System CRM / Lista zmian / Zmiany Październik 2021
Na skróty:

Aktualizacja Październik 2021

Moduł CRM

nowość

Wprowadzono akcje grupowe na liście kontrahentów.

Nie musisz już aktualizować każdego kontrahenta oddzielnie, aby edytować opiekuna, status kontrahenta, priorytet, branżę, status płatności, źródło pozyskania czy dodać zadanie lub notatkę. Teraz zrobisz to kilkoma kliknięciami.

Zrzut ekranu przedstawiający zbiorczą edycję opiekuna dla kontrahentów.

Aby zbiorczo edytować opiekuna dla kontrahentów:

  • Kliknij w ikonkę Filtruj nad tabelą, tak aby pojawiły się pola wyboru przy każdym rekordzie kontrahenta.
  • Wybierz kontrahentów, dla których chcesz dokonać zmiany klikając w pola wyboru.
  • Wybierz z dostępnych opcji na dolnym pasku Edytuj opiekuna.
  • Wybierz nowego opiekuna dla wybranych kontrahentów.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Wprowadzono akcje grupowe na liście kontaktów.

Od teraz możesz zbiorczo edytować opiekuna, status kontaktu lub dodać kontrahenta dla wybranych kontaktów. Zrzut ekranu przedstawiający zbiorczą edycję statusu dla kontaktów.

Aby zbiorczo edytować status dla kontaktów:

  • Kliknij w ikonkę Filtruj nad tabelą, tak aby pojawiły się pola wyboru przy każdym rekordzie kontaktu.
  • Wybierz kontakty, dla których chcesz dokonać zmiany klikając w pola wyboru.
  • Wybierz z dostępnych opcji na dolnym pasku Edytuj status i wybierz status: Aktywny/Nieaktywny.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono definiowanie i przypisywanie priorytetów do kontrahentów.

Każdy klient jest ważny. Jednak wraz ze wzrostem liczby klientów pojawia się pytanie, które zgłoszenia powinieneś potraktować priorytetowo. Dzięki zdefiniowaniu priorytetu dla kontrahenta możesz to określić. Dodatkowo dodając wizualizację dla priorytetu, kolor oraz ikonkę, możesz umieścić dodatkową informację dla kontrahenta, wszędzie tam gdzie występuje np. na widoku zadania, szansy i listach tabelarycznych. Obok typu kontrahenta pojawi się jego priorytet.

Zrzut ekranu przedstawiający edycję priorytetów kontrahenta.

Aby dodać wizualizacje dla priorytetu kontrahenta:

  • Przejdź do Ustawień dla Modułu CRM, przez menu System - Ustawienia - Moduły - CRM - Ustawienia - Kontrahent.
  • Kliknij Zarządzaj dla Priorytety kontrahenta.
  • Dodaj kolor klikając Zmień kolor, dodaj ikonkę klikając Zmień ikonę.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Wprowadzono automatyczne powiązywanie kontaktów z kontrahentami po domenie e-mail.

Od teraz dodając kontakt z adresem email, System spróbuje dopasować domenę w e-mailu do strony internetowej Twoich kontrahentów. Jeżeli znajdzie powiązanie automatycznie przypisze kontakt do kontrahenta. W przypadku, gdy posiadasz wielu kontrahentów z tą samą domeną - Twój kontakt zostanie dodany do tego, na którym ostatnio została wykonana aktywność.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono wysłanie prośby o dostęp do widoku kontrahenta.

Jeżeli nie masz dostępu do kontrahenta, a potrzebujesz uzyskać informacje, które znajdziesz jedynie w panelu kontrahenta możesz od teraz wysłać automatyczną prośbę o dostęp do opiekuna kontrahenta. Wysyłanie prośby o dostęp pojawi się automatycznie, jeżeli nie będziesz miał dostępu do kontrahenta na widoku zadania, widoku szansy, podczas wyszukiwania wyszukiwarką firmową. Po wysłaniu prośby opiekun otrzyma powiadomienie. Zrzut ekranu przedstawiający opcję wysłania prośby o dostęp do kontrahenta.

Aby wysłać prośbę o dostęp:

  • Kliknij ikonkę dzwonka znajdujący się po prawej stronie sekcji Kontrahent.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Wprowadzono planer do automatycznej zmiany kwot płatności w usługach.

Jeśli posiadasz klientów, z którymi podpisałeś umowy długoterminowe, a płatności dokonywane są w różnych kwotach w zależności od miesiąca od teraz możesz je zaplanować dzięki funkcji Planer. Wystarczy, że ustalisz od kiedy kwota płatności ma zostać zmieniona. Już nie musisz pamiętać o zakładaniu zadań oraz ręcznej modyfikacji danych. System automatycznie zaktualizuje kwotę na umowie w określonym przez Ciebie dniu.

Zrzut ekranu przedstawiający planer zmiany kwot płatności na usługach.

Aby aktywować planer zmiany kwoty na umowie:

  • Przejdź do wybranej usługi z umową kontrahenta.
  • Kliknij Edytuj w prawym górnym rogu.
  • Przejdź do zakładki Płatności.
  • Kliknij w ikonkę Planer zmiany kwot płatności obok pola Kwota płatności.
  • Wpisz kwotę oraz wybierz datę, kiedy ma zostać zmieniona. Zapisz zmianę wybierając przycisk +.
  • Powtórz operację tyle razy ile kwota płatności na umowie powinna zostać zmieniona.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Dodano historię zmian wartości pól na widoku usługi.

Dostępność: Edycja wybranej usługi > Menu "..." > "Pokaż historię zmian"

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Dodano pole "YouTube" w mediach społecznościowych na widoku kontrahenta i kontaktu.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Wydzielono zakładkę "Projekty" na widoku kontrahenta.

Aby zwiększyć przejrzystość, projekty powiązane z kontrahentem zostały przeniesione z listy zadań do własnej, dedykowanej zakładki.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Umożliwiono zmianę rozmiaru okna podglądu e-mail na widoku kontrahenta.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Przeniesiono skrót do "Dokumentów" na górny pasek widoku kontrahenta.

Skrót jest teraz dostępny pod ikoną folderów.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Wprowadzono automatyczne generowanie aliasu podczas tworzenia kontrahenta.

Alias jest teraz generowany automatycznie podczas ręcznego tworzenia nowego kontrahenta.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usunięto

Usunięto widżet "Ostatnie dokumenty" z widoku kontrahenta.

Widok ten okazał się nieprzydatny.

Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł Szanse sprzedaży

nowość

Wprowadzono akcje grupowe na liście szans sprzedaży.

Jeżeli chcesz szybko dokonać zmian, dla wybranych szans sprzedaży: opiekuna, lejka i etapu, statusu, kwoty, prawdopodobieństwa czy planowanej daty zamknięcia szansy lub dodać notatkę/zadanie użyj zbiorczej edycji.

Zrzut ekranu przedstawiający grupowe dodawanie zadań dla szans sprzedaży.

Aby grupowo dodać zadania dla szans:

  • Kliknij w ikonkę Filtruj nad tabelą, tak aby pojawiły się pola wyboru przy każdym rekordzie szansy.
  • Wybierz szanse, dla których chcesz dokonać zmiany klikając w pola wyboru.
  • Wybierz z dostępnych opcji na dolnym pasku Dodaj zadanie.
  • Uzupełnij dane zadania.
  • Kliknij na zadaniu Zapisz lub Zapisz i dodaj nowy, jeżeli chcesz dodać więcej zadań dla wybranych szans.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono automatyczną aktualizację kwoty szansy na podstawie usług i produktów.

Dodając usługi i produkty na szansie definiujesz, co możesz sprzedać jeżeli wygrasz szansę. Na kolejnych etapach szansy, jesteś w stanie zdefiniować także kwoty dla sprzedawanych elementów. Aby nie dodawać ręcznie po każdym dodaniu usługi/produktów kwoty dla szansy możesz automatycznie ją pobrać.

Zrzut ekranu przedstawiający opcję automatycznej aktualizacji kwoty na szansie sprzedaży.

Aby automatycznie pobrać kwotę z usług i produktów:

  • Dodaj usługi i/lub produkty na szansie.
  • Zaktualizuj cenę usług i/lub produktów.
  • Kliknij ikonkę Pobierz kwotę z aktywnych usług i produktów w sekcji Kwota.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Dodano wyszukiwarkę na liście szans sprzedaży.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Umożliwiono bezpośrednią edycję danych na widoku szansy sprzedaży.

Możliwa jest teraz edycja pól: Kwota, Planowana data zamknięcia, Prawdopodobieństwo oraz Lejek, bez wchodzenia w tryb pełnej edycji.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Usprawniono zmianę kontrahenta w szansie sprzedaży.

Zmiana kontrahenta w szansie automatycznie aktualizuje go we wszystkich powiązanych zadaniach i aktywnościach (notatkach).

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Dodano kolumny z sumą wartości produktów i usług na liście szans sprzedaży.

Dodano liczbę oraz sumy dla produktów i usług na szansie sprzedaży.

Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł Zadania

nowość

Wprowadzono nowe funkcje w module Zadań.

Zadania są podstawowym elementem organizacji pracy w MUSCODE. Dodaliśmy kilka nowych funkcjonalności, dzięki którym oszczędzisz czas Twój i Twojego zespołu.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono duplikowanie zadań.

Jeżeli jedno z zadań wymaga ponownego wykonania, np. dla innego klienta, możesz jednym kliknięciem zrobić kopię już istniejącego zadania.

Zrzut ekranu przedstawiający opcję 'Duplikuj zadanie' w menu zadania.

Aby zduplikować zadanie:

  • Kliknij ikonkę z trzema kropkami w prawym górnym rogu zadania.
  • Wybierz Duplikuj zadanie.

Status zadania dla wszystkich uczestników zostanie zmieniony na Niewykonany, jeżeli zadanie wymaga zatwierdzenia jego status będzie usunięty. Terminy wykonania dla zadań oraz podzadań zostaną zaktualizowane na podstawie daty, w której zduplikujesz zadanie.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono zmianę grupy zadania bezpośrednio na jego widoku.

Teraz możesz na widoku zadania dokonać zmiany grupy zadania lub grupy projektu (jeżeli edytujesz zadanie w Module Projektów). Zrzut ekranu przedstawiający pole 'Grupa zadania' na widoku zadania.

Aby zmienić grupę:

  • Kliknij na pole oznaczone jako Grupa zadania obok pola Czas na wykonanie zadania w Module Zadań lub obok pola Projekt w Module Projektów.
  • Wybierz odpowiednią grupę.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono archiwizację zadań.

Archiwizacja zadań pozwala skupić się na aktywnych zadaniach, ponieważ usuwa zadanie z widoku, ale nie usuwa go całkowicie. Nadal będziesz mógł wyszukać zarchiwizowane zadanie w dowolnym momencie. Możesz użyć tej funkcji gdy np. zadanie jest wstrzymane na czas nieokreślony lub gdy chcesz, aby jego edycja została zablokowana. Po archiwizacji nie będziesz mógł edytować zadania, ale nadal będziesz mógł dodawać do niego komentarze.

Zrzut ekranu przedstawiający opcję 'Archiwizuj' w menu zadania.

Aby zarchiwizować zadanie:

  • Kliknij ikonkę z trzema kropkami w prawym górnym rogu zadania.
  • Wybierz Archiwizuj zadanie.
  • Potwierdź operację klikając OK.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono tworzenie zadania bezpośrednio z widoku aktywności (notatki, e-maila).

Podczas rozmowy z kontrahentem tworzysz notatkę, w której zawierasz wszystkie ustalenia dotyczące jego potrzeb. Otrzymujesz email od klienta, w którym zawiera wszystkie wytyczne dot. zlecenia. Teraz powinieneś utworzyć zadanie, aby rozpocząć ich realizacje. Już nie musisz uzupełniać wszystkich ustaleń w opisie zadania. Od teraz możesz utworzyć zadanie z notatki, dzięki czemu uczestnicy zadania będą mieli szybki wgląd do wszystkich interesujących ich danych. Dodatkowo uczestnicy zadania nie muszą posiadać dostępu do kontrahenta.

Zrzut ekranu przedstawiający opcję 'Dodaj zadanie' w menu notatki.

Aby dodać zadanie do notatki:

  • Kliknij ikonkę z trzema kropkami w prawym górnym rogu notatki.
  • Wybierz Dodaj zadanie.
  • Uzupełnij lub edytuj utworzone zadanie.

Możesz dodawać nieograniczoną liczbę zadań do notatki - po dodaniu zadania przy id notatki pojawi się ikonka z linkami do utworzonych zadań.

Funkcja tworzenia zadania z notatki jest dostępna także w Module Poczty wystarczy, że wiadomość jest podpięta pod kontrahenta. Jeżeli wiadomość nie posiada przypiętego kontrahenta pojawi się panel dodawania nowego zadania.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono zmianę statusu poszczególnym uczestnikom zadania.

Jeden z uczestników zadania wykonał pracę także innego uczestnika, ale chcesz aby oboje mieli dostęp do zadania, dlatego nie możesz go usunąć. Wystarczy, że oznaczysz jego status jako Wykonany, ponieważ od teraz możesz zarządzać statusami uczestników zadania, jeżeli jesteś właścicielem zadania lub Administratorem zadań. Zrzut ekranu przedstawiający edycję uczestników zadania i ich statusów.

Aby zmienić status zadania dla uczestnika:

  • Przejdź do Edytuj uczestników zadania klikając w pole oznaczone jako Uczestnicy na widoku zadania.
  • Kliknij w pole z datą i wybierz odpowiedni status.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono tworzenie wydarzeń w kalendarzu z poziomu zadania.

Tag typu wydarzenie pozwala wytypować takie zadania, które musisz wykonać w określonym zakresie dat i godzin. Przykładem takiego typu zadań jest np. spotkanie z kontrahentem. W określonych godzinach tego spotkania będziesz niedostępny. Dzięki tagowi typu wydarzenie możesz zaplanować zadanie z dokładnym terminem wykonania. Oprócz widoczności tej informacji na liście zadań, możesz dodać wydarzenie z poziomu zadania na module Kalendarz. Dodane wydarzenie będzie powiązane dwustronnie z zadaniem, zmiana dla terminu lub kontrahenta jednego z elementów spowoduje zmianę także dla drugiego. Wszystkie zadania, dla których został wybrany tag typu wydarzenie, możesz znaleźć na widoku Kalendarza dziennym lub tygodniowym. Zrzut ekranu przedstawiający ustawienia tagów zadań z opcją 'Oznacz tag jako wydarzenie'.

Aby dodać tag jako wydarzenie:

  • Przejdź do Ustawień dla Modułu Zadań, przez menu System - Ustawienia - Moduły - Zadania - Ustawienia.
  • Kliknij Dostosuj dla Tagi.
  • Kliknij w ikonkę Oznacz tag jako wydarzenie.

Teraz wszystkie zadania z wybranym tagiem, będą miały możliwość wyboru zakresu dat i godzin dla Terminu wykonania. Dodatkowo po wyborze Terminu Wykonania będziesz mógł dodać wydarzenie i zarezerwować czas w swoim kalendarzu. Zrzut ekranu przedstawiający dodawanie wydarzenia z poziomu zadania.

Aby dodać wydarzenie do zadania:

  • Wybierz tag, który oznaczyłeś jako wydarzenie.
  • Uzupełnij termin wykonania dla zadania wybierając datę oraz godzinę.
  • Kliknij w pole oznaczone jako Wydarzenie.
  • Uzupełnij dane dla wydarzenia i kliknij Zapisz.

Przy dodawaniu wydarzenia dane dla kontrahenta oraz terminu wykonania zostaną przeniesione z zadania. Dodatkowo, w proponowanych uczestnikach wydarzenia, zostanie wyświetlona lista kontaktów, dla wybranego w zadaniu kontrahenta, oraz uczestnicy zadania. To pozwoli szybko wybrać osoby, do których powinno zostać wysłane zaproszenie.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Usprawniono dodawanie uczestników do zadania.

Dzwoni do Ciebie kontrahent prosząc o dokonanie jakiegoś działania na usłudze, którą sprzedał mu jego opiekun. Chcesz dodać zadanie dla opiekuna kontrahenta i usługi jednak nie wiesz kto to. Mógłbyś oczywiście wejść na kontrahenta i znaleźć odpowiednie osoby, ale dzięki naszej funkcjonalności zrobisz to szybciej. Wystarczy że dodasz zadanie i przypiszesz do niego kontrahenta. Następnie przejdziesz do Edytuj uczestników zadania. Przy opiekunie kontrahenta pojawi się ikonka natomiast przy opiekunie usługi ikonka wraz podpowiedzią jakiej usługi jest opiekunem. Wystarczy teraz wybrać odpowiednie osoby i gotowe.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono filtrowanie zadań wielu użytkowników jednocześnie w widoku Lidera.

Zdefiniowałeś z poziomu Lidera swój zespół. Teraz chciałbyś zobaczyć obłożenie całego zespołu, aby sprawdzić komu przyznać pilne zadanie. Do tej pory musiałeś pojedynczo wybierać członków zespołu i sprawdzać ich obłożenie obowiązkami. Teraz możesz wybrać dowolną liczbę użytkowników przez funkcję Lider w Module Zadań.

Zrzut ekranu przedstawiający opcję 'Wybierz wszystkich' dla Lidera w Module Zadań.

Aby wybrać cały zespół Lidera w Module zadań:

  • Kliknij ikonkę Lidera w lewym górnym rogu Modułu Zadań.
  • Kliknij ikonkę Wybierz wszystkich.

Aby wrócić tylko do swoich zadań wybierz ikonkę Tylko ja znajdującą się obok ikonki Wybierz wszystkich.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Dodano widok "Niezaplanowane zadania" w kalendarzu.

Jeżeli używasz widoku kalendarza do zarządzania zadaniami przyda się miejsce, gdzie będą trafiać zadania, dla których nie znasz jeszcze dokładnego terminu wykonania. Dla widoku miesięcznego będą to wszystkie zadania bez terminu wykonania. Dla widoku dziennego lub tygodniowego w Niezaplanowanych zostaną pokazane wszystkie zadania, z tagiem typu wydarzenia, bez zdefiniowanej daty startu lub daty końca zadania. Zadania zostaną wyświetlone pogrupowane względem grupy, do której zostały dodane. Zrzut ekranu przedstawiający widok niezaplanowanych zadań w kalendarzu.

Aby wyświetlić niezaplanowane zadania na Kalendarzu:

  • Przejdź na kalendarz w Module Zadań/Projektów.
  • Kliknij na ikonkę Niezaplanowane zadania w prawym górnym rogu.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Dodano pole "Szansa sprzedaży" na widoku zadania.

Pole jest widoczne, jeśli zadanie zostało utworzone z poziomu szansy sprzedaży.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Umożliwiono pełne zarządzanie statusami zadań.

Rozumiemy, że przepływ pracy w Twojej organizacji jest dynamiczny i dostosowany do procesów oraz procedur. Dlatego daliśmy ci możliwość zarządzania naszymi domyślnymi statusami zadań. Możesz edytować i usuwać wszystkie statusy z wyjątkiem statusów: Niewykonany i Wykonany.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Dodano nowe filtry na liście zadań.

Dobrze wiemy jak ważne jest szybkie wyszukiwanie elementów, których potrzebujesz. Dlatego przenieśliśmy Zlecone Zadania oraz Wykonane zadania z menu bocznego i umieściliśmy je w wyszukiwarce. Dodatkowo dodaliśmy szybkie wyszukiwanie dla Zadań po terminie oraz Archiwalnych zadań.

Zrzut ekranu przedstawiający dodatkowe filtry wyszukiwania zadań w Module Zadań.

Aby wyszukać Zadania po terminie:

  • Przejdź do wyszukiwarki umieszczonej w prawym górnym rogu Modułu Zadań.
  • Wybierz z menu rozwijanego Zadania po terminie.

Dodatkowo możesz wyszukać zadanie po jego treści lub tytule tylko w Zadaniach po terminie wpisując ciąg znaków, których szukasz.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Usprawniono kalendarz w panelu bocznym modułu Zadań.

Kalendarz w panelu bocznym pozwala patrzeć na rozkład zadań całościowo, dzięki czemu wiesz jak wygląda Twoja praca w tym tygodniu lub miesiącu. Do tej pory kalendarz wyświetlał zawsze liczbę niewykonanych zadań. Od teraz wszystkie filtry oraz wyszukiwanie zostają odzwierciedlone również w liczbach zadań na widoku kalendarza zarówno w Module Zadań jak i Projektów. Wybierz np. filtr Priorytet wysoki i zobacz ile zadań z tym priorytetem masz w tym tygodniu lub miesiącu. Zrzut ekranu przedstawiający responsywny kalendarz zadań.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Rozszerzono akcje grupowe na liście zadań.

Dodatkowe elementy do zbiorczej edycji w Module Zadań to edycja właściciela zadania, priorytetu i tagów, zmiana czasu na wykonanie zadania, archiwizacja lub przywracanie zadań z archiwum oraz usuwanie zadań.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Usprawniono działanie filtrów na liście zadań.

Zadanie po oznaczeniu jako wykonane automatycznie zniknie z listy, jeśli aktywne są filtry pokazujące tylko zadania niewykonane.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Umożliwiono bezpośrednią edycję kontrahenta na liście zadań.

Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł Projekty

nowość

[BETA] Umożliwiono tworzenie projektów z szablonów.

Jeżeli Twój zespół posiada projekty, które często się powtarzają możesz jednym kliknięciem utworzyć szablon , dzięki czemu nie będziesz musiał za każdym razem rozpoczynać wszystkiego od nowa.

Zrzut ekranu przedstawiający opcję 'Dodaj jako szablon' w menu projektu.

Aby utworzyć szablon:

  • Kliknij ikonkę z trzema kropkami w prawym rogu informacji o projekcie.
  • Wybierz Dodaj jako szablon.

System automatycznie sprawdzi czy nad projektem pracowano w dni wolne. Wybierz Tak, jeżeli chcesz aby daty w projekcie uwzględniały dni wolne, wybierz Nie jeżeli mają je pomijać.

Po utworzeniu szablonu możesz dowolnie edytować wszystkie elementy projektu w taki sam sposób jak przy edycji zwykłego projektu.

Każdy z utworzonych szablonów możesz wybrać podczas dodawania nowego projektu.

Terminy wykonania dla zadań, projektu i kamieni milowych zostaną automatycznie zaktualizowane na podstawie wybranej przez Ciebie daty rozpoczęcia lub daty zakończenia.

Zrzut ekranu przedstawiający okno 'Dodaj projekt' z możliwością wyboru szablonu.

Aby dodać projekt z szablonu:

  • Kliknij przycisk + dla dodania nowego projektu.
  • Kliknij ikonkę szablonu i wybierz szablon, z którego chcesz utworzyć nowy projekt.
  • Zaktualizuj pola dla nowego projektu: nazwa, kontrahent lub skorzystaj z zdefiniowanych dla szablonu.
  • Uzupełnij datę rozpoczęcia lub datę zakończenia dla nowego projektu.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono przekształcanie zadania w podzadanie i odwrotnie.

Podzadania pozwalają na podzielenie Twojej pracy na mniejsze części. Od teraz możesz dynamicznie zarządzać zadaniami i podzadaniami przekształcając zadanie w podzadanie lub odwrotnie. Funkcja jest dostępna tylko dla Modułu Projektów.

Zrzut ekranu przedstawiający opcję 'Ustaw jako podzadanie' w menu zadania.

Aby przekształcić zadanie/podzadanie:

  • Kliknij ikonkę z trzema kropkami w prawym górnym rogu zadania.
  • Wybierz Ustaw jako podzadanie / Ustaw jako zadanie.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono tworzenie projektu z istniejącego zadania.

Tworzysz zadanie, które początkowo miało wymagać małego nakładu pracy, ale dodajesz do niego coraz więcej podzadań i zaczyna rosnąć stając się coraz mniej przejrzyste. Jeżeli zaczynasz żałować, że nie utworzyłeś osobnego projektu zamiast zadania - mamy na to rozwiązanie. Funkcja jest dostępna tylko dla Modułu Projektów.

Zrzut ekranu przedstawiający opcję 'Utwórz projekt z zadania' w menu zadania.

Aby utworzyć projekt z zadania:

  • Kliknij ikonkę z trzema kropkami w prawym górnym rogu zadania.
  • Przejdź do Więcej i wybierz Utwórz projekt z zadania.
  • Potwierdź operację klikając OK.

Po przekształceniu projektu w zadanie, zadanie główne zostanie zarchiwizowane, a podzadania przeniesione. Większość danych zadania zostanie przeniesiona do nowego projektu. Nazwa i opis zadania zostaną przeniesione do nazwy i opisu projektu. Uczestnicy zadania zostaną dodani jako uczestnicy projektu, a właściciel zadania jako właściciel projektu. Wszystkie dane dotyczące podzadań, wraz z historią, zostaną przeniesione jako zadania projektu.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono zmianę projektu dla zadania na jego widoku.

Projekty są tworzone i aktualizowane w sposób dynamiczny. Często zadanie stworzone dla jednego projektu okazuje się należeć do innego powiązanego projektu. Teraz możesz dynamicznie zarządzać przynależnością zadania.

Zrzut ekranu przedstawiający pole 'Projekt' na widoku zadania.

Aby zmienić projekt dla zadania:

  • Kliknij w pole oznaczone jako Projekt.
  • Wyszukaj Projekt, do którego chcesz przenieść zadanie.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Dodano historię zmian na widoku projektu.

Historia projektu pozwala zidentyfikować kto, kiedy i w jaki sposób zmodyfikował dane w projekcie. Wszystkie zmiany są aktualizowane na bieżąco, dzięki czemu masz dostęp do aktualnych danych. W projekcie domyślnie pokazywane są zmiany tylko dla projektu, jednak jeżeli chcesz mieć podgląd w pełną historię, z historią zadań, możesz łatwo ją wyświetlić.

Zrzut ekranu przedstawiający historię projektu z opcją wyświetlania historii zadań. /12_1/

Aby wyświetlić pełną historie dla projektu:

  • Przejdź do informacji dla wybranego projektu klikając ikonkę info przy nazwie projektu.
  • Kliknij ikonkę historii, aby wyświetlić dodatkową historię dla zadań.

Po wybraniu pełnej historii automatycznie pojawią się domyślny filtr dla daty. Zostaną wyświetlone zmiany, które zostały wykonane dla projektu w aktualnym miesiącu.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Umożliwiono pełne zarządzanie statusami projektów.

Od tej pory możesz w pełni modyfikować nasze domyślne statusy dla projektów, tak aby w pełni je dostosować do przepływu pracy w Twojej organizacji.

Oznacz jeden ze statusów jako domyślny, dzięki czemu każdy nowy projekt będzie tworzony z tym statusem.

Jeżeli usuniesz status, który został już wykorzystany w projektach, status tych projektów zostanie zmieniony na domyślny.

Dodatkowo możesz sam decydować, które zadania z projektów będą przekazywane do Modułu Zadań. Wystarczy, że dla odpowiedniego statusu projektu klikniesz ikonkę zadań, dzięki czemu tylko zadania z projektów o wybranym statusie, będą przekazywane do Modułu Zadań.

Pamiętaj, że bez względu na to oznaczenie zadania z projektów, w których użytkownik nie jest uczestnikiem, będą zawsze przekazywane do Modułu Zadań, tak aby uczestnik zadania spoza projektu miał do niego dostęp.

Zrzut ekranu przedstawiający ustawienia statusów projektów.

Aby zarządzać statusami projektów:

  • Przejdź do Ustawień dla Modułu Projektów, przez menu System -> Ustawienia -> Moduły -> Projekty -> Ustawienia.
  • Kliknij Dostosuj dla Statusy Projektów.

Aby edytować lub usunąć status przesuń kursor myszki na wybrany status i naciśnij na odpowiednią ikonkę edycji lub usuwania.

Pamiętaj, że nie możesz usunąć statusu, który oznaczyłeś jako domyślny.

Aby dodać nowy status użyj przycisku + lub dodaj go w przygotowanym polu.

Aby oznaczyć status jako domyślny zaznacz pole wyboru.

Aby zadania z projektu były przekazywane do Modułu Zadań kliknij w ikonkę zadań.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Dodano filtry w historii zmian projektu i zadań.

Historia zadań znajduje się w tym samym miejscu co dotychczas, jednak została zaktualizowana i obserwuje zmiany na wszystkich elementach zadania. Dodatkowo dodaliśmy filtry, dzięki którym szybko wyfiltrujesz nie tylko zakres dat dla zmian w zadaniu lub projekcie, ale także będziesz mógł śledzić aktywność wybranego użytkownika.

Zrzut ekranu przedstawiający filtry w historii zadania.

Aby wyfiltrować dane w historii zadania:

  • Przejdź do zakładki Historia na widoku zadania.
  • Kliknij w ikonkę Filtruj.
  • Wybierz zakres dat lub użytkownika, aby wyświetlić odpowiedni zakres danych.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Dodano nowe filtry na liście zadań w widoku projektu.

Aby jeszcze sprawniej wyszukiwać zadania w projekcie dodaliśmy dodatkowe elementy do szybkiego wyszukiwania. Od teraz możesz wyszukać w projekcie: Wykonane, Niewykonane zadania oraz Zadania po terminie. Dodatkowo dodaliśmy szybkie wyszukiwanie dla zadań, w których jesteś uczestnikiem. Dzięki czemu możesz sprawnie odnaleźć: Moje niewykonane zadania i Moje zadania po terminie, które czekają na Twoją akcję oraz zobaczyć jakie zadania już wykonałeś dla projektu (Moje wykonane zadania).

Zrzut ekranu przedstawiający dodatkowe filtry wyszukiwania zadań w Module Projektów. /14_1/

Aby wyszukać Niewykonane zadania w projekcie:

  • Przejdź do wyszukiwarki umieszczonej w prawym górnym rogu wybranego projektu.
  • Wybierz z menu rozwijanego Niewykonane zadania.

Dodatkowo możesz wyszukiwać zadania po treści w wybranych filtrach, co ograniczy zakres Twoich poszukiwań. Jeżeli wpiszesz ciąg znaków w wyszukiwarce, System wyszuka wszystkie zadania w projekcie, które zawierają podaną przez Ciebie sekwencję. Jeżeli wybierzesz filtr, np. Niewykonane zadania, ciąg znaków zostanie wyszukany tylko w niewykonanych zadaniach w projekcie. O tym, w jakim zakresie zadań wyszukujesz informuje ikonka znajdująca się w prawym rogu paska wyszukiwania.

Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł Poczta

nowość

[BETA] Dodano obsługę kont Gmail i Microsoft poprzez IMAP i hasła aplikacji.

Umożliwiono integrację skrzynek pocztowych Gmail oraz Microsoft z wykorzystaniem bezpiecznego protokołu IMAP i dedykowanych haseł dla aplikacji.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono używanie szablonów wiadomości podczas odpowiadania na e-maile.

Funkcja jest dostępna podczas tworzenia odpowiedzi w nowym oknie.

Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł Kalendarz

usprawnienie

Dodano nowe opcje dostosowania widoku kalendarza.

Widok kalendarza pozwala w prosty sposób tworzyć harmonogram oraz szybko zarządzać nie tylko wydarzeniami w Module Kalendarz, ale także zadaniami w Module Zadań oraz Projektów. Dlatego stworzyliśmy kilka dostosowań dla tego widoku, tak aby był dla Ciebie jak najbardziej przejrzysty. Wystarczy, że wybierzesz je raz, a System zapamięta Twój wybór jako domyślny aż do momentu ponownej zmiany.

Zrzut ekranu przedstawiający opcje dostosowania widoku kalendarza. /15_1/

Aby ukryć dni wolne na Kalendarzu:

  • Przejdź na kalendarz w Module Zadań/Projektów/Kalendarza.
  • Kliknij na ikonkę Dostosowania kalendarza w prawym górnym rogu.
  • Wybierz Ukryj dni wolne.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Usprawniono widok dzienny i tygodniowy kalendarza w module Zadań.

Na widoku kalendarza dziennym lub tygodniowym w Module Zadań znajdziesz zadania, dla których został wybrany tag typu wydarzenie, a więc wszystkie zadania, które posiadają termin wykonania z zakresem godzin.

Jak oceniasz tą zmianę?
0

Moduł System

nowość

Wprowadzono akcje grupowe w kolejnych modułach.

Grupowe akcje znasz już z Modułu Zadań, pozwalają one wykonać wiele akcji na wielu elementach, co znacznie oszczędza Twój czas. Zbiorcza edycja rekordów pozwoli w szybki sposób edytować dane, bez potrzeby wchodzenia w każdy rekord oddzielnie. Biorąc pod uwagę oszczędność Twojego czasu rozszerzyliśmy grupową zmianę w Module Zadań o nowe elementy oraz dodaliśmy zbiorczą edycje dla Modułu Kontrahenci, Kontakty, Szanse sprzedaży.

Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Umożliwiono szybkie dodawanie treści z szablonów za pomocą aliasów.

Szablony zadań, notatek, wiadomości email powinieneś już znać. Szablony pozwalają zautomatyzować Twoją pracę przez tworzenie wstępnie zdefiniowanej struktury, którą można wykorzystać ponownie. Podczas dodawania szablonów mogłeś określić alias, który pozwolił na jednoznaczne zdefiniowanie szablonu. Teraz, dzięki niemu, możesz jeszcze szybciej użyć szablonu. Wystarczy, że przy dodawaniu notatki, wiadomości email, zadania lub projektu zaczniesz wpisywać ciąg znaków odpowiadający aliasowi i wybierzesz z podpowiedzi szukany szablon.

Zrzut ekranu przedstawiający dodawanie zadania z szablonu za pomocą aliasu. /21_1/

Aby dodać zadanie z szablonu na liście zadań:

  • Kliknij w pole dodawania nowego zadania + Dodaj.
  • Zacznij wpisywać alias. Pamiętaj, aby zacząć od wykrzyknika.
  • Wybierz szablon, którego szukasz z menu rozwijanego.
  • Dodaj zadanie wybierając Dodaj lub wciśnij Enter.
Jak oceniasz tą zmianę?
0
nowość

Wprowadzono dynamiczne sugestie kontrahentów i projektów.

Pracując na kontrahentach najczęściej zajmujesz się lub jesteś opiekunem kilkunastu klientów, często tylko niektórzy w określonym czasie potrzebują Twojego wzmożonego wsparcia. Abyś nie musiał za każdym razem ich wyszukiwać np. dodając zadanie czy szansę sprzedaży stworzyliśmy listę proponowanych kontrahentów, która dynamicznie się zmienia na podstawie Twoich wyborów w Systemie. Podobne rozwiązanie zastosowaliśmy dla proponowanych projektów, pokazując listę projektów, w których najczęściej wykonujesz akcje.

Zrzut ekranu przedstawiający proponowane rekordy kontrahentów i projektów. /21_2/

Jak oceniasz tą zmianę?
0
usprawnienie

Wprowadzono pomniejsze usprawnienia w interfejsie użytkownika.

Zmiany obejmują m.in. uwidocznienie niektórych elementów, scalenie opcji w menu kontekstowym, a także odświeżenie wyglądu wyszukiwarki i aliasu kontrahenta.

Jak oceniasz tą zmianę?
0