
Od teraz dodając kontakt z adresem email, System spróbuje dopasować domenę w e-mailu do strony internetowej Twoich kontrahentów. Jeżeli znajdzie powiązanie automatycznie przypisze kontakt do kontrahenta. W przypadku, gdy posiadasz wielu kontrahentów z tą samą domeną - Twój kontakt zostanie dodany do tego, na którym ostatnio została wykonana aktywność.
Jeżeli nie masz dostępu do kontrahenta, a potrzebujesz uzyskać informacje, które znajdziesz jedynie w panelu kontrahenta możesz od teraz wysłać automatyczną prośbę o dostęp do opiekuna kontrahenta. Wysyłanie prośby o dostęp pojawi się automatycznie, jeżeli nie będziesz miał dostępu do kontrahenta na widoku zadania, widoku szansy, podczas wyszukiwania wyszukiwarką firmową. Po wysłaniu prośby opiekun otrzyma powiadomienie.
Jeśli posiadasz klientów, z którymi podpisałeś umowy długoterminowe, a płatności dokonywane są w różnych kwotach w zależności od miesiąca od teraz możesz je zaplanować dzięki funkcji Planer. Wystarczy, że ustalisz od kiedy kwota płatności ma zostać zmieniona. Już nie musisz pamiętać o zakładaniu zadań oraz ręcznej modyfikacji danych. System automatycznie zaktualizuje kwotę na umowie w określonym przez Ciebie dniu.
Dostępność: Edycja wybranej usługi > Menu "..." > "Pokaż historię zmian"
Aby zwiększyć przejrzystość, projekty powiązane z kontrahentem zostały przeniesione z listy zadań do własnej, dedykowanej zakładki.
Skrót jest teraz dostępny pod ikoną folderów.
Alias jest teraz generowany automatycznie podczas ręcznego tworzenia nowego kontrahenta.
Widok ten okazał się nieprzydatny.
Jeżeli chcesz szybko dokonać zmian, dla wybranych szans sprzedaży: opiekuna, lejka i etapu, statusu, kwoty, prawdopodobieństwa czy planowanej daty zamknięcia szansy lub dodać notatkę/zadanie użyj zbiorczej edycji.
Dodając usługi i produkty na szansie definiujesz, co możesz sprzedać jeżeli wygrasz szansę. Na kolejnych etapach szansy, jesteś w stanie zdefiniować także kwoty dla sprzedawanych elementów. Aby nie dodawać ręcznie po każdym dodaniu usługi/produktów kwoty dla szansy możesz automatycznie ją pobrać.
Możliwa jest teraz edycja pól: Kwota, Planowana data zamknięcia, Prawdopodobieństwo oraz Lejek, bez wchodzenia w tryb pełnej edycji.
Zmiana kontrahenta w szansie automatycznie aktualizuje go we wszystkich powiązanych zadaniach i aktywnościach (notatkach).
Dodano liczbę oraz sumy dla produktów i usług na szansie sprzedaży.
Zadania są podstawowym elementem organizacji pracy w MUSCODE. Dodaliśmy kilka nowych funkcjonalności, dzięki którym oszczędzisz czas Twój i Twojego zespołu.
Jeżeli jedno z zadań wymaga ponownego wykonania, np. dla innego klienta, możesz jednym kliknięciem zrobić kopię już istniejącego zadania.
Status zadania dla wszystkich uczestników zostanie zmieniony na Niewykonany, jeżeli zadanie wymaga zatwierdzenia jego status będzie usunięty. Terminy wykonania dla zadań oraz podzadań zostaną zaktualizowane na podstawie daty, w której zduplikujesz zadanie.
Teraz możesz na widoku zadania dokonać zmiany grupy zadania lub grupy projektu (jeżeli edytujesz zadanie w Module Projektów).
Archiwizacja zadań pozwala skupić się na aktywnych zadaniach, ponieważ usuwa zadanie z widoku, ale nie usuwa go całkowicie. Nadal będziesz mógł wyszukać zarchiwizowane zadanie w dowolnym momencie. Możesz użyć tej funkcji gdy np. zadanie jest wstrzymane na czas nieokreślony lub gdy chcesz, aby jego edycja została zablokowana. Po archiwizacji nie będziesz mógł edytować zadania, ale nadal będziesz mógł dodawać do niego komentarze.
Podczas rozmowy z kontrahentem tworzysz notatkę, w której zawierasz wszystkie ustalenia dotyczące jego potrzeb. Otrzymujesz email od klienta, w którym zawiera wszystkie wytyczne dot. zlecenia. Teraz powinieneś utworzyć zadanie, aby rozpocząć ich realizacje. Już nie musisz uzupełniać wszystkich ustaleń w opisie zadania. Od teraz możesz utworzyć zadanie z notatki, dzięki czemu uczestnicy zadania będą mieli szybki wgląd do wszystkich interesujących ich danych. Dodatkowo uczestnicy zadania nie muszą posiadać dostępu do kontrahenta.
Możesz dodawać nieograniczoną liczbę zadań do notatki - po dodaniu zadania przy id notatki pojawi się ikonka z linkami do utworzonych zadań.
Funkcja tworzenia zadania z notatki jest dostępna także w Module Poczty wystarczy, że wiadomość jest podpięta pod kontrahenta. Jeżeli wiadomość nie posiada przypiętego kontrahenta pojawi się panel dodawania nowego zadania.
Jeden z uczestników zadania wykonał pracę także innego uczestnika, ale chcesz aby oboje mieli dostęp do zadania, dlatego nie możesz go usunąć. Wystarczy, że oznaczysz jego status jako Wykonany, ponieważ od teraz możesz zarządzać statusami uczestników zadania, jeżeli jesteś właścicielem zadania lub Administratorem zadań.
Tag typu wydarzenie pozwala wytypować takie zadania, które musisz wykonać w określonym zakresie dat i godzin. Przykładem takiego typu zadań jest np. spotkanie z kontrahentem. W określonych godzinach tego spotkania będziesz niedostępny. Dzięki tagowi typu wydarzenie możesz zaplanować zadanie z dokładnym terminem wykonania. Oprócz widoczności tej informacji na liście zadań, możesz dodać wydarzenie z poziomu zadania na module Kalendarz. Dodane wydarzenie będzie powiązane dwustronnie z zadaniem, zmiana dla terminu lub kontrahenta jednego z elementów spowoduje zmianę także dla drugiego. Wszystkie zadania, dla których został wybrany tag typu wydarzenie, możesz znaleźć na widoku Kalendarza dziennym lub tygodniowym.
Teraz wszystkie zadania z wybranym tagiem, będą miały możliwość wyboru zakresu dat i godzin dla Terminu wykonania. Dodatkowo po wyborze Terminu Wykonania będziesz mógł dodać wydarzenie i zarezerwować czas w swoim kalendarzu.
Przy dodawaniu wydarzenia dane dla kontrahenta oraz terminu wykonania zostaną przeniesione z zadania. Dodatkowo, w proponowanych uczestnikach wydarzenia, zostanie wyświetlona lista kontaktów, dla wybranego w zadaniu kontrahenta, oraz uczestnicy zadania. To pozwoli szybko wybrać osoby, do których powinno zostać wysłane zaproszenie.
Dzwoni do Ciebie kontrahent prosząc o dokonanie jakiegoś działania na usłudze, którą sprzedał mu jego opiekun. Chcesz dodać zadanie dla opiekuna kontrahenta i usługi jednak nie wiesz kto to. Mógłbyś oczywiście wejść na kontrahenta i znaleźć odpowiednie osoby, ale dzięki naszej funkcjonalności zrobisz to szybciej. Wystarczy że dodasz zadanie i przypiszesz do niego kontrahenta. Następnie przejdziesz do Edytuj uczestników zadania. Przy opiekunie kontrahenta pojawi się ikonka natomiast przy opiekunie usługi ikonka wraz podpowiedzią jakiej usługi jest opiekunem. Wystarczy teraz wybrać odpowiednie osoby i gotowe.
Zdefiniowałeś z poziomu Lidera swój zespół. Teraz chciałbyś zobaczyć obłożenie całego zespołu, aby sprawdzić komu przyznać pilne zadanie. Do tej pory musiałeś pojedynczo wybierać członków zespołu i sprawdzać ich obłożenie obowiązkami. Teraz możesz wybrać dowolną liczbę użytkowników przez funkcję Lider w Module Zadań.
Aby wrócić tylko do swoich zadań wybierz ikonkę Tylko ja znajdującą się obok ikonki Wybierz wszystkich.
Jeżeli używasz widoku kalendarza do zarządzania zadaniami przyda się miejsce, gdzie będą trafiać zadania, dla których nie znasz jeszcze dokładnego terminu wykonania. Dla widoku miesięcznego będą to wszystkie zadania bez terminu wykonania. Dla widoku dziennego lub tygodniowego w Niezaplanowanych zostaną pokazane wszystkie zadania, z tagiem typu wydarzenia, bez zdefiniowanej daty startu lub daty końca zadania. Zadania zostaną wyświetlone pogrupowane względem grupy, do której zostały dodane.
Pole jest widoczne, jeśli zadanie zostało utworzone z poziomu szansy sprzedaży.
Rozumiemy, że przepływ pracy w Twojej organizacji jest dynamiczny i dostosowany do procesów oraz procedur. Dlatego daliśmy ci możliwość zarządzania naszymi domyślnymi statusami zadań. Możesz edytować i usuwać wszystkie statusy z wyjątkiem statusów: Niewykonany i Wykonany.
Dobrze wiemy jak ważne jest szybkie wyszukiwanie elementów, których potrzebujesz. Dlatego przenieśliśmy Zlecone Zadania oraz Wykonane zadania z menu bocznego i umieściliśmy je w wyszukiwarce. Dodatkowo dodaliśmy szybkie wyszukiwanie dla Zadań po terminie oraz Archiwalnych zadań.
Dodatkowo możesz wyszukać zadanie po jego treści lub tytule tylko w Zadaniach po terminie wpisując ciąg znaków, których szukasz.
Kalendarz w panelu bocznym pozwala patrzeć na rozkład zadań całościowo, dzięki czemu wiesz jak wygląda Twoja praca w tym tygodniu lub miesiącu. Do tej pory kalendarz wyświetlał zawsze liczbę niewykonanych zadań. Od teraz wszystkie filtry oraz wyszukiwanie zostają odzwierciedlone również w liczbach zadań na widoku kalendarza zarówno w Module Zadań jak i Projektów. Wybierz np. filtr Priorytet wysoki i zobacz ile zadań z tym priorytetem masz w tym tygodniu lub miesiącu.
Dodatkowe elementy do zbiorczej edycji w Module Zadań to edycja właściciela zadania, priorytetu i tagów, zmiana czasu na wykonanie zadania, archiwizacja lub przywracanie zadań z archiwum oraz usuwanie zadań.
Zadanie po oznaczeniu jako wykonane automatycznie zniknie z listy, jeśli aktywne są filtry pokazujące tylko zadania niewykonane.
Jeżeli Twój zespół posiada projekty, które często się powtarzają możesz jednym kliknięciem utworzyć szablon , dzięki czemu nie będziesz musiał za każdym razem rozpoczynać wszystkiego od nowa.
System automatycznie sprawdzi czy nad projektem pracowano w dni wolne. Wybierz Tak, jeżeli chcesz aby daty w projekcie uwzględniały dni wolne, wybierz Nie jeżeli mają je pomijać.
Po utworzeniu szablonu możesz dowolnie edytować wszystkie elementy projektu w taki sam sposób jak przy edycji zwykłego projektu.
Każdy z utworzonych szablonów możesz wybrać podczas dodawania nowego projektu.
Terminy wykonania dla zadań, projektu i kamieni milowych zostaną automatycznie zaktualizowane na podstawie wybranej przez Ciebie daty rozpoczęcia lub daty zakończenia.
Podzadania pozwalają na podzielenie Twojej pracy na mniejsze części. Od teraz możesz dynamicznie zarządzać zadaniami i podzadaniami przekształcając zadanie w podzadanie lub odwrotnie. Funkcja jest dostępna tylko dla Modułu Projektów.
Tworzysz zadanie, które początkowo miało wymagać małego nakładu pracy, ale dodajesz do niego coraz więcej podzadań i zaczyna rosnąć stając się coraz mniej przejrzyste. Jeżeli zaczynasz żałować, że nie utworzyłeś osobnego projektu zamiast zadania - mamy na to rozwiązanie. Funkcja jest dostępna tylko dla Modułu Projektów.
Po przekształceniu projektu w zadanie, zadanie główne zostanie zarchiwizowane, a podzadania przeniesione. Większość danych zadania zostanie przeniesiona do nowego projektu. Nazwa i opis zadania zostaną przeniesione do nazwy i opisu projektu. Uczestnicy zadania zostaną dodani jako uczestnicy projektu, a właściciel zadania jako właściciel projektu. Wszystkie dane dotyczące podzadań, wraz z historią, zostaną przeniesione jako zadania projektu.
Projekty są tworzone i aktualizowane w sposób dynamiczny. Często zadanie stworzone dla jednego projektu okazuje się należeć do innego powiązanego projektu. Teraz możesz dynamicznie zarządzać przynależnością zadania.
Historia projektu pozwala zidentyfikować kto, kiedy i w jaki sposób zmodyfikował dane w projekcie. Wszystkie zmiany są aktualizowane na bieżąco, dzięki czemu masz dostęp do aktualnych danych. W projekcie domyślnie pokazywane są zmiany tylko dla projektu, jednak jeżeli chcesz mieć podgląd w pełną historię, z historią zadań, możesz łatwo ją wyświetlić.
Po wybraniu pełnej historii automatycznie pojawią się domyślny filtr dla daty. Zostaną wyświetlone zmiany, które zostały wykonane dla projektu w aktualnym miesiącu.
Od tej pory możesz w pełni modyfikować nasze domyślne statusy dla projektów, tak aby w pełni je dostosować do przepływu pracy w Twojej organizacji.
Oznacz jeden ze statusów jako domyślny, dzięki czemu każdy nowy projekt będzie tworzony z tym statusem.
Jeżeli usuniesz status, który został już wykorzystany w projektach, status tych projektów zostanie zmieniony na domyślny.
Dodatkowo możesz sam decydować, które zadania z projektów będą przekazywane do Modułu Zadań. Wystarczy, że dla odpowiedniego statusu projektu klikniesz ikonkę zadań, dzięki czemu tylko zadania z projektów o wybranym statusie, będą przekazywane do Modułu Zadań.
Aby edytować lub usunąć status przesuń kursor myszki na wybrany status i naciśnij na odpowiednią ikonkę edycji lub usuwania.
Aby dodać nowy status użyj przycisku + lub dodaj go w przygotowanym polu.
Aby oznaczyć status jako domyślny zaznacz pole wyboru.
Aby zadania z projektu były przekazywane do Modułu Zadań kliknij w ikonkę zadań.
Historia zadań znajduje się w tym samym miejscu co dotychczas, jednak została zaktualizowana i obserwuje zmiany na wszystkich elementach zadania. Dodatkowo dodaliśmy filtry, dzięki którym szybko wyfiltrujesz nie tylko zakres dat dla zmian w zadaniu lub projekcie, ale także będziesz mógł śledzić aktywność wybranego użytkownika.
Aby jeszcze sprawniej wyszukiwać zadania w projekcie dodaliśmy dodatkowe elementy do szybkiego wyszukiwania. Od teraz możesz wyszukać w projekcie: Wykonane, Niewykonane zadania oraz Zadania po terminie. Dodatkowo dodaliśmy szybkie wyszukiwanie dla zadań, w których jesteś uczestnikiem. Dzięki czemu możesz sprawnie odnaleźć: Moje niewykonane zadania i Moje zadania po terminie, które czekają na Twoją akcję oraz zobaczyć jakie zadania już wykonałeś dla projektu (Moje wykonane zadania).
Dodatkowo możesz wyszukiwać zadania po treści w wybranych filtrach, co ograniczy zakres Twoich poszukiwań. Jeżeli wpiszesz ciąg znaków w wyszukiwarce, System wyszuka wszystkie zadania w projekcie, które zawierają podaną przez Ciebie sekwencję. Jeżeli wybierzesz filtr, np. Niewykonane zadania, ciąg znaków zostanie wyszukany tylko w niewykonanych zadaniach w projekcie. O tym, w jakim zakresie zadań wyszukujesz informuje ikonka znajdująca się w prawym rogu paska wyszukiwania.
Umożliwiono integrację skrzynek pocztowych Gmail oraz Microsoft z wykorzystaniem bezpiecznego protokołu IMAP i dedykowanych haseł dla aplikacji.
Funkcja jest dostępna podczas tworzenia odpowiedzi w nowym oknie.
Widok kalendarza pozwala w prosty sposób tworzyć harmonogram oraz szybko zarządzać nie tylko wydarzeniami w Module Kalendarz, ale także zadaniami w Module Zadań oraz Projektów. Dlatego stworzyliśmy kilka dostosowań dla tego widoku, tak aby był dla Ciebie jak najbardziej przejrzysty. Wystarczy, że wybierzesz je raz, a System zapamięta Twój wybór jako domyślny aż do momentu ponownej zmiany.
Na widoku kalendarza dziennym lub tygodniowym w Module Zadań znajdziesz zadania, dla których został wybrany tag typu wydarzenie, a więc wszystkie zadania, które posiadają termin wykonania z zakresem godzin.
Grupowe akcje znasz już z Modułu Zadań, pozwalają one wykonać wiele akcji na wielu elementach, co znacznie oszczędza Twój czas. Zbiorcza edycja rekordów pozwoli w szybki sposób edytować dane, bez potrzeby wchodzenia w każdy rekord oddzielnie. Biorąc pod uwagę oszczędność Twojego czasu rozszerzyliśmy grupową zmianę w Module Zadań o nowe elementy oraz dodaliśmy zbiorczą edycje dla Modułu Kontrahenci, Kontakty, Szanse sprzedaży.
Szablony zadań, notatek, wiadomości email powinieneś już znać. Szablony pozwalają zautomatyzować Twoją pracę przez tworzenie wstępnie zdefiniowanej struktury, którą można wykorzystać ponownie. Podczas dodawania szablonów mogłeś określić alias, który pozwolił na jednoznaczne zdefiniowanie szablonu. Teraz, dzięki niemu, możesz jeszcze szybciej użyć szablonu. Wystarczy, że przy dodawaniu notatki, wiadomości email, zadania lub projektu zaczniesz wpisywać ciąg znaków odpowiadający aliasowi i wybierzesz z podpowiedzi szukany szablon.
Pracując na kontrahentach najczęściej zajmujesz się lub jesteś opiekunem kilkunastu klientów, często tylko niektórzy w określonym czasie potrzebują Twojego wzmożonego wsparcia. Abyś nie musiał za każdym razem ich wyszukiwać np. dodając zadanie czy szansę sprzedaży stworzyliśmy listę proponowanych kontrahentów, która dynamicznie się zmienia na podstawie Twoich wyborów w Systemie. Podobne rozwiązanie zastosowaliśmy dla proponowanych projektów, pokazując listę projektów, w których najczęściej wykonujesz akcje.
Zmiany obejmują m.in. uwidocznienie niektórych elementów, scalenie opcji w menu kontekstowym, a także odświeżenie wyglądu wyszukiwarki i aliasu kontrahenta.